دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

آداپتور 3D-Printed به دوربین Game Boy امکان استفاده از لنزهای قابل تعویض را می دهد

اخبار عکاسی
آداپتور 3D-Printed به دوربین Game Boy امکان استفاده از لنزهای قابل تعویض را می دهد

یک آداپتور 3D-Printed به دوربین Game Boy اجازه می دهد تا از لنزهای قابل تعویض با پایه CS کوچک استفاده کنند، و همچنین راه را برای تطبیق اپتیک های بسیار بزرگتر با دوربینی که اولین بار در سال 1998 در دسترس قرار گرفت، باز می کند.

در حالی که دوربین Game Boy اکنون تقریباً 25 سال از عمرش می گذرد، هنوز جامعه قوی از علاقه مندان وجود دارند که به عکاسی با دوربین دیجیتال 0.001434 مگاپیکسلی در مقیاس خاکستری ادامه می دهند. در طول سال‌ها، تطبیق‌های سفارشی متعددی برای دوربین بازی‌های ویدیویی کلاسیک انجام شده است، از جمله تبدیل آن به یک وب‌کم، چسباندن دوربین پایه به یک محفظه دوربین مدرن بدون آینه، و حتی تغییراتی که به آن اجازه می‌دهد لنزهای دوربین با اندازه کامل را بپذیرد.

و در حالی که آداپتورهای چاپ سه بعدی DIY قبلاً انجام شده بودند، طراحی جدید  از پایه لنز تمرکز دارد که برای فرم کوچک دوربین Game Boy مناسب‌تر است. یک پوسته جدید پرینت سه بعدی برای دوربین Game Boy که توسط Gizmodo شناسایی شده است، آن را مجدداً نگهداری می کند تا امکان پذیرش لنزهای قابل تعویض را به آن بدهد.

Camera+ که توسط 2BitToy ساخته شده است، یک پوسته جایگزین برای کارتریج Game Boy Camera است که سازنده می گوید به طور خاص برای یک اصلاح ساده ساخته شده است ، این امکان را به دوربین Game Boy می دهد تا از لنزهای CS-mount استفاده کند – پایه ای که معمولاً در دوربین های امنیتی یا دوربین های مدار بسته یافت می شود – زیرا آنها “اندازه مناسبی برای فرم فاکتور Game Boy دارند.”

آداپتور 3D-Printed به دوربین Game Boy امکان این را میدهدکه از لنزهای قابل تعویض استفاده کند

2BitToy می‌نویسد: «به‌علاوه، با استفاده از یک آداپتور لنز CS ، اگر واقعاً می‌خواهید چیزها را حتی فراتر از آنچه نیستندو تصور می‌کردید پیش ببرید، می‌توان لنزهای آنالوگ دیگری را نصب کرد.

هدف پوسته جدید استفاده هر چه بیشتر از قطعات کارتریج اصلی و حتی استفاده از پیچ های اصلی Game Boy Camera است. به‌علاوه، «ارتقا» برای دارندگانی که ممکن است تصمیم بگیرند که می‌خواهند بعداً به طراحی اصلی دوربین برگردند، کاملاً برگشت‌پذیر است.

آداپتور 3D-Printed

به غیر از اتصالات پیچی استاندارد، آداپتور مانت C-CS به چسب ضخیم قوی برای ثابت شدن دائمی در موقعیت خود نیاز دارد. 2BitToy می افزاید: رزین اپوکسی دو قسمتی توصیه می شود.

2BitToy دوربین +  دو راه را ارائه می دهد:  دستورالعمل هایی که هر کسی برای چاپ و ساخت آن نیاز دارد یا مجموعه ای از قطعات چاپ شده. همانطور که انتظار می رود، فایل های STL و STP 3D مقرون به صرفه ترین هستند و می توان آنها را از فروشگاه 2BitToy Ko-Fi با قیمت حدود 12 دلار خریداری کرد.

برای کسانی که توانایی پرینت سه بعدی قطعات خود را ندارند، 2BitToy قطعات لازم برای ساخت Camera+ را به صورت کامل ارائه می دهد. Camera+ به سه بخش نیاز دارد: یک پوسته جلو، یک پوسته پشتی و یک نگهدارنده حسگر که به ترتیب 22.18 دلار، 14.19 دلار و 6.60 دلار قیمت دارند. قطعه چهارم اختیاری به نام دارنده فیلتر نیز با قیمت 6 دلار موجود است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
2 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه