دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

7 مورد از بهترین کارت‌های میکرو اس‌دی

راهنمای انتخاب
7 مورد از بهترین کارت‌های میکرو اس‌دی

در اینجا برخی از میکرو اس‌دی‌های موردعلاقه‌ ما در سال 2021 معرفی شده اند.

 

بهترین کارت میکرو اس‌دی از هر نظر

زمانی که از بهترین کارت میکرو اس‌دی در بازار صحبت می‌شود، گزینه‌های بسیاری برای رتبه اول می‌توان در نظر گرفت؛ اما در نهایت SanDisk Extreme PRO microSDXC بهترین عملکرد را به لحاظ معیارهای اساسی مانند سرعت انتقال اطلاعات، سازگاری و قابل اطمینان بودن کسب می‌کند.

SanDisk Extreme PRO microSDXC

سن‌دیسک، یکی از نشان‌های تجاری برتر در زمینه حافظه است. این اتفاق به‌ویژه در کارت‌های حافظه در رده (سری)  Extreme UHS-I صادق است. آن‌ها ضدضربه، ضدآب، ضددما و ضد اشعه ایکس هستند؛ بنابراین شما بدون توجه به اینکه به چه شکل از میکرو اس‌دی خود استفاده می‌کنید، این کارت‌های حافظه از پس هر چیزی بر می آیند.

به‌خصوص، میکرو اس‌دی SanDisk Extreme UHS-I به‌طور غیرقابل‌باوری سریع است. سرعت نوشتن آن تا 90 مگابایت‌بر‌ثانیه و سرعت خواندن آن تا 170 مگابیت‌بر‌ثانیه است. حداکثر ظرفیت آن نیز تا 1 ترابایت است و شما فضای بسیاری برای ذخیره اطلاعات، ثبت تصاویر، فیلم‌ها و بسیاری از چیزهای دیگر در اختیار دارید.

همچنین سری SD این مموری کارت با نام SanDisk Extreme SDXC U3 V30 برای دوربین نیز از تمامی این ویژگی ها برخوردار بوده و از پس تمامی وظایف ضبط ویدیو 4K و عکاسی پیاپی به خوبی بر می آید.

بهترین کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی برای پهپاد

آیا به یک میکرو‌ اس‌دی جدید برای پهپاد نیاز دارید؟ یکی از موارد زیر را در نظر بگیرید.

 

Lexar High-Performance microSD

کارت حافظه Lexar High-Performance 633x microSD انتخابی عالی‌ برای تصویربردار‌ها و فیلمبردارهای پهپادی است؛ زیرا سریع و قابل‌اعتماد است. ظرفیت آن‌ هم تا 512 گیگابایت است و خلبان‌های آن به‌راحتی می‌توانند فیلم‌های هوایی را با کیفیت Full HD (1080 پیکسل) و یا UHD (4K) ضبط کنند. انتقال فایل‌ها هم با حداکثر 100 مگابایت بر ثانیه و با فن‌آوری Lexar’s Class 10 UHS-I انجام می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید در کسری از زمان از تصاویر خود کپی بگیرید.

Lexar High-Performance microSD

SanDisk Ultra microSDXC

سن‌دیسک بار دیگر و با کارت حافظه میکرو اس‌دی قوی و در حین حال قدرتمند پیشرو است. حداقل سرعت نوشتن آن 10 مگابایت بر ثانیه است و سرعت خواندن آن نیز تا 120 مگابایت بر ثانیه افزایش می‌یابد. ظرفیت این کارت حافظه 512 گیگابایت است و با همان دلایلی که در بالا به آن اشاره شد، SanDisk Ultra UHS-I Class 10 A1 یکی از بهترین کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی برای پهپادها در بازار است.

SanDisk Ultra microSDXC

بهترین کارت‌های میکرو اس‌دی GoPro‌‌

آیا به‌تازگی GoPro جدیدی را خریداری کرده‌اید و برای ضبط فیلم‌های ماجراجویانه خود به میکرو اس‌دی نیاز دارید؟ به این دو گزینه نگاهی بیندازید.

 

 

 

Lexar High SILVER Professional 1066x microSDXD UHS-1

این کارت از Lexar Professional line گرفته ‌شده‌ است و با داشتن مشخصه دوام بالا، قطعا اعتمادبه‌نفس شما بالا خواهد رفت و اطمینان حاصل خواهید کرد که این کارت حافظه می‌تواند در شرایط سخت هم مانند GoPro مقاومت کند. این کارت حافظه دارای حداکثر سرعت نوشتن 120 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت خواندن 160 مگابایت بر ثانیه است. این کارت 256 گیگابایتی تمام ظرفیت موردنیاز برای فیلم‌های HD، 4K، گذر زمان و چیز‌های دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Lexar High SILVER Professional 1066x microSDXD UHS-1

 

PNY Technologies 512GB Pro Elite microSDXC U3

PNY نام قابل‌اطمینان دیگری در زمینه کارت حافظه است و این شرکت یکی از بهترین کارت‌های میکرو اس‌دی برای GoProها و دیگر دوربین‌های حرکتی (اکشن) را با نام  Pro microSDXC Elite 512GB  پیشنهاد می‌دهد. این کارت حافظه، با سرعت و ظرفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه می‌‌تواند فیلم‌های 4K Ultra HD و تصاویر HD را به‌سرعت و به‌راحتی تکه‌تکه کند. سرعت نوشتن آن حداکثر 90 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت خواندن آن 100 مگابایت بر ثانیه است. به‌علاوه، با قیمتی پایین‌تر نسبت به بسیاری از رقبا، کارت PNY  می‌تواند همراه خوبی برای GoPro شما باشد.

 

PNY Technologies 512GB Pro Elite microSDXC U3

کد تخفیف نورنگار

بهترین کارت‌های میکرو اس‌دی تخصصی

برای بازیکنان (گیمرها) و کاربران تلفن‌های هوشمند که نیاز به حافظه ذخیره‌سازی فیزیکی بیشتری دارند، این دو کارت زیر بسیار توصیه می‌شوند:

 

 

SanDisk microSDXC برای Nintendo Switch

گیمرهایی که می‌خواهند از Nintendo Switch خود بیشترین استفاده را ببرند، قدر میکرو اس‌دی‌های فوق‌العاده و سریع سن‌دیسک 256 گیگابایتی را خواهند دانست. این مدل، اختصاصی برای استفاده در Nintendo Switch و Nintendo Switch Lite طراحی شده است و حتی آیکون افزایش قدرت ستاره دوست‌داشتنی در قدرت انتخاب سوپر ماریو بروس را دارد. به‌علاوه، با داشتن حافظه 256 گیگابایتی، این میکرو اس‌دی به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های دیجیتالی بیشتر و سایر داده‌ها خود را بر روی سوییچ ذخیره کنید.

SanDisk microSDXC برای Nintendo Switch

Kingston Canvas Select Plus MicroSDXC برای اندروید

کاربران اندروید با قابلیت افزایش حافظه، قطعا قدر این دو بسته کارت‌های میکرو اس‌دی 64 گیگابایتی را که با توجه به عملکرد برنامه طراحی شده‌اند، می‌دانند. سرعت خواندن کلاس UHS-I 10، حداکثر 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن 10 مگابایت بر ثانیه است که بدین معناست که می‌توانید با خیال راحت عکس‌ها و فیلم‌های خود را ثبت کنید، به موسیقی گوش کنید، بازی کنید و از هر آن چیز دیگری که در تبلت یا تلفن هوشمند در اختیارتان قرار گرفته است، لذت ببرید.

 

Kingston Canvas Select Plus MicroSDXC برای اندروید

نویسنده : حسین اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *