دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار

اخبار عکاسی
لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار

سیگما می‌گوید با ایجاد لنز 50 میلی‌متری f/1.4 DG DN Art که اندازه ، وزن و فوکوس خودکار را با عملکرد اپتیکال سطح بالا متعادل می‌کند ، هدفش بازتعریف معنای لنز استاندارد برای پشتیبانی از دوربین های فول فریم بدون آینه است.

 

این شرکت می‌گوید که این لنز جدید 50 میلی‌متری f/1.4 عملکرد اپتیکال 50 میلی‌متری f/1.4 DG HSM Art را بهبود می‌بخشد و همچنین به تعادل ایده‌آل اندازه ، وزن و عملکرد فوکوس خودکار دست می‌یابد . سیگما درباره این لنز که برای دوربین‌های فول فریم بدون آینه Sony E و Leica-mount L طراحی شده است ، می‌گوید که این لنز جدید به لطف فرمول نوری کاملاً جدید خود برای مسافت کوتاه فلنجی بهینه‌سازی شده است و در سیستم های بدون آینه عملکرد تصویربرداری لبه به لبه فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

 

این لنز همچنین دارای یک درایور فوکوس خودکار جدید HLA High-response Linear Actuator است که برای اولین بار در لنز 60-600 میلی متری DG DN OS Sports معرفی شد و به لنز 50 میلی متری جدید اجازه می دهد هم برای ویدیو و هم برای عکس گرفتن به آنچه سیگما وعده داده است ، فوکوس خودکار سریع و بی صدا که ایده آل است ، دست یابد.

 

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار معرفی شد

 

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 DG DN Art Sigma از 14 عنصر تشکیل شده است که در 11 گروه ، از جمله یک لنز SLD و سه لنز غیرکروی ، چیده شده‌اند. دارای گستره دیافراگم f/1.4 تا f/16 از طریق دیافراگم 11 پره ، وزن  اونس 670 گرم ، ابعاد 3.1 در 4.3 اینچ و دارای اندازه فیلتر جلویی 72 میلی متری است . حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:6.8 و حداقل فاصله فوکوس 17.8 اینچ است.

 

سیگما ادعا می کند که با وجود دیافراگم بزرگ f/1.4 ، عملکرد تصویر در حاشیه تصویر بهینه شده است و شعله ور شدن کمای ساژیتال تا حدی به حداقل رسیده است که لنز می تواند حتی صحنه های چالش برانگیز ستارگان و شب را تحمل کند . علاوه بر کیفیت تصویر واضح و بدون تاری رنگ در کل دایره تصویر ، می توان از بوکه بزرگ و طبیعی f/1.4 به طور کامل استفاده کرد.

 

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار رونمایی شد

 

توسعه Sigma 50mm f/1.4 DG DN Art بر کاهش وزن لنز فوکوس و بهینه‌سازی چیدمان واحد لنز متمرکز شده است تا اندازه بهینه را برای سیستم‌های بدون آینه ، بدون آسیب رساندن به آن کاهش دهد . این شرکت توضیح می‌دهد که حداکثر تأکید بر عملکرد نوری مفهوم خط هنر سیگما است. این لنز در دستیابی به عملکرد عالی و در اندازه مورد نیاز برای یک ابزار عکاسی سبک و متحرک موفق بوده است.

 

این لنز به ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار مجهز شده است و عنصر جلویی لنز با یک پوشش ضد آب و روغن اعمال می شود.

 

بشکه 50 میلی متری f/1.4 DG DN Art مجهز به یک سوئیچ حالت فوکوس ، یک کلید حلقه دیافراگم برای روشن و خاموش کردن آن ، یک کلید قفل حلقه دیافراگم برای جلوگیری از عملکرد ناخواسته و یک دکمه AFL برای اختصاص هر عملکردی از دوربین است.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با لنز جدید توسط سیگما ارائه شده است:

 

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار عرضه شد لنز 50 میلی‌متری f/1.4 سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار پرده برداری شد لنز 50 میلی‌متری سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار معرفی شد لنز 50 میلی‌متری سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار رونمایی شد لنز 50 میلی‌متری سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای با قیمت 849 دلار عرضه شد

لنز 50 میلی‌متری سیگما یک لنز سطح حرفه‌ای

 

با عرضه 50 میلی‌متری f/1.4 DG DN Art ، سیگما اکنون پنج لنز در خط Art f/1.4 دارد که از 20 تا 85 میلی‌متر باز می‌شوند . این لنز قرار است در اواخر فوریه با قیمت 849 دلار در دسترس قرار گیرد.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *