021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

برنامه ACDSee Photo Ultimate 2019 چگونه به ما کمک می‌کند؟

برنامه ACDSee Photo Ultimate 2019 چگونه به ما کمک می‌کند؟

به عنوان یک عکاس، نرم‌افزارهای زیادی هستند که به دنبال توجه من هستند. نرم‌افزار ACDSee اسمی است که از دهه 90 میلادی برای اکثر عکاس‌های دیجیتال آشنا است. این نرم‌افزار که به صورت پیش‌فرض به عنوان یک ابزار مدیریت عکس برای عکاس‌های دیجیتال تهیه شده بود، طی 20 سال تغییر و تحول یافته است تا به عنوان یک مدیر منابع دیجیتال و پلتفرم ویرایش عکس با قابلیت‌های زیاد شناخته شود. امروزه این نرم‌افزار یک ابزار همه‌کاره برای عکاس‌های دیجیتال است.

 

مانند اکثر عکاس‌ها من دوست دارم تصاویری که می‌گیرم را در کامپیوتر ویرایش کنم. به همین دلیل نرم‌افزاری که استفاده می‌کنم باید سریع، غیرپیچیده و کاملا واضح باشد. یک مبدل RAW به مثابه یک اتاق تاریک دیجیتالی برای من است؛ من چندین سال است که از نرم‌افزار ACDSee استفاده می‌کنم و آخرین نسخه آن به صورت مستقیم با بهترین ادیتورهای RAW موجود در بازار رقابت می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت ویرایش در عمق را در کنار ابزارهای پیشرفته مدیریت عکس و فهرست‌بندی دارد.

 

نرم‌افزار ACDSee

 

بیشتر بخوانید: زیروبم عکاسی با فرمتRAW

 

یکی از قابلیت‌های ویرایشی که در مورد Photo Studio Ultimate خیلی به آن علاقه دارم، امکان کار با لایه‌ها هنگام کار با فایل‌های RAW است. چیزی که در نسخه 2019 این نرم‌افزار جدید است، قابلیت یافتن چهره و تشخیص‌چهره آن است که به شما این امکان را می‌دهد عکس مشتری‌ها دوستان و اقوامتان را با یک کلیک پیدا کنید. به نظر من پیدا کردن عکس‌های پرتره‌ای که از مشتریانم می‌گیرم کار سختی نیست ولی این دو قابلیت برای سازمان‌دهی عکس‌های مشتریانم ابزارهای خیلی خوبی هستند.

 

همچنین Photo Studio Ultimate برای ویرایش عکس‌های سیاه و سفید هم بهبودیافته است و به من اجازه می‌دهد کنتراست و روشنایی کانال‌های مختلف را به صورت جداگانه تغییر دهم. همچنین می‌توانم از براش هم استفاده کنم تا این تغییرات را به قسمت‌های خاصی از عکس اعمال کنم. بخش زیادی از کار من مربوط به ویرایش عکس‌های تک‌رنگ است و حالت بهبودیافته ویرایش عکس‌های سیاه و سفید یکی از ابزارهایی است که کمک زیادی به من می‌کند.

 

بزرگ‌تر شدن خیلی مهم است و به عنوان یک هنرمند همیشه می‌خواهید بینندگان عکس‌هایتان امضای شما را بر روی عکس‌هایی که می‌گیرید ببینند.من دوست دارم فکر کنم چیزی را می‌بینم که دیگران نمی‌بینند. توجه اصلی من بر روی استفاده از عکس‌هایی است که ماهیت شخصی که در حال عکاسی از او هستم را نشان می‌دهد و همه این‌ها مربوط به تصاویر است: کیفیت مهم‌تر از کمیت است. کیفیت می‌تواند با این حقیقت که یک عکس خوب تاریخ مصرف ندارد تشخیص داده شود.

 

مطالعه بیشتر: برترین گزینه‌ها برای محافظت از عکس‌هایتان

 

نرم‌افزار ACDSee

 

من می‌گویم نرم‌افزار ACDSee برای عکاس‌هایی که در بیرون و یا داخل استودیو عکاسی می‌کنند نسبت به کسانی که فقط پشت کامپیوتر می‌نشینند مناسب‌تر است. این نرم‌افزار مقرون به صرفه و سریع است و نسبت به رقبای خودش قابلیت‌های بیشتری دارد. با استفاده از Photo Studio Ultime دیگر نیازی به استفاده از نرم‌افزارهای اضافه ندارم و معمولا می‌توانم تمام کارهایی که نیاز دارم را بدون ترک‌کردن این نرم‌افزار انجام دهم.

 

در مورد مدیریت عکس و فهرست‌بندی نیز حالا من فقط از ACDSee Studio Ultimate استفاده می‌کنم. این نرم‌افزار سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای انجام این کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه