021-7356

اکشن کم ۴۳۰ کمپانی Rollei با قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K و اسلوموشن

اکشن کم ۴۳۰ کمپانی Rollei با قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K و اسلوموشن

کمپانی Rollei که همچون خیلی از کمپانی های دیگر در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ حضور دارد از تولید جدید خود که یک اکشن کمرای رده بالا است رونمایی کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.این اکشن کمرای جدید کمپانی Rollei که مدل ۴۳۰ نام دارد دارای قابلیت ضبط ویدئو ها با فرمت ۴K با رزولوشن ۳۰ فریم بر ثانیه و همینطور ضبط ویدئو با قابلیت Full HD با رزولوشن ۶۰ فریم بر ثانیه است.همچنین این دوربین ورزشی قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن که طرفداران زیادی دارد را نیز داراست.

روز قبل از معرفی این اکشن کم جدید کمپانی Rollei ، کمپانی پیشگام و پرسابقه Gopro از دوربین های اکشن جدید خود (HERO5 Black و HERO5 Session ) که قبلا نیز از آن سخن گفته بود پرده برداری و همه را شگفت زده کرد. ولی علی‌رغم استقبال بسیار زیاد بازدیدکنندگان از دوربین های ورزشی گوپرو، با این حال رونمایی از دوربین اکشن کمپانی Rollei نیز با استقبال و توجه نسبتا خوبی مواجه شد.

کمپانی Rollei پیش از این رونمایی در فتوکینا اطلاعات زیادی از محصول جدید خود اعلام نکرده بود و مشخصاتی از این دوربین ورزشی در دست نبود. تعدادی از ویژگی های برجسته و قابل توجه Actioncam 430 عبارتند از : ال سی دی ۲ اینچ TFT ، فیلمبرداری با فرمت های ۴K و FULL HD و Slow motion ، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ساخت کمپانی سونی ، لنز ۱۸۰ درجه و ثبت تصاویر با رزولوشن ۲۴۰x320 پیکسل.

Actioncam 430 کمپانی Rollei دارای لوازم جانبی جالبی نیز هست که یکی از این اکسسوری‌هایی که در جعبه این دوربین وجود دارد برد ریموت است. با استفاده از این برد ریموت امکان کنترل دوربین از راه دور تا فاصله حدود ۱۵ متر وجود دارد که از طریق نصب اپلیکیشن مربوطه بر روی موبایل نیز میتوان این کار را انجام داد. یکی دیگر از لوازم جانبی این دوربین ورزشی کیس محافظ ضد آب است که تا عمق ۴۰ متری زیر آب در برابر آب مقاوم است . ضمنا این دوربین Actioncam 430 با اغلب لوازم جانبی کمپانی Gopro سازگاری دارد.

طبق اعلام کمپانی Rollei این محصول جدید با قیمت تقریبی ۲۷۵ دلار به بازار عرصه خواهد شد ولی این کمپانی از زمان عرضه محصول خود صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *