021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ادوب از دوربین اختصاصی فتوشاپ رونمایی کرد

ادوب از دوربین اختصاصی فتوشاپ رونمایی کرد

ادوب با قرار دادن امکان استفاده از فیلترهای مختلف، افکت‌های فتوشاپ را در لحظه‌‌ی ثبت عکس در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست پس از ثبت عکس از نرم‌افزارهای ادیت استفاده کنید. این نرم‌افزار به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا نور مورد نیاز برای عکاسی پرتره را دستکاری کنند و یا مواردی که باعث حواس‌پرتی می‌شوند را از تصویر حذف کنند. نرم افزار دوربین اختصاصی فتوشاپ احتمالا تاثیر بسیار بزرگی روی شبکه‌های اجتماعی خواهد گذاشت زیرا کاربران به راحتی می‌توانند به فیلترهای مختلف فتوشاپ دسترسی داشته باشند.

ادوب همچنین از لنزهای فتوشاپ هم در این نرم‌افزار که با کمک هنرمندان و اینفلوئنسرهای مختلفی در سراسر دنیا طراحی شده است استفاده کرده است. علاوه بر این شما می‌توانید تصاویر خودتان را به صورت مستقیم از طریق نرم‌افزار هم به اشتراک بگذارید. این فیلترها به صورت غیرمخرب اعمال می‌شوند و شما می‌توانید پس از استفاده به آن‌ها در صورتی که عکس به دست آمده را دوست نداشتید، نظر خودتان را تغییر دهید.

Photoshop Camera با استفاده از هوش مصنوعی Sensei ساخته شده است و به کاربرها این اجازه را می‌دهد که به صورت مستقیم و در حالی که از منظره‌یاب تصویر را می‌بینند، افکت‌های مختلفی روی آن اعمال کنند. این موضوع به آن‌ها این امکان را می‌دهد که با ابزارها و افکت‌های مختلف روی داستان‌سرایی تمرکز کنند.

نرم افزار دوربین اختصاصی فتوشاپ

هوش مصنوعی Sensei به نرم‌افزار این امکان را می‌دهد که سوژه را داخل عکس تشخیص دهد، به کاربر در مورد ادیت توصیه‌هایی ارائه دهد و قابلیت‌های پیچیده و منحصر به فردی را به صورت مستقیم روی آن اعمال کنند. همچنین این نرم‌افزار محتویات فنی عکس مثل محدوده داینامیک، تونالیته، نوع صحنه و چهره را تشخیص دهد و می‌تواند تغییرات پیچیده را به صورت اتوماتیک روی تصویر شما اعمال کند.

با اینکه شما می‌توانید از این نرم‌افزار تا حدودی برای اجرای ادیت‌های پایه مثل تنظیم کنتراست، نوردهی، اشباع رنگ و… استفاده کنید نرم افزار دوربین اختصاصی فتوشاپ بیشتر برای گرفتن عکس، اضافه کردن افکت‌های مختلف به آن و سپس به اشتراک گذاری آن‌ها کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *