021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR با لرزشگیر قوی‌تر معرفی شد

لنز AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR با لرزشگیر قوی‌تر معرفی شد

شرکت نیکون امروز، همزمان با لنز تیلت شیفت نیکون اولترا واید PC Nikkor 19mm F4E ED، نسخه جدیدی از لنز فوق‌العاده محبوب AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR خودش را نیز معرفی کرد. لنز نیکون AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR ، دارای طراحی اپتیک جدید‌تر، لرزشگیر قوی‌تر و البته دارای یک دیافراگم الکترومغناطیسی می‌باشد. لنزهای نیکون Nikkor 70-200mm F2.8 که سالهاست به عنوان محبوب‌ترین لنز تله‌فوتو حرفه‌ای نیکون شناخته می‌شوند، این لنز هم همان دیافراگم باز و ثابت f2.8 را حفظ کرده و همچنان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های تله‌فوتو نیکون برای عکاسان پرتره، ورزشی، حیات‌وحش و طبیعت به شمار می‌رود.

لنز AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VRاگرچه دیافراگم باز f2.8 به اندازه کافی برای عکاسی در نور کم مناسب است، اما مجهز شدن این لنز به لرزشگیر پرقدرت با امکان 4 استاپ لرزشگیری، می‌تواند عملکرد لنز AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR را در نور کم فوق‌العاده بالاتر ببرد. همچنین دیافراگم الکترومغناطیسی جدید در این لنز، دقت و سرعت عمل بالاتری را در هنگام عکاسی پرسرعت‌های خیلی بالا، مانند عکاسی پی‌درپی در دوربین D500 تضمین کند. این لنز به موتور فوکوس SWM مجهز شده و فوکوس آن بسیار پرسرعت و بی‌صدا است.

[porto_content_box]مقایسه دو دوربین D500 و D750 را در وب‌سایت نورنگار بخوانید[/porto_content_box]

سیستم عدسی‌های لنز AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR به طور کامل از نو طراحی شده و اکنون دارای 6 عدسی ED و یک عدسی فلوریت شده و پوشش Nano Crystal اختصاصی نیکون در این لنز، میزان بازتاب و پراکندگی نور در عدسی‌ها را به حداقل می‌رساند.

بدنه این لنز از آلیاژ منیزیم و به‌صورت عایق‌بندی شده در برابر شرایط بد آب و هوایی، ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب طراحی شده است و برای اینکه سطح عدسی آن کمترین میزان جذب کثیفی یا قطرات آب را داشته باشد، روی عدسی بیرونی این لنز با پوشش فلورین پوشیده شده است.

این لنز از ماه آینده با قیمت 2800 دلار وارد بازار جهانی می‌شود و می‌توانید سفارش خرید آن را از طریق وب‌سایت نورنگار ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره این لنز به فروشگاه نورنگار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *