021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

گوشی مقرون به صرفه مجهز به دوربین تله

گوشی مقرون به صرفه مجهز به دوربین تله

Meizu از تلفن هوشمند 15 Plus با دوربین مخصوص فواصل دور پرده برداری کرد. Meizu تولید کننده چینی تلفن‌های هوشمند، یک مدل حرفه‌ای جدید معرفی کرد، گوشی 15 Meizu Plus. و با توجه به مشخصات آن، این مدل می‌تواند انتخاب خوبی برای عکاسان تلفن همراهی باشد که با خرید برندهایی که کمتر شناخته شده‌اند، مشکلی ندارند.

 

در این دوربین، سیستم 12 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی، حسگر اصلی با یک دوربین ثانویه 20 مگاپیکسلی ترکیب شده‌است که دارای قابلیت بزرگنمایی دوبرابر است. درمورد دوربین اصلی، نور از طریق یک لنز با F1.8 دریافت می‌شود در حالی که در لنز مخصوص فواصل دور شاهد دیافراگم بسته تر 2.8 هستیم. اما هر دو لنز، دارای لرزشگیر اپتیکال عکس هستند.

 

مانند سیستم‌های مشابه، زوم اپتیکال با روش‌های محاسباتی، تقویت شده‌است و Meizu قول بزرگنمایی 3 برابر “بدون کاهش کیفیت” را به ما داده‌است، و دوربین دارای قابلیت کاهش نویز multi-frame و HDR است. برای مشاهده و ویرایش این تصاویر، این تلفن همراه مجهز به صفحه AMOLED 5.95 اینچی با وضوح QHD و نسبت ابعاد 16:9 است.

 

از لحاظ پردازش، Meizu از تراشه Exynos 8895 از مدل های پرچم دار سامسونگ در سال گذشته، استفاده کرده است و کاربران می‌توانند بین حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت، انتخاب کنند – متاسفانه، جایگاه گسترش در این مدل موجود نیست. تمامی اجزا، داخل یک بدنه متشکل از جنس آلومینیوم فولاد ضدزنگ قرار دارند.

 

قیمت گوشی 15 Meizu Plus تقریبا 475 دلار آمریکا برای نسخه 64 گیگابایتی و تقریبا 525 دلار آمریکا برای مدل 128 گیگابایتی است. این ارقام، برای یک دستگاه مجهز به دوربین عکاسی از راه دور، با مشخصات فنی عالی، بسیار خوب به نظر می‌رسند، اما، هنوز هیچ قیمتی برای فروش در خارج از چین، ارائه نشده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *