دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز AstrHori 18mm f/8 Shift s سبک وزن با اندازه کوچک برای معماری

اخبار عکاسی
لنز AstrHori 18mm f/8 Shift s سبک وزن با اندازه کوچک برای معماری

لنز دوربین عکاسی  AstrHori 18mm f/8 Shift سبک وزن و جمع‌وجور  به عکاسان اجازه می‌دهد تا 6 میلی‌متر جابجایی متحرک و چرخش 360 درجه را برای عکاسی بهتر از فضاهای تنگ یا مناظر وسیع به تصویر بکشند.

AstrHori آخر هفته شلوغی را پشت سر گذاشت و علاوه بر عرضه 85mm f/1.8 و 12mm f/2.8 Fisheye، این شرکت همچنین این لنز AstrHori 18mm f/8 Shift را که مخصوصاً برای کارهای منظره و معماری طراحی شده بود، معرفی کرد.

AstrHori 18mm f/8 Shift یک لنز با اندازه کوچک برای معماری است


این لنز بسیار کوچک است و ابعاد آن 62 در 36 میلی متر (حدود 2.4 در 1.4 اینچ) است و از 9 عنصر تشکیل شده است که در 9 گروه مرتب شده اند. همانطور که در مورد لنزهای اخیر AstrHori منتشر شده است، این شرکت ترتیب خاصی از ساخت و ساز را فاش نکرده است، اما با بیان اینکه از یک عنصر غیر کروی استفاده می کند که برای محدود کردن اعوجاج و انحرافات کروی طراحی شده است، به لنز اجازه می دهد تا تصاویر واضح تری بگیرد و سوژه ها را با دقت بیشتری ارائه دهد.

علاوه بر این، این شرکت می گوید که روی برخی از عناصر یک “پوشش چند لایه” اعمال کرده است که به گفته او شعله ور شدن و شبح را کنترل می کند و کنتراست و وضوح رنگ بیشتری را هنگام کار در شرایط نوری قوی فراهم می کند.

AstrHori 18mm f/8 Shift یک لنز برای معماری است

 

این لنز دارای طراحی تمام فلزی است که به گفته شرکت، علاوه بر سبک وزن بودن، قوی و قابل اعتماد است – لنز 18 میلی‌متری f/8 Shift 164 گرم (حدود 5.8 اونس) وزن دارد.

این لنز دارای زاویه دید 99.2 درجه در دوربین های فول فریم است و امکان جابجایی مثبت یا منفی 6 میلی متری به 18 میلی متر و همچنین قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. AstrHori می گوید که سیستم اپتیکال و طراحی فوکوس دستی به حفظ کیفیت تصویر ثابت در سراسر محدوده فوکوس، از فاصله فوکوس نزدیک 34 سانتی متر (حدود 13.4 اینچ) تا بی نهایت کمک می کند.

AstrHori 18mm f/8 Shift یک لنز با اندازه کوچک

 

قابل توجه است که لنز هیچ ارتباط الکترونیکی با بدنه دوربین ایجاد نمی کند. علاوه بر این، لنز یک دیافراگم ثابت f/8 است و نمی‌توان آن را تنظیم کرد، که احتمالاً به دلیل ماهیت بسیار کوچک ساختار است.

این شرکت تنها نمونه تصویر زیر را ارائه کرد که نشان می‌دهد چه چیزی از لنز انتظار می‌رود، اما به طور خاص به معماری (ساختمان‌ها) و مناظر به عنوان سوژه‌های ایده‌آل برای لنز AstrHori 18mm f/8 Shift اشاره می‌کند.


AstrHori 18mm f/8 Shift یک لنز برای معماری

لنز شیفت عریض فول فریم AstrHori 18mm f/8 برای چهار پایه در دسترس است: Nikon Z، Sony E، Leica L و Canon RF. این لنز را می توان با قیمت 119 دلار از فروشگاه اینترنتی Pergear خریداری کرد.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *