021-7356

بهترین میکسر صدا در بازار؛ معرفی 10 مدل برتر

بهترین میکسر صدا در بازار؛ معرفی 10 مدل برتر

1. میکسر صدا Yamaha EMX5014C 14-Input Powered Mixer

یکی از گزینه‌های بهترین میکسر صدا Yamaha EMX5014C 14-Input Powered Mixer است که یک تنظیم‌کننده‌ی صدای استریو است که 14 ورودی و دو آمپلی فایر 500 واتی دارد. آمپلی فایرهای این محصول دارای فن‌های کوچکی هستند که از داغ شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. این مدل از میکسر صدا یاماها از یک شاسی فلزی و محکم برخوردار است که امکان نصب آن به صورت ثابت را می‌دهد.

این میکسر همچنین دارای  قابلیت Feedback Channel Locator یا FCL است که به شما امکان مشاهده بازخورد فوری با استفاده از چشم را می‌دهد. امکان ویژه دیگر این میکسر صدا، 6 کانال فشرده‌سازی صدای آن است. ابعاد این تنظیم‌کننده‌ی صدا، 15 در 15.9 در 21.9 اینچ است و وزن آن نیز 11.02 کیلوگرم است. این میکسر همچنین دارای پردازشگر افکت SPX نیز هست.

2. میکسر صدا AZDEN FMX-DSLR Mixing console

این میکسر از نوع تنظیم‌کننده‌های صدای آنالوگ است. میکسر صدا AZDEN FMX-DSLR Mixing console از 4 ورودی میکروفون و دو خروجی اصلی برخوردار است. این میکسر ازدن همچنین توانایی پشتیبانی از فانتوم پاور را دارد و از ورودی هدفون نیز بهره‌مند است.

این میکسر دارای دو ورودی XLR با قابلیت تنظیم صدا و یک منبع تغذیه 748 است. این تنظیم‌کننده صدا همچنین از سوییچ AGC برخوردار است که به شما امکان استفاده از آن برای کاربری‌های بی‌صدا را می‌دهد و قابلیت نصب بر روی دوربین یا سه پایه است.

3. میکسر صدا Yamaha AG03 3-Channel

یاماها AG03 یک میکسر 3 کاناله‌ست که دارای دو بخش برای ضبط صدا است. میکسر صدا Yamaha AG03 3-Channel دارای اکولایزر و افکت‌های مختلف صدا است. این محصول امکان اتصال به آی‌پد، وکال، گیتار و کیبورد را نیز دارد. ابعاد این میکسر 4.7 در 8.3 در 9.5 اینچ است و وزن آن نیز 1.04 کیلوگرم است.
این محصول یاماها دارای قابلیت Flexible LOOPBACK نیز هست و از نرم‌افزار توالی‌یابی Cubase Al پشتیبانی می‌کند.

4. میکسر آنالوگ صدا Hill Audio LMD502

میکسر آنالوگ صدا Hill Audio LMD502 از 5 کانال و یک ورودی میکروفون تشکیل شده. این تنظیم‌کننده صدای هیل دارای اکولایز 2 باندی و قابلیت استفاده از فانتوم پاور نیز برخوردار است. این میکسر همچنین دارای چهار ورودی استریو و 1 ورودی میکروفون نیز هست.

هیل Audio LMD502 دارای قابلیت تنظیم فرکانس‌های بالا و پایین و کم و زیاد کردن آن‌ها به‌صورت Shelving را دارد. شما می‌توانید با استفاده از ورودی RCA نیز میکسر آن را به انواع مختلف تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت متصل کنید. میکسر آنالوگ صدا Hill Audio LMD502 همچنین دارای صفحه نمایش LED است که اگر به رنگ قرمز باشد، حالت صدای Distorte را به شما نمایش می‌دهد.

5. میکسر صدای Yamaha MG20 20-Input 6-Bus

میکسر صدای Yamaha MG20 20-Input 6-Bus دارای ابعاد 8.4 در 22 در 20.6 اینچ است و وزن آن نیز 10.02 کیلوگرم است. یاماها MG20 یک میکسر صدای مستقل یا اکولایزر است که 20 ورودی و 3 باند اکولایز دارد. یکی از نقاط تمایز این میکسر با بقیه محصولات، تقویت‌کننده A D PRE با مدار دارلینگتون معکوس است. میکسر صدای Yamaha دارای فیلترهای بالاگذر در باندهای اکولایزر است که وزوز ناخواسته را از صدای خروجی حذف می‌کند.

این میکسر صدای یاماها دارای دکمه‌ی کمکی جداگانه و پیچ باس پان است که هر بخش را به یک قسمت جدا متصل می‌کند. این محصول همچنین امکان اتصال از طریق USB به کامپیوتر را نیز دارد. بدنه‌ی این میکسر سری MG یاماها نیز از فلز ساخته شده است و در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد.

6. میکسر صدا Comica CVM-AX3

میکسر صدا Comica CVM-AX3 از ورودی چندگانه برخوردار است که امکان اتصال میکروفون‌هایی با جک 3.5، 6.5 میلی‌متر و XLR را فراهم می‌کند. این میکسر صدای Comica از خروجی هدفون بهره‌مند است و از قابلیت نصب انواع شاتگان‌ها پشتیبانی می‌کند. این میکسر صدا همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از منبع تغذیه و فانتوم پاور نیز است.

7. میکسر صدا Allen & Heath ZEDi 10FX

میکسر صدا Allen & Heath ZEDi 10FX از دیگر گزینه‌های بهترین میکسر صدا در این لیست است. این میکسر دارای چهار کانال مونومیکروفون و سه ورودی استریو است. میکسر ALLen دارای ورودی‌های XLR و TRS نیز هست. این تنظیم‌کننده‌ی صدا از پیش‌تقویت‌کننده‌های GSPre، اکولایزر 3 باندی ثابت و یک فیلتر low cut 100 هرتزی برخوردار است.

این میکسر از نوع تنظیم‌کننده‌های صدای آنالوگ است. میکسر صدا AZDEN FMX-DSLR Mixing console از 4 ورودی میکروفون و دو خروجی اصلی برخوردار است. این میکسر ازدن همچنین قابلیت پشتیبانی از فانتوم پاور را دارد و از ورودی هدفون نیز بهره‌مند است.

این مدل از میکسر صدا آلن دارای دو ورودی XLR با قابلیت تنظیم صدا است. ازدن FMX از یک منبع تغذیه 748 استفاده کرده است و قابلیت نصب بر روی دوربین یا سه پایه را دارد. این تنظیم‌کننده صدا همچنین از سوییچ AGC برخوردار است که به شما امکان استفاده از آن برای کاربری‌های بی‌صدا را می‌دهد.

8. میکسر صدا Zoom LiveTrak L-12 Digital Mixer

این محصول یک تنظیم‌کننده صدای قابل حمل است. میکسر صدا Zoom LiveTrak L-12 Digital Mixer دارای 8 کانال مجزا و درگاه XLR و 4/1 اینچ است. این محصول زوم قابلیت ضبط 14 ترک به‌صورت همزمان و بازپخش 12 ترک را دارد.
همچنین این میکسر صدای زوم دارای خروجی USB و 5 خروجی برای هدفون‌ است و قابلیت ذخیره ترک ضبط شده بر روی حافظه SD و کامپیوتر به شکل همزمان را دارد.

بهترین میکسر صدا : Zoom LiveTrak L-12 Digital Mixer

9. میکسر صدا YAMAHA MG10XU Mixing console

میکسر صدا YAMAHA MG10XU Mixing console یکی دیگر از گزینه‌های لیست بهترین میکسر صدا است که 10 کانال ورودی دارد و از 4 لاین ورودی میکروفون با جک کامبو برخوردار است. این میکسر صدا از ورودی‌های D-PRE نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به کامپیوتر با استفاده از USB را دارد. یاماها MG10UX دارای سوویچ Pad است که به شما امکان اتصال انواع سازها را می‌دهد. وزن این میکسر 2 کیلوگرم است و حمل آن راحت است.

این میکسر یاماها همچنین از نرم‌افزار DAW پشتیبانی می‌کند و به شما امکان استفاده از آن را می‌دهد. این تنظیم‌کننده‌ی صدا دارای 24 برنامه افکت نیز هست. میکسر صدا YAMAHA MG10XU Mixing console از اکولایزر پارامتریک 3 باندی نیز برخوردار است.

بهترین میکسر صدا : YAMAHA MG10XU Mixing console

10. میکسر صدا Saramonic SR-AX100

میکسر صدا Saramonic SR-AX100 برای دوربین‌های DSLR مناسب و از ابعاد 55 در 59.5 در 76 میلی‌متر و وزن 153 گرمی برخوردار است. تنظیم‌کننده صدا برند سارامونیک دارای دو کانال و یک ورودی استریو است. این میکسر صدا از قابلیت تنظیم سطح ضبط به وسیله دکمه‌های Trim چندگانه برخوردار است و دارای یک کابل خروجی پیچی 3.5 میلی‌متری است.

بهترین میکسر صدا : Saramonic SR-AX100

 

بهترین میکسر صدا را انتخاب کنید

میکسر صدا، نقش بسیار مهمی در کیفیت صدای خروجی ایفا می‌کند، بنابراین باید در هنگام خرید آن دقت کرد و بهترین مدل را براساس نیاز خود انتخاب کرد. برای خرید میکسر صدا می‌توانید به وب‌سایت نورنگار مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه