021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

گوشی‌های ارزان قیمت بازار از مطرح‌ترین برندهای جهانی

گوشی‌های ارزان قیمت بازار از مطرح‌ترین برندهای جهانی

اگر می‌خواهید با بودجه محدود، بهترین انتخاب را برای خرید گوشی موبایل داشته باشید، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله علاوه‌بر معرفی تعدادی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت، به ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت هر مدل نگاهی کلی می‌اندازیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

گوشی‌های ارزان کمتر از 5 میلیون برند شیائومی

شیائومی یکی از محبوب‌ترین برندها در ایران است که در کمتر از ده سال، توانسته به رقیب بزرگی برای برندهایی مثل سامسونگ و هواوی تبدیل شود.

محصولات این برند چینی پرطرفدار، در کنار کیفیت فوق‌العاده‌اش در تمام رده‌ها، قیمت بسیار مناسبی دارد و همین باعث شده که کاربران زیادی را به خود جذب کند.

در ادامه بهترین و ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی را معرفی می‌کنیم.

redmi 8a

گوشی اقتصادی ردمی 8a، برای کسانی که درحد رفع نیازهای روزمره از گوشی استفاده می‌کنند، گزینه بسیار مناسبی است. این گوشی کاربردی و ارزان‌قیمت، اولین بار در سال 2019، در سه رنگ آبی روشن، قرمز و مشکی به بازار عرضه شد.

باوجود اینکه ردمی 8a پردازنده قابل قبولی دارد، اما برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا مورد مناسبی نیست و بهتر است برای چنین بازی‌هایی، به فکر گوشی بهتری باشید.

در کل، باتری بسیار قدرتمند، طراحی ساده، تاچ قوی و صفحه نمایش باکیفیت باعث شده که این گوشی موبایل به یکی از محبوب‌ترین نمونه‌ها در بین گوشی‌های اقتصادی تبدیل شود.

  • سیستم‌عامل اندروید این گوشی 9 است.
  • در سه حافظه داخلی 32 گیگابایت با حافظه رم 3 و 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با حافظه رم 4 گیگابایت عرضه شده.
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، به نسبت قیمت ارزانی که دارد، عکس‌های نسبتا باکیفیتی را ثبت می‌کند.
  • ردمی 8a، باتری لیتیوم پلیمری و غیرقابل تعویض فوق‌العاده قوی و با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد، سریع شارژ می‌شود و به اندازه استفاده طولانی مدت در یک روز دوام دارد.


Redmi 9c

چیزی که در گوشی میان‌رده ردمی 9c نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند طراحی جذاب، نگهداری شارژ بالا و وجود دوربین‌های سه‌گانه، در این محصول است.

  • وجود صفحه نمایشگر 6.5 اینچی و رزولوشن 720 در 1600 محتوا را با کیفیت مطلوبی نمایش می‌دهد.
  • روشنایی صفحه نمایش تا 400 نیت، این امکان را به شما می‌دهد تا در مکان‌های پرنور با این گوشی کار کنید و همه چیز را به‌وضوح ببیند.
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی است که امکان عکس گرفتن از فاصله نزدیک و با وضوح بالا را برای شما فراهم می‌کند.
  • این گوشی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی این امکان را فراهم می‌کند تا با خیال راحت محتواهای موردنظرتان را ذخیره کنید.
  • ردمی 9c به حسگر اثر انگشت در پشت قاب و سیستم تشخیص چهره مجهز شده که از نظر امنیت قابل توجه است.

Redmi poco m3

ردمی پوکو m3 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی است که سال 2020 در سه رنگ مشکی، زرد و آبی به بازار عرضه شد.
اولین چیزی که در این محصول خودنمایی می‌کند طراحی اصولی این گوشی است.

جنس قاب پشت گوشی از جنس پلاستیک شبیه به چرم است و از مواد درجه یک ساخته شده. با توجه به نمایشگر تمام‌صفحه، باتری قوی، کیفیت صدای مطلوب و امکان استفاده به‌عنوان پاوربانک، این گوشی در رنج قیمت زیر 5 میلیون تومان، یکی از بهترین گزینه‌هاست.

صفحه نمایشگر 6.53 اینچی با کیفیت مناسب، قرارگرفتن حسگر اثرانگشت روی کلید پاور، پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه، باعث می‌شوند تا کارکردن با این گوشی برای شما آسان‌تر شود.

  • دوربین سه‌گانه ردمی پوکو m3 یک سنسور 48 مگاپیکسلی، و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دارد که برای انواع مدل‌های عکاسی مناسب‌اند. دوربین سلفی این گوشی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که با کیفیت نسبتا مناسبی تصاویر را ثبت می‌کند.
  • باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت فست شارژ 18 واتی این اجازه را به شما می‌دهد تا بدون نگرانی از تمام شدن باتری، در طول روز بدون وقفه از گوشی استفاده کنید.
  • اسپیکر این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با بلند کردن صدا، وضوح و شفافیت آن کم نمی‌شود.

Redmi 9

اگر به دنبال گوشی موبایلی در حدود قیمت 3 تا 4 میلیون تومان هستید، ردمی 9 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. این مدل نسبت به قیمت مناسبش، قابلیت‌های زیادی دارد.

  • فریم و بدنه این گوشی از جنس پلاستیک محکم است و در چهار رنگ بنفش، آبی‌صورتی، خاکستری و سبز ارائه شده. استفاده از سایه روشن در ترکیب رنگ‌ها، ظاهری متفاوت و جالب به این گوشی داده است.
  • این محصول هم مثل بیشتر گوشی‌های برند شیائومی، صفحه نمایش 6.53 اینچی دارد و با روشنایی 400 نیتی، استفاده از گوشی در نور زیاد را برای شما ساده می‌کند.
  • دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین پشت چهارگانه است که چهار سنسور 13، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی دارد.
  • این محصول در سه حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت طراحی شده است.
  • باتری پرقدرت و کیفیت اسپیکر این گوشی رضایت‌بخش است.

Redmi 9a

در بین محصولات شیائومی، ردمی 9a مدلی ارزان قیمت با ظاهر زیبا و عملکرد مناسب است که می‌توانید کارهای روزمره‌تان را با آن انجام دهید.

این گوشی با قیمت مناسبش، امکانات خوبی را برای شما فراهم کرده است. باتری بسیار قوی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و قیمت مناسب نظر کسانی که توقع زیادی از گوشی هوشمند ندارند را به خود جلب کند. وزن و ابعاد ردمی 9a بسیار مناسب است و جزء گوشی‌های اصطلاحا خوش‌دست محسوب می‌شود.

  • نمایشگر این گوشی کیفیت مطلوب و رضایت‌بخش دارد و فیلتر نور آبی در این گوشی، از چشمان شما محافظت می‌کند.
  • شیائومی حسگر اثرانگشت را از این محصول حذف کرده و به‌جای آن سیستم تشخیص چهره از طریق دوربین سلفی را اضافه کرده که این کار در بهترشدن طراحی این گوشی موثر بوده است.

دوربین‌ سلفی ردمی 9a یک سنسور 5 مگاپیکسلی‌ و دوربین اصلی شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که در قاب پشتی قرارگرفته و کیفیت تقریبا خوبی دارد. البته از دوربین یک گوشی با قیمت اقتصادی، توقع زیادیی نباید داشت.

گوشی‌های ارزان کمتر از 5 میلیون برند سامسونگ

سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین برندهاست که محبوبیت بالایی در جهان دارد و برند مطمئن و معتبری محسوب می‌شود.

این شرکت کره‌ای با اطمینانی که از کیفیت محصولات خود در ذهن مردم ایجاد کرد، نهایتا در سال 2019 تمرکز خود را در تولید گوشی‌های میان‌رده باکیفیت و ارزان قیمت قرار داد.

سامسونگ گوشی‌های میان‌رده سری A را روانه بازار کرد تا همه مردم قدرت خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند و از امکانات آن استفاده کنند؛ حتی با بودجه کم.

Galaxy A11

گلکسی a11 یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه سری A است. سامسونگ این محصول را در چهار رنگ جذاب و شیک آبی، قرمز، سفید و مشکی به بازار عرضه کرده است. گلکسی a11 باتری قوی‌ای دارد و کیفیت صفحه نمایش، راضی‌کننده است.

هرچند اسپیکرهای ضعیف و محل قرار گرفتن دوربین سلفی از نقطه ضعف‌های این محصول است ولی به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم، با توجه به قیمت اقتصادی و امکاناتی که ارائه شده، این گوشی ارزش خرید را دارد.

یکی از نکات مثبت این گوشی، صفحه نمایش بزرگ آن است. نمایشگر 6.4 اینچی و تقریبا بدون حاشیه این محصول، لذت تماشای محتوای موردنظرتان در این گوشی را چند برابر می‌کند.

  • گلکسی A11 دارای سه دوربین 2، 5 و 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی است. دوربین‌های پشت و جلو هر دو تنظیمات عکاسی پرتره را دارند و می‌توانند عکس ‌هایی با وضوح رنگ بسیار خوبی بیاندازند.
  • حسگر اثرانگشت این گوشی بسیار قوی است و درصد خطای بسیار کمی دارد. علاوه‌بر حسگر اثرانگشت، سیستم تشخیص چهره هم در این گوشی موجود است که هرچند به اندازه گوشی‌های پیشرفته قوی نیست، اما کارراه‌انداز است.
  • سرعت و کارکرد گوشی در کل مطلوب است و از پس کارهای روزانه برمی‌آید و حتی بازی‌هایی با گرافیک پایین تا متوسط را تقریبا بدون اشکال اجرا می‌کند.

GALAXY A12 NACHO

این گوشی یکی از دیگر از محصولات سری A سامسونگ است که با تغییرات نسبی در گوشی A12، با نام جدید گلکسی A12 ناچو در سال 2021 وارد بازار شد. درواقع از نظر طراحی و کیفیت ساخت تفاوت اساسی‌ای با گلکسی A12 ندارد و تنها تفاوت آن‌ها این است که در ساخت این گوشی از تراشه متفاوتی استفاده شده و مدل بهینه‌تری نسبت به A12 به حساب می‌آید.

البته در کنار تمام ویژگی‌های مثبت گلکسی A12 نوچو، باید گفت که کیفیت دوربین در شب یا نور کم به شکل قابل توجهی پایین می‌آید. اما فراموش نکنید که با یک گوشی میان‌رده و اقتصادی سروکار دارید نه گوشی پرچمدار!

  • این گوشی در مدل‌های مختلف 32، 64 و 128 گیگابایتی ارائه شده.
  • این محصول سامسونگ به چهار دوربین در پشت گوشی مجهز شده؛ یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویری با زاویه 123 درجه، یک دوربین 48 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای برای ثبت تصاویر ماکرو.
  • جنس بدنه گوشی از پلاستیک مقاوم است و در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و قرمز طراحی شده است.
  • باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در این گوشی، به کاربران اجازه می‌دهد تا ساعت‌ها از این گوشی استفاده کنند.

GALAXY A02 S

این گوشی یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های سری A است که رتبه اول را در بازار گوشی‌های میان‌رده کسب کرده. گلکسی A02 S با اینکه قیمت خیلی بالایی ندارد، از نظر سخت‌افزاری و کارکرد، امکانات بسیار خوبی را اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ به دلیل کم‌کردن هرچه بیشتر قیمت این محصول، حسگر اثرانگشت را از این مدل حذف و به قفل‌گشایی از طریق تشخیص چهره بسنده کرده است.

  • جنس بدنه این گوشی از پلاستیک محکم است که باعث می‌شود گوشی حالت خیلی براقی به خود نگیرد و رد انگشت روی گوشی مشخص نباشد.
  • صفحه نمایش این گوشی از کیفیت خوبی نسبت به قیمت برخوردار است و حاشیه تقریبا کمی دارد.
  • پردازنده‌های گرافیکی استفاده شده در این گوشی، برای کارهای معمولی بسیار کارامد است ولی در اجرای برنامه‌های سنگین، معمولا دچار لگ و کندی می‌شود.

نکته قابل توجه در این گوشی این است که علاوه بر حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت توانایی پشتیبانی از کارت حافظه تا یک ترابایت را هم دارد.

GALAXY A10 SM

سامسونگ با ادغام سری J و A سری میان‌رده A10 تا A90 را تولید کرد. گلکسی A10 یکی از ارزان‌ترین و بهترین گوشی‌های این خانواده است. شاید بتوان در مقایسه با گوشی‌های رده بالاتر و گران‌قیمت نقاط ضعفی را در این گوشی دید، اما فراموش نکنید که به نسبت محصولات هم‌رده خود از قیمت و امکانات‌ بهتری برخوردار است و می‌تواند یک گزینه عالی برای استفاده روزمره باشد.

  • سامسونگ در این گوشی دوربین‌های چندگانه را حذف و به یک دوربین 13 مگاپیکسلی اکتفا کرده که تصاویر نسبتا خوب و شفافی را ثبت می‌کند. این گوشی یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با یک فلاش دارد که در قسمت ناچ نمایشگر قرارگرفته است.
  • این گوشی از نظر سخت‌افزاری در سطح متوسط قرار گرفته و هرآنچه که از یک گوشی اقتصادی و میان‌رده انتظار می‌رود، در گلکسی A10 می‌توان دید.

در گلکسی a10 sm از باتری 3400 میلی‌آمپری ساعتی استفاده شده که باتوجه به رزولوشن پایین صفحه نمایش( 720 در 1520) باتری خوبی به نظر می‌آید.

Galaxy m01

این مدل یکی از محصولات سری m سامسونگ است که برای استفاده روزمره، مثل استفاده از پیام‌رسان‌ها، وب‌گردی و… پیشنهاد می‌شود.

این مدل از نظر سخت‌افزاری عملکردی مشابه ردمی8 دارد و به اندازه‌ای قدرتمند هست که در استفاده روزانه عملکرد بدون لگ و باسرعتی داشته باشد.

  • گلکسی m01 علاوه بر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه 2 و 13 مگاپیکسلی هم دارد که رنگ‌ها را به خوبی نشان مدهد و تصاویر رضایت بخشی را ثبت می‌کند.
  • با توجه به ظرفیت مناسب باتری، این گوشی به‌راحتی از پس کارهای ساده شما بر‌می‌آید.

گوشی‌های ارزان کمتر از 5 میلیون برند هواوی

یکی دیگر از برندهای مشهور جهان در عرصه تکنولوژی، هواوی است که در چند سال گذشته توانسته کیفیت محصولات خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد و رقیب سرسختی برای سامسونگ و دیگران باشد.

هواوی هم مانند برندهای دیگر سعی کرده تا محصولات خود را در قیمت‌های متنوع و کیفیت رضایت‌بخش ارائه دهد تا با کمترین هزینه هم، خرید گوشی هوشمند از این برند ممکن باشد.

شرکت هواوی به دلیل تحریم شدن از سمت گوگل، دسترسی به برنامه‌های آن را ندارد؛ اما این مشکل را با برنامه‌های جایگزین مثل اپ گالری برطرف کرده است.

HONOR 8A

آنر به عنوان زیرمجموعه‌ای از برند هواوی، یکی از بهترین گوشی‌ها با امکانات عالی را در بازار عرضه کرده و کار انتخاب یک گوشی باکیفیت و ارزان را برای ما ساده کرده است.

آنر a8 یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده در بین محصولات هواوی است که هم طراحی زیبا و مدرنی دارد، هم ویژگی‌های سخت‌افزاری فوق ‌العاده توانمند. طراحی بسیار جذاب و رنگ‌های متنوع و محبوب، مجهز بودن به حسگر اثرانگشت در پشت این گوشی و… از نکات مثبت این گوشی است.

  • دوربین پشت 13 مگاپیکسلی در حالت فیلم‌برداری می‌تواند ویدئویی با کیفیت 1080 پیکسل و 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل است.
  • آنر 8A از پردازنده قوی 8 هسته‌ای استفاده می‌کند که از پردازنده‌های توسعه‌یافته شرکت مدیاتک است.
  • این محصول دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی+ رم 2 گیگابایتی است و امکان ارتقای حافظه تا 512 گیگابایت را دارد.

Y8P AQM LX1

مثل نمونه‌های دیگر گوشی‌های میان‌رده سری Yهواوی، این گوشی هم جز محصولات پرفروش هواوی است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی این است که بر خلاف بیشتر گوشی‌های میان رده، به خاطر پردازنده بسیار قوی، بهترین عملکرد را در اجرای بازی در بین محصولات مشابه دارد.

دوربین قدرتمند، باتری قوی، عملکرد بی‌نقص+ قیمت اقتصادی آن، از ویژگی‌های خوب این گوشی به حساب می‌آید.

  • رزولوشن نمایشگر در این گوشی 1080 در 2400 پیکسل است و پنل به کار رفته در صفحه نمایش OLED است. این دو ویژگی باعث می‌شوند که تصاویر زنده و باکیفیت دیده شود.
  • صفحه نمایش حدود 90 درصد بدنه را پوشش می‌دهد که این مقدار برای گوشی‌های میان‌رده بی‌نظیر است.
  • هواوی در این مدل از دوربین سلفی 16 مگاپیکسل و دوربین‌های سه‌گانه 48، 8 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده که برای عکس‌های معمولی و پرتره کارایی بالایی دارد و می‌تواند عکس را با جزئیات و نور خوبی به تصویر بکشد.

Y7A

یکی از مشخصه‌های مهم در خرید گوشی، صفحه نمایش بزرگ است که هواوی با طراحی این مدل از سری Y توانسته از دیگران پیشی بگیرد.

نمایشگر 6.67 اینچی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت حافظه رم، از مهمترین خصوصیات این سری از گوشی‌ها است و علاوه‌بر آن ظاهری زیبا و عملکرد قابل قبول این مدل، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

  • طراحی بدنه و صفحه نمایش این گوشی به گوشی‌های پرچمدار هواوی بسیار شبیه است و کمتر کسی در نگاه اول متوجه میان‌رده بودن این گوشی می‌شود.
  • در این مدل حسگر اثرانگشت از پشت گوشی حذف شده و این قابلیت به دکمه پاور در فریم کناری اضافه شده است.
  • هواوی این مدل را به چهار دوربین در پشت مجهز کرده. یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج دوربین‌های این مدل را تشکیل می‌دهند. این سنسورها برای عکاسی در شب، روز، عکاسی با زاویه دید گسترده‌تر و… مناسب است.
  • هواوی در این مدل از پردازنده‌ای باقدرت بهره برده که اجرای بازی‌های متوسط را آسان می‌کند.

Y5P

این مدل ازگوشی‌های هوشمند هواوی، مشخصات فنی خارق‌العاده‌ای ندارند اما با توجه به قیمت ارزان(حدود 2 تا 3 میلیون) ارزش خرید را دارد و از پس کارهای روزانه به‌آسانی برمی‌آید.

  • هواوی در طراحی این مدل از نمایشگر، کلاسیک 5.45 اینچی با رزولوشن 1400در 720 استفاده کرده است.
  • در صفحه نمایش y5p خبری از ناچ و بریدگی نیست و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.
  • وزن سبک این گوشی یکی از نکات مثبت آن است که هنگام استفاده طولانی باعث خستگی دست نمی‌شود.
  • در قسمت پشت بدنه یک دوربین با سنسور 8 مگاپیکسل قرارگرفته که در روز و در نور کافی عملکرد نسبتا مناسبی دارد.
  • شاید در ظاهر باتری با ظرفیت 3020 میلی‌آمپری چندان مناسب یک گوشی میان‌رده نباشد اما با توجه به نمایشگر کوچک این مدل، ظرفیت مناسبی دارد.

Y6S

این مدل نسخه به‌روزرسانی‌شده گوشی‌های سری y6 هستند که با قیمت مناسبی به بازار گوشی موبایل وارد شدند. خوشبختانه این مدل از گوشی‌های هواوی، شامل تحریم‌های گوگل نشد و سرویس‌های گوگل مثل ایمیل و یوتوب و… در این گوشی باقی ماندند.

  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی این مدل، درمقایسه با قیمت اقتصادی آن کاربردی است. دوربین سلفی این مدل به حالت زیبایی مجهز شده که برای عکس‌های سلفی روتوش شده کاربرد دارد.
  • حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار دارد و در فاصله مناسبی با دوربین قرار گرفته است.
  • صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشون تقریبا کم، باعث شده که زیر نور مستقیم زاویه دید مناسبی نداشته باشد.

گوشی موبایل کمتر از 5 میلیون برند نوکیا

بیشتر مردم با شنیدن نام نوکیا به یاد گوشی‌های قدیمی ساده و تاشو این برند می‌افتند! اما تولیدات این برند به این مدل محدود نمی‌شود. در چند سال اخیر نوکیا سعی کرده گوشی‌هایی مقرن‌به‌صرفه با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کند.

Nokia c2

یکی از ارزانترین گوشی‌های نوکیا مدل c2 است که با قیمتی کمتر از 2 میلیون تومان در بازار پیدا می‌شود. می‌توان گفت این مدل با قیمت بسیار به‌صرفه‌ای که دارد برای آشنایی با گوشی هوشمند اندروید گزینه مناسبی است.

  • این گوشی اقتصادی، طراحی ساده و جمع‌وجوری دارد.
  • حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه با یک گیگابایت حافظه رم پاسخگوی نیاز روزانه شما است.
  • باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی این مدل، قابل تعویض است.
  • نوکیا یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی در طراحی این گوشی به کار برده است.


Nokia 2.2

نوکیا 2.2 مثل بیشتر گوشی‌های نوکیا به باتری بادوامی، از نوع غیر قابل تعویض و 3000میلی‌آمپری، مجهز شده است.

این مدل برپایه اندروید 9 در دونسخه 32 و16 گیگابایتی عرضه شده است.

دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین اصلی 5 میگاپیکسل است. هرچند دوربین این مدل کیفیت خیلی خوبی ندارد، اما در نور زیاد و روز عملکرد نسبتا خوبی دارد.

Nokia 3.2

نوکیا 3.2 مدل دیگری از گوشی‌های اقتصادی نوکیا است که عملکرد مناسبی دارد. نوکیا در این مدل خود از قابلیت حسگر اثرانگشت درقاب پشتی استفاده کرده است و قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را دارد.

  • حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایت به همراه 3 گیگ حافظه رم است که توانایی پشتیبانی از کارت حافظه تا 400 گیگابایت هم دارد که کار ذخیره‌سازی اطلاعاتی با حجم بالا را راحت می‌کند.
  • نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشون720*1520 کیفیت رضایت‌بخش از محتوا را ارائه می‌دهد.

Nokia g10

نوکیا g10 یکی از گوشی‌های میان‌رده شرکت نوکیا است که در کنار قابلیت‌های مناسب، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم برخوردار است.

نوکیا در طراحی گوشی‌های میان رده موفق بوده و طراحی بدنه و صفحه نمایش مورد پسند کاربران زیادی قرارگرفته است.

  • در بالای نمایشگر ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که سنسور 8 مگاپکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.
  • حسگر اثرانگشت به فریم کناری منتقل شده و روی دکمه پاور قرار گرفته.
  • صفحه نمایش 82 درصد صفحه را پوشش داده و حاشیه تقریبا کمی باقی مانده است.
  • دوربین‌های پشت شامل دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج و یک سنسور 13 مگاپیکسلی عریض است که در نور کافی عملکرد خوبی دارند و جزئیات را نسبتا خوب نشان می‌دهند.
  • باتری قوی و پردازنده خیلی خوب این گوشی هم امکان اجرای بازی‌های ساده و کم‌حجم را برای شما فراهم می‌کند

جمع بندی از گوشی‌های ارزان

در این مقاله بهترین و ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند کمتر از 5 میلیون تومان را معرفی کردیم و هر مدل را به‌طور خلاصه بررسی کردیم.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که بیشتر این گوشی‌ها برای استفاده روزانه، مثل وب‌گردی و تماشای فیلم و… مناسب است. اگر تجربه‌ای در استفاده از هرکدام این مدل‌ها دارید، خوشحال می‌شویم با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه