021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین هارد برای پلی استیشن 5 ؛ 10 مدل برتر

بهترین هارد برای پلی استیشن 5 ؛ 10 مدل برتر

استانداردهای بهترین هارد برای پلی استیشن 5

سونی اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را برای پلی استیشن 5 ارائه کرده که شامل چندین ویژگی جدید UX، گزینه‌های سفارشی‌سازی و افزایش باورپذیری بازی‌ها با افزودن ویژگی‌هایی مانند صدای سه‌بعدی به بلندگوهای داخلی تلویزیون است؛ اما مهم‌ترین و خوشحال‌کننده‌ترین بروزرسانی آن را می‌توان امکان نصب بهترین انواع هارد SSD و افزایش فضای ذخیره‌سازی در پلی استیشن 5 دانست.

به گفته سونی، SSDهای سازگار با پلی استیشن 5 باید حداقل دارای درگاه PCIe Gen 4.0 و ظرفیت ذخیره‌سازی 250 گیگابایتی باشند. همچنین سیستم خنک‌کننده غیرفعال و هیت‌سینک (Heatsink) نیز از دیگر ویژگی‌های یک هارد مناسب برای این دستگاه است.

[relatedpost post=” 234554 “]

بهترین هاردهای پلی استیشن 5

در پی بروزرسانی جدید، هاردهای SSD بی‌شماری روانه بازار شدند. در زیر فهرستی از گزینه‌های بهترین هارد برای پلی استیشن 5 را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

[relatedpost post=”273538 “]

Seagate FireCuda 530

FireCuda 530 یکی از سری‌های Seagate و کاملاً سازگار با پلی استیشن 5 بوده که در دو مدل با هیستینگ یا فاقد آن در دسترس است. همان‌طور که گفتیم، بهتر است هارد این دستگاه مجهز به خنک‌کننده یا هیت‌سینک باشد؛ پس توصیه می‌کنیم برای اطمینان‌خاطر هارد FireCuda 530 مجهز به هیت‌سینک را خریداری کنید.

در حال حاضر، این هارد SDD در چهار ظرفیت ذخیره‌سازی 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت عرضه می‌شود که سرعت خوانایی فوق‌العاده سریع تا 7300 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهند.

Patriot Viper VP4300

هارد Patriot Viper VP4300 نیز جزو بهترین هاردهای پلی استیشن 5 به شمار می‌رود که با یک هیت‌سینک از پیش نصب‌شده ارائه می‌شود. این هارد تنها با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و سرعت خوانایی عالی 7400 مگابایت بر ثانیه عرضه می‌شود. بنابراین اگر به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید، بهتر است مدل‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

XPG GAMMIX S70 Blade

یکی دیگر از بهترین هاردهای پلی استیشن 5، هارد XPG GAMMIX S70 Blade است. سرعت خوانایی این هارد 7400 مگابایت بر ثانیه بوده که بسیار بالاتر از حداقل سرعت مورد نیاز سونی یعنی 5500 مگابایت بر ثانیه است. این هارد در دو نوع با فضاهای ذخیره‌سازی مختلف 1 ترابایتی یا 2 ترابایتی عرضه می‌شود که شما می‌توانید نسبت به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

Sumsung 980 Pro

اگر به دنبال یک هارد پلی استیشن با سرعت بالا و فضای ذخیره‌سازی زیاد هستید، سامسونگ 980 Pro یک گزینه عالی برای شماست. این هارد فاقد هیت‌سینک است؛ اما امکان نصب هیت‌سینک مجزا بر روی آن وجود دارد.

سرعت خوانایی این هارد به 7000 مگابایت بر ثانیه رسیده و ظرفیت‌های فضای ذخیره‌سازی مختلف نظیر 250 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت را برای نصب و اجرای هر بازی ارائه می‌دهد.

WD WD_Black SN850

از دیگر هاردهای سازگار با پلی استیشن 5 می‌توان به WD WD_Black SN850 اشاره کرد. هاردهای SSD سری WD_Black SN850 که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای موجود شناخته می‌شود، در دو مدل با هیت‌سینک یا بدون آن در دسترس هستند. شما می‌توانید از ظرفیت‌های فضای ذخیره‌سازی 500 گیگابایت، 1 ترابایت یا 2 ترابایتی یک گزینه را نسبت به نیاز خود انتخاب کنید.

این هارد عملکرد عالی و سرعت خوانایی سریع تا 7000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

Sabrent Rocket 4

هارد Sabrent Rocket 4 یک هارد SSD عالی با عملکرد فوق‌العاد برای پلی استیشن 5 است. این هارد در دو ظرفیت فضای ذخیره‌سازی مختلف 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه می‌شود. هر دو نوع هاردها مجهز به هیت‌سینک بوده و سرعت خوانایی آن‌ها تا 7000 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

Gigabyte AORUS

AORUS یک هارد SSD سازگار با پلی استیشن 5 از برند Gigabyte است. این هارد تمام ویژگی‌های یک SSD کاملاً جدید PCle 4.0 را داشته و با سرعت خوانایی 7000 مگابایت بر ثانیه عرضه می‌شود. با این وجود، سرعت و عملکرد بالایی در پلی استیشن 5 انتظار می‌رود. علاوه‌بر این هارد AORUS مجهز به هیت‌سینک است تا از داغ شدن پلی استیشن 5 جلوگیری کند.

Crucial P5 Plus

هارد Crucial P5 Plus از جدیدترین SSDهای تایید شده برای پلی استیشن 5 است. این هارد که بر اساس فناوری Crucial’s Micron Advanced 3D NAND ساخته شده، با سرعت 6600 مگابایت بر ثانیه کار می‌کند.

این هارد فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت‌های 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت را ارائه می‌دهد؛ اما با توجه به بررسی‌های انجام شده ظرفیت 1 ترابایتی آن کافی بوده و از لحاظ قیمت نیز به‌صرفه است. با این حال شما آزادید تا بر اساس نیاز خود یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که این هارد فاقد هیت‌سینک است. بنابراین لازم است که در کنار آن یک هیت‌سینک مجزا نیز تهیه کنید.

WD_Black P50 Game Drive

یکی دیگر از بهترین هاردهای SSD برای پلی استیشن 5 در این لیست، WD_Black P50 است. چرا که این هارد کیفیت خوب، طراحی جالب، ساخت قدرتمند و سرعت قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

این هارد تا سرعت 2000 مگابایت بر ثانیه عرضه شده و بازی‌ها را با سرعت باورنکردنی بارگیری می‌کند. علاوه‌بر این، هارد P50 بیشترین فضای ذخیره‌سازی را ارائه داده و دارای ظرفیت‌های 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت است.

SanDisk Extreme Portable

اگر به دنبال بهترین هارد برای پلی استیشن 5 هستید، هارد SanDisk Extreme Portable جزو رقبای جدی در این زمینه است. این هارد بر روی خود یک پوسته محافظتی دارد تا در برابر ضربات شدید مقاوم باشد. همچنین عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و سرعت آن به 1050 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

این هارد دارای فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت‌های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت است. با این حال هارد SanDisk Extreme Portable جزو پرظرفیت‌ترین هاردهای پلی استیشن 5 به حساب می‌آید.

نصب بازی‌های هیجان‌انگیز پلی استیشن 5 با سرعت و ظرفیت بالا

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با استانداردهای یک هارد مناسب پلی استیشن 5 و بهترین هاردها آشنا کنیم. با خرید و نصب این هاردها سرعت و ظرفیت دستگاهتان چندبرابر شده و امکان اجرای بازی‌های بیشتر با سرعت بالا وجود خواهد داشت.

شما تجربه‌ای از خرید هارد برای دستگاه پلی استیشن 5 خود دارید؟ به نظر شما کدام یک از موارد معرفی شده در این مطلب بهترین هارد پلی استیشن 5 به شمار می‌رود؟ نظراتتان را از طریق کامنت با ما به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه