021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین ویدیو پروژکتور های جیبی (راهنمای خرید+ معرفی 10 مدل)

بهترین ویدیو پروژکتور های جیبی (راهنمای خرید+ معرفی 10 مدل)

ویدئو پروژکتور یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال‌های صوتی و تصویری ورودی را می‌گیرد و ویدئو را روی هر سطح صافی که معمولا یک پرده‌ سفید یا نقره‌ای رنگ است، ارسال می‌کند. ویدئو پروژکتورها امکان ایجاد تصاویر بزرگ را بدون نیاز به نمایشگر الکترونیکی با اندازه‌ مشابه، ایجاد می‌کنند.

این وسیله بیشتر برای تعداد زیادی از مخاطبان مثلا در سالن‌های آمفی‌تئاتر، کنفرانس‌ها و ارائه‌ها استفاده می‌شود اما این روزها علاقه‌مندان به سینما و گیم که دوست دارند صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشند از آن در خانه استفاده می‌کنند.

ویدئو پروژکتور از یک منبع ورودی ویدئویی استفاده می‌کند که به صورت داخلی روی یک صفحه نمایش کوچک پخش می‌شود. نور از طریق صفحه‌ نمایش تابیده می‌شود، سپس توسط یک لنز یا چندین لنز برای نمایش روی سطحی در یک فاصله‌ معین، دریافت و متمرکز می‌شود.

اگر قرار است از یک پروژکتور در محیطی با نور زیاد استفاده کنید، مقادیر روشنایی و کنتراست این وسیله از جمله ویژگی‌های حیاتی آن است. وقتی کیفیت تصویر برای شما مهم است، مانند ارائه‌ در کنفرانس یا سرگرمی، وضوح بالا و کیفیت رنگ خوب یک ویژگی غیرقابل چشم‌پوشی است.

یکی دیگر از کاربردهای ویدئو پروژکتور در هدست‌های واقعیت افزوده و نمایشگرهای هدآپ (HUD) است. در برخی از هدست‌های HUD و واقعیت افزوده مانند گوگل گلس یا مایکروسافت هولولنز، تصویری که شخص می‌بیند به دلیل استفاده از ویدئو پروژکتورها و آینه‌های کوچک فاصله بیشتری با چشم دارد. علاوه بر این، ویدئو پروژکتورها می‌توانند برای پخش تصاویر سه‌بعدی استفاده شوند که به عنوان تصویربرداری استریو نیز شناخته می‌شوند.

 

 

 

انواع ویدیو پروژکتور

در ادامه رایج‌ترین انواع دسته‌بندی برای ویدئو پروژکتور را می‌بینید:

ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی

این پروژکتورها برای مصارف خانگی طراحی می‌شوند و از آن برای دیدن فیلم و سریال و گیم می‌توانید استفاده کنید. این ویدئو پروژکتورها سازگار با رایانه‌ شخصی هستند و ورودی HDMI دارند. رزرولوشن آنها اکثرا 1080p یا فول‌اچ‌دی است. ویدیو پروژکتورهای جدیدتر، سیستم عامل اندروید تی‌وی دارند.

پروژکتورهای تجاری

پروژکتورهای تجاری ویدئو پروژکتورهایی هستند که در کسب‌وکارها برای اهدافی مثل ارائه‌ها استفاده می‌شوند و بیشتر به لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی متصل می‌شوند و اجازه دسترسی به برنامه‌هایی مانند Microsoft PowerPoint یا Excel را می‌دهند.

در صورت نیاز می‌توان از آنها به عنوان صفحه‌نمایش کمک آموزشی هم استفاده کرد. از نظر مشخصات، این ویدیو پروژکتورها بیشتر با کامپیوترها سازگار هستند تا HDTV.

پروژکتورهای پرتاب کوتاه و پرتاب بلند

فاصله‌ پرتاب، فاصله‌ پروژکتور تا صفحه است. پروژکتور پرتاب کوتاه، پروژکتوری است که می‌توانید آن را نزدیک به صفحه قرار دهید. پروژکتورهای استاندارد سقفی ممکن است فواصل پرتابی طولانی‌تری داشته باشند که در صورت نیاز شما را ملزم می‌کند دستگاه را در انتهای یک اتاق قرار دهید. پروژکتور پرتاب کوتاه به دلیل نزدیکی به صفحه نمایش، برای کاربران خانگی، مناسب‌تر است.

ویژگی‌هایی که موقع خرید ویدیو پروژکتور باید بدانید

برای ویدئو پروژکتورها چه جیبی باشند چه بزرگ، ویژگی‌های مختلف ذکر می‌شود. برای اینکه بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید باید معنای هر کدام از این ویژگی‌ها را بدانید.

رزولوشن

این مورد به بزرگی تصویری که به آن نگاه می‌کنید اشاره دارد. برخی از پروژکتورها دارای وضوح استاندارد 480p یا 480i هستند که می‌توانند تا ابعاد 1920 در 1080 پیکسل نمایش داده شوند یا از همان ابتدا وضوح 1080p داشته باشند. هر چه رزولوشن اصلی بزرگتر باشد، نتایج بهتر و دقیق‌تری روی صفحه دارد. البته ویدیو پروژکتورهای جدید رزولوشن تا 4K یا 4096p هم دارند.

نسبت تصویر

نسبت تصویر به نسبت بین ارتفاع و طول صفحه اشاره دارد. به عنوان مثال، نسبت تصویر 4:3 تلویزیون‌های CRT شکل مربعی دارد که در آن به ازای هر ۴ اینچ طول، ۳ اینچ ارتفاع بر حسب اندازه صفحه نمایش وجود دارد. تلویزیون‌های HD دارای نسبت تصویر 16:9 هستند و رایانه‌های شخصی با صفحه‌ی عریض که برای نمایش اسلاید استفاده می‌شوند، دارای نسبت تصویر 16:10 هستند.

روشنایی

این عامل مشخص می‌کند که پروژکتور، چقدر پرده‌ نمایش را روشن می‌کند. روشنایی با واحد لومن اندازه‌گیری می‌شود. برخی از ویدیو پروژکتورها روشنایی پایینی دارند؛ بنابراین می‌توانید آنها را فقط در شرایط کم‌نور یا بدون نور محیطی (بدون نور روز یا لامپ‌های اطراف) مشاهده کنید.

سایر ویدیو پروژکتورها را می‌توانید در نور روز یا در فضای باز مشاهده کنید؛ مانند تماشای فیلم در شب در حیاط. برای پخش در نور روز به ویدیو پروژکتوری با حداقل ۲۵۰۰ لومن نیاز دارید.

نسبت کنتراست

میزان تفاوت بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین مناطق یک تصویر را نسبت کنتراست می‌گویند. این ویژگی نشان می‌دهد که قسمت‌های پرنور در مقایسه با سایه‌ها چقدر روشن هستند.

هر چه نسبت کنتراست بیشتر باشد دیدن جزئیات ظریف مانند متن، حروف و بافت سطوح، آسان‌تر می‌شود. اگر ویدیو پروژکتور جیبی نسبت کنتراست ضعیفی داشته باشد، تصویر به صورت تار یا خاکستری ظاهر می‌شود.

نسبت پرتاب (Throw ratio)

نسبت پرتاب به این اشاره دارد که تصویر، بسته به فاصله‌ای که ویدئو پروژکتور را از صفحه قرار می‌دهید، چقدر عریض یا بزرگ می‌شود. همانطور که قبلاً گفته شد، پروژکتورهای مختلف، نسبت پرتاب متفاوتی دارند. پروژکتورها را مطابق با فاصله‌ای که می‌خواهید نسبت به صفحه قرار دهید، خریداری کنید.

به عنوان مثال، نسبت پرتاب 2.4:1 به این معنی است که برای نمایش یک تصویر ۱۰ فوتی روی یک صفحه نمایش بزرگ به ۲۴ فوت فضا نیاز دارید.

زوم لنز

زوم لنز راهی برای دستکاری یا تنظیم تصویر ویدیو پروژکتور در شرایطی است که تصویر برای آن خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. به طور معمول، تنظیمات را با حرکت دادن پروژکتور به اطراف انجام می‌دهید تا زمانی که در فاصله مناسب مطابق با نسبت پرتاب خود قرار بگیرد.

با این حال، اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید چون صفحه نمایش کوچک‌تری دارید یا پایه‌ سقفی قبلاً در جای ثابتی نصب شده است، می‌توانید از ویژگی زوم لنز ویدیو پروژکتور برای کوچک کردن یا کشیده‌شدن تصویر به دلخواه استفاده کنید.

تصحیح کیستون (Keystone Correction)

هنگامی که تصویر یا ویدیویی را با زاویه نمایش می‌دهید، معمولا تصویری که روی صفحه می‌افتد به جای مستطیل به‌شکل یک ذوزنقه است. اگر نمی‌توانید ویدیو پروژکتور را جابه‌جا کنید، می‌توانید این شکل ذوزنقه‌ای را با استفاده از ویژگی تصحیح کیستون ویدیو پروژکتور خود اصلاح کنید.

البته هرچه تصحیح کیستون بیشتری انجام دهید، وضوح تصویر، تحت تأثیر قرار می‌گیرد و منجر به ایجاد خطوط ناهموار، پیکسلی شدن یا مصنوعی‌شدن تصویر در سراسر صفحه‌ نمایش می‌شود. این قابلیت در همه‌ ویدیو پروژکتورها وجود ندارد.

بهترین ویدیو پروژکتور های جیبی

ویدیو پروژکتور های جیبی که در ادامه می‌بینید از برندهای مطرح در زمینه تولید پروژکتور هستند که در ایران هم می‌توانید محصولات آنها را پیدا کنید.

۱. ویدیو پروژکتور Wanbo T2 Max

این ویدیو پروژکتور اندروید با رزرولوشن اصلی فول اچ‌دی 1080P با قابلیت پشتیبانی از محتوای 4K UHD یکی از بهترین ویدیو پروژکتور های جیبی است که می‌توانید خریداری کنید. این مدل سیستم عامل اندروید ۹ دارد که قابل ارتقاء است. اپلیکیشن‌هایی مثل نتفلکیس، پرایم ویدیو، یوتیوب، گوگل پلی و… به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

با وجود قابلیت HDR در این مدل، تصاویری با رنگ‌های زنده‌تر و طبیعی‌تر را مشاهده خواهید کرد. لنز آن با قابلیت عدم نفوذ گردوغبار، خیال شما را از بابت یکی از مشکلات رایج ویدیو پروژکتورها راحت می‌کند. گرد‌وغبار به مرور زمان می‌تواند باعث ایجاد لکه‌های تیره روی تصویر شود یا دمای دستگاه را افزایش داده و به آن آسیب برساند.

پردازنده‌ چهارهسته‌ای آن، کیفیت قابل‌قبولی برای اجرای ویدیوهای 4K دارد. نسبت پرتاب کوتاه این مدل، 1.35:1 است و تصحیح کیستون دارد. با سیستم عامل اندروید‌ تی‌وی و گوگل پلی نصب‌شده در آن، امکان نصب بیش از ۵ هزار اپلیکیشن دیگر در این ویدیو پروژکتور جیبی وجود دارد.

این مدل بسیار کوچک و سبک است و به‌راحتی می‌توانید همه‌جا ببرید. وزن آن ۹۰۰ گرم و ابعاد آن 4.3 x 5.5 x 5.9 اینچ است؛ یعنی به‌اندازه‌ای کوچک است که خیلی راحت در کوله‌پشتی‌تان جا می‌شود. از این ویدیو پروژکتور می‌توانید برای دیدن فیلم در کمپینگ و دورهمی‌های فضای باز استفاده کنید. برای ارائه‌‌های دانشگاهی و محل کار نیز گزینه‌ خوبی است.

فاصله‌ این مدل تا دیوار یا پرده‌ نمایش باید بین ۱/۵ تا ۳ متر باشد. طول عمر لامپ آن در حالت ECO حدود ۲۵ هزار ساعت است.

۲. دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل  CINEMAX T20

مینی ویدیو پروژکتور Cimemax T20 هم کاربرد خانگی و هم کاربرد آموزشی دارد. این مدل با وزن حدود یک کیلوگرم برای کسانی مناسب است که دوست دارند در سفر و تفریح، فیلم و سریال ببینند و این لذت را با همسفران خود شریک شوند. شدت روشنایی تصویر در این مدل ۱۵۰۰ لومن است در نتیجه برای استفاده در نور زیاد مناسب نیست.

با این ویدیو پروژکتور جیبی می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را مستقیم از روی فلش اجرا کنید. علاوه‌ بر این، درگاه ورود SD  هم دارد و با امکان اتصال به وسایل مختلف صوتی و تصویر، کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. لامپ این مدل LED است و بیش از ۴۰ هزار ساعت عمر دارد.

بیشترین رزولوشن ورودی به این مدل ویدیو پروژکتور 1080P است. ابعاد تصویر خروجی این مدل از حداقل ۳۲ اینچ تا حداکثر ۱۷۶ اینچ متغیر است. این مدل بلندگوی داخلی هم دارد ولی اگر دوست دارید صدا را با کیفیت بسیار بیشتری بشنوید، می‌توانید با کمک خروجی‌های صدا، آن را به آمپلی‌فایر وصل کنید.

با استفاده‌ از کابل‌های HDMI، VGA و AV می‌توانید وسایل مختلف را به این ویدیو پروژکتور متصل کنید. این مدل کنترل از راه دور دارد و می‌تواند فوکوس تصویر و زاویه‌ نمایش آن را به‌صورت دستی تنظیم کنید. فاصله‌ این مدل تا دیوار یا پرده‌ نمایش باید بین ۱/۵ تا ۵/۲ متر باشد.

۳. مینی ویدیو پروژکتور شیائومی مدل  M055MGN

این ویدیو پروژکتور با وزن ۱/۳ کیلوگرمی و ابعاد ۱۵۰ در ۱۱۵ میلی‌متری یکی دیگر از ویدیو پروژکتور های جیبی از برند محبوب شیائومی است. این مدل دو بلندگوی داخلی ۵ وات دارد و دارای صدای قابل‌قبولی است. رزولوشن اصلی آن فول‌اچ‌دی یا 1080p است و محتوای 4K هم پخش می‌کند.

این ویدئو پروژکتور قابلیت فوکوس دستی دارد تا بتوانید تصویری واضح‌تر روی پرده داشته باشید. نسبت پرتاب این مدل 1.2:1 است و ابعاد صفحه‌نمایش آن از ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ قابل تغییر است. LED های مورد استفاده در این پروژکتور تا ۳۰ هزار ساعت عمر مفید دارند.

این ویدئو پروژکتور پردازنده‌ Amlogic T962-X، رم دو گیگاباتی و حافظه‌ فلش ۱۶ گیگابایتی دارد. سیستم عامل آن Android TV 9.0 Pie است و گوگل‌پلی هم دارد تا بتوانید اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید.

این مدل درگاه‌های متعددی برای اتصال به ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد دارد؛ بلوتوث، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB 2.0 و یک درگاه HDM .

۴. ویدیو پروژکتور مدل Weton E08

این ویدیو پروژکتور یکی دیگر از مدل‌های ویدیو پروژکتور بی‌سیم و قابل حمل در این فهرست است. یکی از مزایای این مدل این است که با کمک آن می‌توانید محتوای تصویری گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر یا هر خروجی دیگر را روی یک پرده‌ بزرگ به نمایش بگذارید. برای اتصال دستگاه‌ها می‌توانید از WIFI، کابل‌های hdmi و USB استفاده کنید.

برای استفاده از این ویدیو پروژکتور بعد از اتصال این دستگاه‌ها نیازی به استفاده از آداپتور ندارید. رزرولوشن این مدل فول اچ‌دی و نسبت تصویر آن 4:3 و 16:9 است. به خاطر نسبت کنتراست بالا در حد 1:2000، تصاویری که با این ویدیو پروژکتور روی صفحه می‌اندازید، وضوح قابل‌قبولی دارند.

با این ویدیو پروژکتور می‌توانید صفحه نمایشی تا ۲۰۰ اینچ داشته باشید. برای این منظور باید دستگاه تا پرده‌ نمایش ۳ متر فاصله داشته باشد. صدای خروجی این مدل هم قابل‌قبول است و با صدای واضحی که دارد، تجربه‌ی خوبی از تماشای فیلم برای شما رقم می‌زند.

یکی دیگر از مزیت‌های این مدل، تنوع در رابط‌های ورودی است که شامل HDMI، USB، کارت TF، VGA و AV است. علاوه‌ بر‌ این کارت Micro SD  و درایو فلش  USBرا هم پیشتیبانی می‌کند. به‌خاطر فناوری پیشرفته‌ خنک‌کننده، عمر بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. عمر لامپ این مدل به ۵۵ هزار ساعت افزایش یافته است.

وزن این مدل ۱/۵ کیلوگرم و قابل‌حمل است. شدت روشنایی آن ۴۲۰۰ لومنس است و قابلیت تصحیح زاویه‌ تصویر دارد. برای استفاده از این مدل، فاصله‌ دستگاه تا پرده‌ نمایش باید بین یک تا ۵ متر باشد.

۵. پروژکتور Sanarex g500

این ویدیو پروژکتور کاربرد خانگی و آموزشی دارد و به خاطر وزن کم و ابعاد کوچک، به‌راحتی قابل حمل است. شدت روشنایی تصویر آن ۱۲۰۰ لومنس است؛ در نتیجه برای محیط‌های روشن مناسب نیست و فقط در محیط تاریک و نیمه‌تاریک عملکرد خوبی دارد.

پروژکتور سانارکس مدل  G500فایل‌های صوتی و تصویری را مستقیم از روی فلش و کارت حافظه پخش می‌کند. این مدل را می‌توانید به انواع وسایل صوتی و تصویری متصل کنید. لامپ این مدل طول عمری تا ۳۰ هزار ساعت دارد. رزولوشن خروجی این مدل 480×800 پیکسل است و ویدیوهای تا فول اچ‌دی را پشتیبانی می‌کند.

اندازه‌ تصویر روی پرده در این پروژکتور بین ۵۰ تا ۱۳۰ اینچ متغیر است. صدای این مدل برای یک اتاق قابل‌قبول است و خروجی صدا هم دارد تا به آمپلی‌فایر متصل کنید و از صدایی باکیفیت لذت ببرید. امکان تنظیم فوکوس دستی و همین طور تغییر زاویه‌ نمایش از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

وزن این مدل یک کیلوگرم است و برای استفاده از آن باید فاصله‌ ۱/۵ تا ۴ متری از پرده‌ نمایش داشته باشد.

۶. مینی ویدیو پروژکتور OTHA D16

این ویدیو پروژکتور جیبی یکی از کوچک‌ترین و سبک‌ترین مدل‌های موجود در این فهرست است. وزن این مدل فقط ۲۰۰ گرم است و به‌راحتی می‌توانید آن را حتی داخل جیبتان جابه‌جا کنید. این ویدیو پرژکتور را می‌توانید با درگاه‌های USB، HDMI و AV به وسایل مختلف متصل کنید و ورودی Micro SD هم دارد.

عمر مفید لامپ‌های آن تا ۳۰ هزار ساعت است و یک فیلم را ۲ ساعت بدون نیاز به شارژ شدن پخش می‌کند. این مدل امکان تصحیح زاویه‌ تصویر دارد و برای استفاده از آن باید بین ۱ تا ۵ متر از پرده‌ نمایش فاصله داشته باشد.

۷. ویدیو پروژکتور VANKYO Performance V630W

محصولات این شرکت همیشه از محبوب‌ترین محصولات اقتصادی سایت آمازون هستند. این مدل هم با رزولوشن اصلی فول‌ اچ‌دی، یکی از بهترین و محبوب‌ترین ویدئو پروژکتورهای کوچک این برند است. این مدل با شدت نور ۶۸۰۰ لوکس و کنتراست تصویر 5000:1 تصویری واضح و روشن دارد و برای محیط‌های روشن هم قابل استفاده است.

با این ویدیو پروژکتور می‌توانید تصویر را تا ۳۰۰ اینچ بزرگ‌تر کنید به همین دلیل برای تماشای فیلم، بازی و حتی استفاده از سالن‌های بزرگ کنفرانس هم مناسب است. فیلترهای ورودی هوا در این مدل مانع از ورود گردوغبار می‌شوند علاوه‌ بر این، این مدل سیستم خنک‌کننده‌ای دارد که طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

قابلیت تصحیح کیستون و تصحیح زاویه از دیگر ویژگی‌های این مدل است که کمک می‌کند تصویری کاملا مستطیل و بدون انحراف داشته باشید بدون اینکه دستگاه مستقیما روبه‌روی پرده قرار بگیرد. برای اتصال این ویدیو پروژکتور به دیوایس‌های مختلف مثل گوشی و لپتاپ می‌توانید از پورت‌های HDMI، VGA و AV استفاده کنید.

وجود دو عدد پورت و یک عدد پورت SD امکان اتصال دستگاه به فلش، هارد اکسترنال و کارت حافظه را فراهم می‌کند. این مدل دارای دو بلندگوی داخلی ۵ واتی است و خروجی برای استفاده از آمپلی‌فایر هم دارد. عمر مفید لامپ LED این دستگاه تا ۵۰ هزار ساعت پیش‌بینی می‌شود.

۸. ویدیو پروژکتور VANKYO مدل  Leisure 430W HD

این ویدیو پروژکتور با قابلیت اتصال WIFI و رزولوشن اصلی 720 در 1280 از ویدیوهای فول‌اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. عمر لامپ این مدل تا ۴۰ هزار ساعت توسط شرکت سازنده اعلام شده است. این ویدئو پروژکتور در نور زیاد عملکرد چندان خوبی ندارد و برای استفاده از آن باید محیط اطراف نیمه‌تاریک و تاریک باشد.

به‌خطار عملکرد نه‌چندان خوب در نور روز، برای کارهای آموزشی و ارائه در کنفرانس‌ها مناسب نیست. این مدل یک سیستم خنک‌کننده‌ مطلوب دارد که باعث حنک شدن سیستم و کاهش صدای آن می‌شود. این مدل همراه با یک کیف ارائه شده است که حمل‌ونقل آن را آسان‌تر می‌کند.

برای استفاده از این دستگاه باید حداقل یک متر با پرده‌ نمایش فاصله داشته باشد. وزن این مدل ۱/۳ کیلوگرم و به‌راحتی قابل‌حمل است.

۹. ویدیو پروژکتور قابل حمل Anker مدل Nebula Apollo

این ویدیو پروژکتور جیبی فقط ۴۷۰ گرم وزن دارد. به گفته‌ شرکت سازنده، طول عمر لامپ این مدل تا ۳۰ هزار ساعت است. تصحیح زاویه‌ تصویر و قابلیت پخش مستقیم فایل‌هایی مثل اسناد و فایل‌های ویدیویی از دیگر ویژگی‌های این مدل ویدیو پروژکتور جیبی است که ظاهری جذاب و مدرن دارد.

قابلیت اتصال با Bluetooth و پورت‌های HDMI و USB، تمام نیازهای شما برای اتصال این ویدئو پروژکتور به وسایل مختلف را برآورده می‌کند. قابلیت کنترل لمسی و امکان اتصال موس یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل است. بعضی از اپلیکیشن‌ها مثل نتفلیکس با موس راحت‌تر کنترل می‌شوند.

این مدل به‌عنوان یک ویدیو پروژکتور هوشمند Wi-Fi، به‌راحتی به شبکه‌های وایرلس متصل می‌شود. سیستم عامل آن Android 7.1 است و از آن می‌توانید برای نصب اپلیکیشن‌ها و محتوای ویدیویی استفاده کنید. این مدل خروجی ۳/۵ میلی‌متری برای صدا ندارد ولی با بلوتوث می‌توانید آن را به یک اسپیکر متصل کنید.

۱۰. ویدیو پروژکتور BenQ GV-1

با این ویدیو پروژکتور جیبی هوشمند می‌توانید بدون استفاده از کابل و سیم‌های دست‌وپاگیر از تکنولوژی بی‌سیم برای اتصال دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. عمر لامپ LED این مدل توسط شرکت سازنده تا ۲۰ هزار ساعت اعلام شده است. نرم‌افزار این دستگاه را می‌توانید با اتصال به ایترنت و بدون وصل کردن به کامپیتر، ارتقاء دهید.

این مدل قابلیت پخش فایل‌های اسناد و فایل‌های ویدیویی را مستقیما از روی حافظه فلش دارد. این دستگاه پرتاب کوتاه، در فضایی کوچک می‌توانید در فاصله‌ یک متری از پرده‌ نمایش، تصویری ۸۰ اینچی تولید کنید. این مدل برای استفاده در نورد روز مناسب نیست ولی در محیط‌های نیمه‌تاریک عملکرد خوبی دارد.

علاوه بر فوکوس تصویر می‌توانید ویژگی‌های دیگر آن مثلا زاویه‌ تصویر، میزان روشنایی، کنتراست و حتی دمای رنگ تصویر را در پخش تنظیمات تغییر دهید.

این 10 مدل در لیست بهترین ویدیو پروژکتور های جیبی قرار داشتند. اگر شما هم مدلی برای اضافه شدن به این لیست می‌شناسید در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

3 دیدگاه

  • فرزانه گفت:

    سلام وقت بخیر. مطلب ارزنده ای بود. برای خانه بجای تلویزیون میخواستم ویدئو پروژکتور بگیرم دو دل بودم ولی حالا میخوام ویدئو پروژکتور بخرم.

  • سلام من در دانشگاه آزاد تدریس میکنم و دنبال یک پروژکتور جیبی مناسب بودم. راهنما رو خوندم کاملاً عالی و مفصل بود . ممنون از راهنماییتون

    • fereshtehbabakzad گفت:

      سلام وقتتون بخیر ممنون از ثبت نظرتون خرید خوبی داشته باشید 🙏🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *