دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین وبسایت‌های ادیت آنلاین عکس

چاپ
بهترین وبسایت‌های ادیت آنلاین عکس

در صورتی که یک عکاس حرفه‌ای نیستید، احتمالا متوجه شده‌اید که یاد گرفتن فتوشاپ و استفاده از آن کار خیلی ساده‌ای نیست. فتوشاپ یک نرم‌افزار کاملا حرفه‌ای است و برای یادگیری آن باید در کلاس‌های زیادی شرکت کنید. اما این بدین معنی نیست که به هیچ وجه نمی‌توانید تصاویر خودتان را ادیت کنید. با استفاده از سایت های ادیت عکس مختلفی مثل فتوشاپ آنلاین شما می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به دانش خیلی زیادی عکس‌های خودتان را مثل یک حرفه‌ای ویرایش کنید.

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

1- Pixlr

نرم افزار ادیت آنلاین

Pixlr با اختلاف خیلی زیاد یکی از بهترین جایگزین‌های فتوشاپ است که شما می‌توانید به صورت آنلاین و کاملا رایگان از آن استفاده کنید. استفاده از این سایت ادیت عکس به شدت آسان است و ابزارهایی هم مثل Clone و جابجایی رنگ دارد که فقط در نرم‌افزارهای پولی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. شما می‌توانید داخل این وبسایت از فرمت‌های محبوبی مثل PSD هم در کنار JPG، PNG، BMP و… استفاده کنید و حتی از فرمت لایه‌ باز مخصوص این نرم‌افزار یعنی PXD هم استفاده نمایید.

[relatedpost post=”122927″]

رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار زیبا است و شما می‌توانید به سادگی تمام ابزارها، فیلترها و براش‌های مدنظر خودتان را در آن پیدا کنید. این وبسایت گزینه‌های متعددی برای استفاده از لایه‌ها و ماسک‌ها، تنظیم رنگ خودکار و دستی و… نیز دارد. یکی از مشکلاتی که می‌تواند شما را تا حدودی آزار دهد، تبلیغات زیاد است اما با توجه به رایگان بودن این نرم‌افزار چاره‌ی دیگری ندارید.

2- Polar

اولین بار که سایت ادیت عکس Polar را باز می‌کنید، به صورت قدم به قدم با قابلیت‌ها و توانایی‌های آن آشنا خواهید شد. این وبسایت فیلترها و گزینه‌های خیلی زیادی برای ادیت و ویرایش تصاویر شما دارد. گزینه‌های پیشرفته نیز عبارتند از تنظیم روشنایی، اصلاح انکسارات لنز، Healing Brush و چندین ابزار دیگر برای رفع مشکلات پوستی در عکس‌های پرتره.

شما می‌توانید تصاویر خود را به صورت دسته‌جمعی در سه نسخه با تنظیمات و ابعاد مختلف ذخیره کنید و از آن‌ها در چندین شبکه‌ی اجتماعی مختلف مثل فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، پینترست و… استفاده کنید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این وبسایت قبل از شروع به کار آموزش جامع آن را مشاهده کنید و یا از کانال یوتیوب آن برای یادگیری تکنیک‌های جدید استفاده کنید.

3- Photopea

سایت ادیت عکس

Photopea یکی دیگر از جایگزین‌های فتوشاپ است که به صورت آنلاین و با ابزارهای پیشرفته در اختیار شما قرار دارد. برخلاف سایت های ادیت عکس دیگر این وبسایت به صورت کامل با HTML5 نوشته شده است و به همین خاطر می‌توانید بدون نیاز به نصب هرگونه پلاگین اختصاصی و فقط با استفاده از جدیدترین نسخه‌ی مرورگر خودتان از آن استفاده کنید.

[relatedpost post=”123312″]

شما می‌توانید براش‌ها ، ابزارهای اصلاح رنگ، فیلترها، لایه‌ها، حالت‌های ترکیبی معمول را در این وبسایت پیدا کنید و قادر خواهید بود که تنظیمات ­­مختلفی مثل روشنایی، اشباع رنگ، بلور تصویر و… را نیز به راحتی تغییر دهید. همچنین با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ی ادیت متن هم می‌توانید از این وبسایت برای ساخت بنر و پوستر هم استفاده کنید.

4- Fotor

Fotor با رابط کاربری بسیار ساده‎‌ای که دارد کار را برای عکاس‌های مبتدی ساده نگه‌می‌دارد. شما می‌توانید از این نرم‌افزار به عنوان جایگزین فتوشاپ استفاده کنید و تصاویر پرتره خود را به شکل آنلاین ویرایش کنید و نقص‌های پوست سوژه را به سادگی حذف کنید.

قابلیت‌هایی مثل افکت‌های ویژه، اصلاح صورت، قاب، استیکر و ویرایش متن باعث شده است که این نرم‌افزار به یکی از گزینه‌های خیلی خوب برای ویرایش عکس آنلاین تبدیل شود. برای ویرایش حرفه‌ای تصاویر هم می‌توانید از فلر لنز، گرین فیلم، Color Splash و Tilt Shift استفاده کنید. قابلیت‌های Snapshot این نرم‌افزار هم یکی از نکات قابل توجه آن است که به شما امکان ردیابی ادیت و استفاده از آن‌ها در آینده را می‌دهد.

5- Befunky

ادیت آنلاین عکس

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این سایت ادیت عکس که باعث شده است طرفداران خیلی زیادی داشته باشد سادگی آن است که معمولا در ادیتورهای آنلاین دیده نمی‌شود. این سایت کاملا تعاملی است و شما فقط لازم است فیلتر و افکت‌های مختلف را انتخاب و آن‌ها را روی تصاویر خود اعمال کنید.

همچنین این وبسایت که به عنوان جایگزین فتوشاپ و به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دارد، یک کلاژساز اختصاصی دارد که می‌توانید از آن برای ساخت کلاژهای زیبا استفاده کنید و از Designer Tool آن هم برای طراحی گرافیکی استفاده کنید. BeFunky تصاویر Stock رایگان، فونت و وکتورهای مختلفی هم در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها در طراحی‌های خودتان استفاده کنید.

[relatedpost post=”127316″]

6- Lunapic

Lunapic یکی از بهترین سایت های ادیت عکس است که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید بدون هیچگونه پرداختی از آن استفاده کنید. منوی این وبسایت کاملا شبیه به نرم‌افزارهای حرفه‌ای ویرایش عکس است و می‌توانید از هزاران افکت، فیلتر، انیمیشن و… برای ادیت عکس‌های خودتان استفاده کنید.

برخی از افکت‌های این وبسایت فوق‌العاده هستند و فقط وقتی خودتان آن‌ها را امتحان کنید متوجه این موضوع می‌شوید. همچنین علاوه بر آپلود از طریق کامپیوتر، شما می‌توانید URL عکس موردنظر را هم به این وبسایت بدهید. نکته دیگر اینکه این وبسایت صد در صد رایگان است و برای استفاده از خدمات آن نیاز نیست هیچگونه مبلغی پرداخت کنید.

7- Picmonkey

سایت آنلاین ادیت

یکی دیگر از جایگزین‌های قدرتمند فتوشاپ PicMonkey است. این ادیتور عکس آنلاین امکان اضافه کردن عناصر مختلفی مثل متن، بکگراند و… را به تصاویر شما فراهم می‌کند و برای انجام این کار نیازی نیست کارهای پیچیده‌ای انجام دهید. برای خلق تصاویر فوق‌العاده با این نرم‌افزار نیازی نیست که در ادیت عکس حرفه‌ای باشید. همچنین می‌توانید از آن برای خلق پوستر، لوگو، دعوت‌نامه و… هم از این نرم‌افزار استفاده کنید. چیزی که من را ناامید کرد، نبود قالب‌های آماده با سایز ثابت است که برای شبکه‌های اجتماعی کاربرد بسیار زیادی دارد.

کد تخفیف نورنگار

8- Ribbet

Ribbet یک سایت ادیت عکس مناسب برای عکاس‌های تازه‌کار است. با اینکه نمی‌توان این وبسایت را به صورت کامل به عنوان جایگزین فتوشاپ شناخت اما اکثر قابلیت‌های پراستفاده‌ی فتوشاپ را دارد و عملکرد بسیار مناسبی در بهبود کیفیت عکس‌ها دارد.

در این وبسایت یک گزینه‌ی خیلی خوب برای تغییر سایز عکس‌ها برای آپلود در فیسبوک، توئیتر و یوتیوب و همچنین بهینه‌سازی تصاویر برای چاپ دارد. علاوه بر این، استیکرها و فریم‌های مختلفی هم دارد که می‌توانید با سرچ کردن آن‌ها را پیدا کنید.

نویسنده : محمد خزائی

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه