021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

مقایسه SanDisk 64GB Ultra UHS-I SDHC و SanDisk 64GB Extreme PRO 170 MB/s UHS-I SDXC

مقایسه SanDisk 64GB Ultra UHS-I SDHC و SanDisk 64GB Extreme PRO 170 MB/s UHS-I SDXC

خرید کارت حافظه سندیسک به دلیل تنوع تولیدات این شرکت همیشه برای مشتری‌ها در اولویت قرار دارد. پرفروش‌ترین کارت‌های حافظه سندیسک برای دوربین‌های عکاسی استفاده می‌شوند. در این مطلب قصد داریم دو کارت حافظه دوریین عکاسی به نام های  کارت حافظه سندیسک SanDisk 64GB 533X Ultra UHS-I SDHC و  کارت حافظه سندیسک SanDisk 64GB Extreme PRO 170MB/s UHS-I SDXC را از نظر قابلیت‌ها و ویژگی‌هایشان با هم مقایسه کنیم.

برای اینکه دوربین عکاسی عکس‌برداری پرسرعتی داشته باشد و فیلم‌برداری با سرعت 60  فریم در ثانیه انجام بگیرد لازم است که یک کارت حافظه با سرعت بالا در دوربین قرار بگیرد. کند بودن ذخیره اطلاعات در عکاسی موجب متوقف شدن دوربین می‌شود.  کارت حافظه سندیسک SanDisk 64GB 533X Ultra UHS-I SDHC دارای سرعت خواندنی معادل 80 مگابایت در ثانیه می باشد و مناسب برای فیلمبرداری Full HD است، همچنین دارای کلاس 10 SDHC Class می‌باشد، فرمت این کارت حافظه فرمت SDHC UHS-I است. سرعت ذخیره اطلاعات در این کارت حافظه حداقل 10 مگابایت بر ثانیه برآورد شده است.

در این کارت حافظه امکان نصب یک نرم‌افزار بازیابی اطلاعات به نام RescuePRO هم به کاربران داده شده است. با این اپلیکشن می‌توانید، در صورت پاک شدن اطلاعات کارت حافظه، اطلاعات را بازیابی کنید. اما سرعت خواندن کارت حافظه سندیسک SanDisk 64GB Extreme PRO 170MB/s UHS-I SDXC برابر با 170 مگابابت در ثانیه است و برای دوربین‌هایی که قابلیت ضبط فیلم‌های 4k را دارند، مناسب است و همانند کارت حافظه Disk64 ultra San دارای کلاس 10 SDHC Class است و فرمت این کارت حافظه فرمت SDXC می باشد. این کارت حافظه دارای سرعت ذخیره 90 مگابایت بر ثانیه است. در این کارت حافظه یک قفل داخلی وجود دارد که مانع از پاک شدن اتفاقی اطلاعات داخل کارت حافظه شود. اما در صورتی که تصادفا اطلاعات این کارت حافظه پاک شود، برای بازگردانی اطلاعات پاک شده می‌توانید از نرم افزار RescuePro Deluxe به منظور بازیابی استفاده کنید.

هر دو کارت حافظه‌ سندیسکی که با هم مقایسه شدند دارای یک سری ویژگی‌های مشترک نیز هستند. مثلا ظرفیت هر دوی این کارت حافظه‌ها 64 گیگابایت می‌باشد. تا چند سال پیش حجم کارت‌های SD بین 128 مگابایت تا نهایتا 2 گیگابایت بود. ولی اخیرا به دلیل تقاضای زیاد عکاسان و فیلمبرداران ظرفیت کارت‌های حافظه سندیسک از 8 گیگابایت شروع و تا 64 گیگابایت ادامه دارد. هر دو کارت حافظه‌ای که باهم مقایسه شد، ضد اشعه ایکس، ضدآب و ضد شوک هستند‌. در دمای منفی 25 درجه تا دمای مثبت 85 درجه دوام می‌آورند. با این قابلیت از این کارت حافظه‌های سندیسک را می‌توان در آب و هوای بارانی و برفی بدون هیچ نگرانی از خراب شدن آن‌ها، استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه