دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

10 مدل از پرفروش‌ترین اسپیکر های بلوتوثی همراه

چاپ
10 مدل از پرفروش‌ترین اسپیکر های بلوتوثی همراه

ویژگی‌هایی که باید موقع خرید در نظر بگیرید

امکانات مختلف اسپیکر بلوتوث همراه روی قیمت نهایی آنها تاثیرگذار است. شما باید با توجه به کاربردی که مد نظر دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قابل حمل بودن

اسپیکر های بلوتوثی ابعاد مختلفی دارند؛ از اسپیکرهای کوچک به اندازه‌ی یک قالب صابون تا اسپیکرهای بزرگ‌تر به‌ اندازه‌ی ضبط‌های قدیمی. اگر قصد دارید اسپیکر را همراه خودتان به سفر، تفریح، گردش، باشگاه و… ببرید، سعی کنید انواع کوچک‌تر را انتخاب کنید. اگر قرار است اسپیکر شما بیشتر اوقات در یک مکان باشد و زیاد آن را جابه‌جا نمی‌کنید، انواع بزرگ‌تر هم انتخاب خوبی هستند.

این قانون کلی را در نظر داشته باشید که هر چقدر اسپیکر بزرگتر می‌شود، صدای قوی‌تری دارد. اگر اندازه برای شما مهم نیست و کیفیت صدا اهمیت بیشتری دارد، اسپیکرهای بزرگتر را انتخاب کنید.

بلوتوث ۴ یا ۵

اولین ورژن بلوتوث در سال ۱۹۹۹ معرفی شد. این روزها بیشتر اسپیکر های بلوتوثی از ورژن ۵ استفاده می‌کنند و در مدل‌های قدیمی‌تر ورژن ۴.۲ هم دیده می‌شود. بهتر است که اسپیکرهای بلوتوث ۵ را انتخاب کنید. برد بی‌سیم بلوتوث نسخه ۵ چهار برابر نسخه ۴ است یعنی به فاصله ۱۲۰ متری هم می‌رسد. در حالی که نسخه ۴.۲ حداکثر ۳۰ متر برد دارد.

همچنین نسخه ۵ سریع‌تر از نسخه ۴ است. بلوتوث ۵ سرعتی معادل ۲ مگابیت در ثانیه دارد و با تعداد زیادی از دستگاه‌های خانه‌های هوشمند سازگار است، در حالی که نسخه ۴.۲ سرعت ۱ مگابایت در ثانیه دارد.

ضدآب بودن

بعضی از اسپیکر های بلوتوثی همراه ویژگی ضدآب بودن و حتی ضدگردوغبار بودن هم دارند که با یک عدد به نام IP مشخص می‌شود. مثلا یک اسپیکر با مشخصات IP67 می‌تواند برای مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متری آب قرار بگیرد بدون اینکه آب وارد آن شود.
اسپیکرهای ضدآب برای مواقعی که می‌خواهید در استخر یا ساحل از شنیدن موسیقی لذت ببرید، یا در فضای باز احتمال بارش باران وجود داشته باشد، مناسب است. در غیر این صورت می‌توانید برای این ویژگی هزینه نکنید.

قابلیت مالتی‌روم (multi-room)

گاهی‌ اوقات یک اسپیکر برای یک محیط کافی نیست. خوشبختانه با تکنولوژی‌های بی‌سیم مثل بلوتوث و وای‌فای می‌توانید چندین اسپیکر را به یک منبع صدا وصل کنید تا صدای بیشتر و وسیع‌تری داشته باشید.

ورودی aux و USB-C

مهم‌ترین مزیت اسپیکرهای بلوتوث همراه این است که می‌توانید بدون هیچ سیم یا کابلی از آن برای افزایش صدا استفاده کنید؛ اما گاهی اوقات نیاز می‌شود که اسپیکر را با کابل USB یا aux به یک منبع صدا وصل کنید. اگر برای شما این شیوه‌ی اتصال اهمیت دارد، مثلا دستگاه پخش موسیقی شما بلوتوث ندارد، حتما این گزینه را در نظر داشته باشید.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

اگر  به دنبال خرید اسپیکر خوب هستید این فهرست می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد. اسپیکرهایی که در ادامه می‌بینید، پرفروش هستند و نسبت به قیمت مناسبشان، ارزش خرید دارند.

1. اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل AWEI Y280

 اسپیکر بلوتوثی آوی Y280 با بلوتوث نسخه ۴.۲ صدایی فراگیر و ۳۶۰ درجه دارد؛ یعنی هر طرف اسپیکر که قرار بگیرید، صدای آن را به‌وضوح و یکسان می‌شنوید. علاوه‌بر بلوتوث، این اسپیکر قابلیت اتصال با کابل AUX و USB هم دارد. اگر از علاقه‌مندان به رادیو باشید، این اسپیکر بهترین انتخاب برای شما است و رادیوی FM هم دارد.

این اسپیکر دارای دو بلندگوی ۶۶ میلی‌متری و ۴ اهمی است و هرکدام ۸ وات است. حساسیت اسپیکر ۸۰ دسیبل و فرکانس آن ۱۰۰ تا ۲۰ هزار هرتز است. این اسپیکر قابلیت ضدآب بودن هم دارد.

باتری این مدل ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت است. با این باتری اگر میزان صدای اسپیکر متوسط باشد، تا ۱۲ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید تا مجددا آن را شارژ کنید. برد این اسپیکر ۱۰ متر است و در این فاصله بدون ایجاد نویز، امکان اتصال به منبع صدا را دارد. بدنه‌ی این اسپیکر هم روکش سیلیکونی دارد که مانع نفوذ آب ‌و گردوغبار می‌شود.

2. اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل Kara psb 4102

این اسپیکر دارای نسخه بلوتوث ۵ است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را دارد. وزن این مدل نسبت به بسیاری از اسپیکرها زیاد است و حدود ۴۸۰ گرم وزن دارد. دو اسپیکر از این مدل را می‌توانید هم زمان به یک دیوایس( دستگاه) وصل کنید و قدرت و حجم صدا را دو برابر کنید. توان خروجی این اسپیکر ۱۰ وات است.

قابلیت مکالمه این اسپیکر هم جالب است؛ در زمانی که اسپیکر را به دستگاه خود متصل کرده‌اید، اگر تماسی دریافت کنید می‌توانید بدون نیاز به قطع کردن اسپیکر، با همین بلندگو تماس خود را پاسخ دهید. این اسپیکر را کافی است یک بار با بلوتوث به یک دیوایس متصل کنید؛ دفعات بعد به‌طور اتوماتیک به دیوایس مورد نظر شما متصل می‌شود.

این مدل هم از طریق بلوتوث و هم با کابل USB به دیوایس متصل می‌شود. از دیگر امکانات آن می‌توان به رادیو اشاره کرد. منبع انرژی این مدل، باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپری است. شارژ کردن این باتری ۲ ساعت زمان می‌برد و با باتری کاملا شارژ شده، در صورتی که با صدای متوسط از آن استفاده کنید، تا ۸ ساعت دوام می‌آورد.

3. اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل 1More S1001 BT

اسپیکر بلوتوثی 1More s1001 Bt دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ است و البته امکان اتصال با جک ۳/۵ میلی‌متری صدا هم دارد. یکی از ویزگی‌های مثبت این مدل، این است که می‌توانید دو اسپیکر را به یک دیوایس بلوتوث متصل کنید. این اسپیکر هم در دسته‌ی اسپیکرهای کوچک قرار می‌گیرد؛ به‌همین دلیل حمل‌ونقل آن بسیار راحت است و وزن آن ۵۰۰ میلی‌گرم است.

به لطف میکروفنی که در این اسپیکر گنجانده شده می‌توانید به تماس‌های گوشی خود پاسخ بدهید و قابلیت مکالمه را حین اتصال گوشی به اسپیکر از دست نمی‌دهید. این اسپیکر با استاندارد IPX4 در برابر گرد‌وغبار مقاوم است و بند مچی این اسپیکر، حمل‌ونقل آن را راحت‌تر کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی همراه قابلیت پخش صدا به شکل ۳۶۰ درجه است. با این اسپیکر دیگر فرقی نمی‌کند که کجای اتاق بنشینید؛ از همه‌جا صدای واضحی می‌شنوید. این اسپیکر درگاه AUX هم دارد.
با شارژ این اسپیکر تا ۱۲ ساعت با صدای متوسط می‌توانید به موسیقی گوش بدهید. اگر صدا را بیشتر کنید این مدت زمان مقداری کاهش پیدا می‌کند.

 4. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32

یکی از کامل‌ترین اسپیکرهای این فهرست، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32 است. این اسپیکر با ظاهری شبیه به استوانه و ابعاد نسبتا کوچک، برای حمل‌ونقل بسیار راحت است. برای یک مهمانی کوچک در حیاط یا فضای بسته می‌توانید روی این اسپیکر حساب کنید. وزن کم این اسپیکر که حدود ۳۲۰ گرم است باعث شده که برای حمل‌ونقل و استفاده موقع ورزش، در باشگاه، محل کار و… مناسب باشد.

این اسپیکر بلوتوثی میکروفن داخلی هم دارد و بدون دست گرفتن گوشی می‌توانید از آن برای پاسخ دادن به تماس‌های خود استفاده کنید. اسپیکر زیلوت گواهی ضدآب IPX5 دارد و می‌توانید با خیال راحت در روزهای بارانی یا کنار ساحل و استخر از آن استفاده کنید.

اسپیکر زیلوت هم به‌ شکل بی‌سیم و هم با جک AUX به دیوایس‌های مختلف متصل می‌شود. نسخه‌ی بلوتوث آن نسخه‌ی ۵ است. این مدل از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ پشتیبانی می‌کند. زمان شارژ شدن این اسپیکر حدود ۳ ساعت است. با این مقدار شارژ و با صدای متوسط می‌توانید تا ۶ ساعت از اسپیکر استفاده کنید. ظرفیت باتری آن ۲ هزار میلی‌آمپر است.

ابعاد این اسپیکر ۱۲ در ۷/۴ در ۷/۴ سانتیمتر است. برد آن حدود ۱۰ متر و قدرت خروجی آن ۵ وات است. خبر خوب دیگر این که رادیو هم دارد و تقریبا همه امکاناتی که از یک اسپیکر بلوتوثی انتظار دارید در اختیار شما می‌گذارد.

 5. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2305

این اسپیکر بلوتوثی در دسته‌ی اسپیکرهای بزرگ قرار می‌گیرد و نمی‌توانید به‌راحتی آن را داخل کیف و کوله حمل کنید. وزن این مدل ۲۲۰۰ گرم، ابعاد آن ۳۰ در ۱۴ در ۱۸ سانتی‌متر و توان خروجی کلی آن ۲۵۰۰ وات است. این اسپیکر را علاوه‌بر بلوتوث با کابل AUX و microUSB هم می‌توانید به دیوایس مورد نظر خود متصل کنید.

یکی دیگر از مزایای این اسپیکر این است که از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و رادیو هم دارد. نسخه‌ی بلوتوث این مدل ۴.۲ است. درگاه ورودی میکروفن دارد ولی دارای میکروفن داخلی نیست؛ یعنی برای برقراری مکالمه با این اسپیکر باید به آن میکروفن متصل کنید.

6. اسپیکر قابل حمل Awei Y331

اسپیکر قابل‌ حمل آوی Y331 با قدرت ۱۰ وات از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری آن ۲ هزار میلی‌آمپرساعت است. این باتری در ۴ ساعت شارژ می‌شود و با این مقدار شارژ به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. اسپیکر قابل‌حمل آوی گواهی ضدآب IPX6 دارد؛ در نتیجه در روزهای بارانی با خیال راحت می‌توانید از این اسپیکر در فضای باز استفاده کنید.

این اسپیکر در دسته‌ی اسپیکرهایی با ابعاد متوسط قرار می‌گیرد. ابعاد آن ۷/۳ در ۷ در ۱۸ سانتی‌متر است. این مدل علاوه‌بر بلوتوث از طریق جک ۳/۵ میلی‌متری هم قابل اتصال به دستگاه‌های مختلف است. وزن آن حدود ۳۵۰ گرم است و رنگ‌بندی بسیار متنوعی دارد.
از مزایای این اسپیکر می‌توان به امکان اتصال هم زمان چند اسپیکر و چند دیوایس اشاره کرد.

7. اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل MDZ-36-DB

این اسپیکر بلوتوثی دارای بلوتوث نسخه‌ی ۵ است. علاوه‌بر بلوتوث با کابل AUX هم می‌توانید آن را به دیوایس‌های مختلف متصل کنید و رابط USB هم دارد. وزن این مدل حدود ۷۹۰ گرم است که در دسته‌ی اسپیکرهایی با وزن متوسط قرار می‌گیرد. باتری این مدل ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت است که در ۴ ساعت شارژ می‌شود و با شارژ کامل با ولوم صدای ۵۰ درصد، می‌توانید تا ۱۳ ساعت از آن استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB میکروفن داخلی هم دارد و با آن می‌توانید بدون نیاز به گوشی، به تماس‌های خود پاسخ دهید. یکی از قابلیت‌های این اسپیکر ویژگی True Wireless Stereo است؛ یعنی می‌توانید دو اسپیکر از همین مدل را به یک دیوایس متصل کنید و از صدای استریو لذت ببرید.
این مدل اسپیکر بلوتوث همراه دارای استاندارد ضدآب IPX7 و توان خروجی کلی آن ۱۶ وات است.

8. اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Flare 2 A3165

این اسپیکر بلوتوثی با ظاهر جذاب و رینگ ال‌ای‌دی خیره‌کننده‌ای که رنگ‌های آن از طریق اپلیکیشن قابل تنظیم است، یکی از بهترین اسپیکرهایی است که می‌توانید تهیه کنید. وزن این اسپیکر ۷۰۰ گرم است و به‌راحتی قابل حمل در کیف و کوله‌پشتی است.

باتری این اسپیکر ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. با این باتری می‌توانید اسپیکر را ظرف ۳/۵ ساعت شارژ کنید و تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید. توان خروجی این مدل ۲۰ وات است. رابط این اسپیکر برای شارژ microUSB و نوع اتصال آن به دستگاه، بی‌سیم است.

9. اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل JBL Go 3

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل GO3 نسبتا کوچک، ضدآب و ضدغبار با گواهی IP67 است. به خاصر همین ویژگی می‌توانید تقریبا همه‌جا آن را با خودتان ببرید. هر وسیله‌ای که بلوتوث داشته باشد می‌توانید به این اسپیکر متصل کنید و البته کابل USB هم دارد.

باتری شارژشده‌ی این اسپیکر تا ۵ ساعت کار می‌کند. خود اسپیکر از جنس پلاستیکی است و ظاهری مات دارد. این مدل رادیو ندارد و قابل اتصال به اسپیکرهای دیگر نیست. اسپیکر JBL Go 3 با کنترل از راه دور و اپلیکیشن کنترل نمی‌شود و فقط با دکمه‌های روی خود اسپیکر قابل تنظیم است.

این اسپیکر، ورودی برای کارت حافظه و رادیو ندارد. وزن این مدل تقریبا ۲۰۰ گرم و ابعاد آن ۸/۷۵ در ۴/۱۳ در ۷/۵ سانتیمتر است. اگر دنبال خرید اسپیکر کوچک و قدرتمند هستید در خرید این مدل شک نکنید. البته باید از امکاناتی مثل رادیو و اتصال چند اسپیکر صرف‌نظر کنید.

10. اسپیکر بلوتوثی کینگ استار مدل KBS137

این اسپیکر بلوتوثی کوچک و سبک‌وزن دارای نسخه بلوتوث ۵ است. وزن آن حدود ۳۰۰ گرم است و قابلیت True Wireless Stereo دارد؛ یعنی می‌توانید دو اسپیکر از همین مدل را به یک دیوایس متصل کنید و از صدایی فراگیرتر لذت ببرید.

اگر از علاقه‌مندان به رادیو باشید، این اسپیکر انتخاب خوبی برای شما است. باتری اسپیکر کینگ استار مدل KBS137، ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد. با این باتری می‌توانید حدود ۳ ساعت از این اسپیکر استفاده کنید.

این مدل از کارت حافظه‌ای تا ظرفیت ۳۲ گیگ پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، هم با بلوتوث و هم با کابل می‌توانید اسپیکر را به دیوایس مورد نظر خود متصل کنید. این مدل میکروفن هم دارد و می‌توانید با همین اسپیکر بدون نیاز به لمس گوشی، مکالمه کنید و به تماس‌های خود پاسخ دهید.
این اسپیکر توان خروجی ۱۰ وات دارد و دارای استاندارد IP44 است.

در این مطلب 10 مدل از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل را با قیمت‌ و امکانات متنوع معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به قابلیت و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید اسپیکر موردنظرتان را انتخاب کنید.

نویسنده : الهه سرباز

1 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
1 سال پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
1 سال پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
چاپ عکس پولاروید چیست و چه کاربردی دارد ؟
چاپ عکس پولاروید چیست و چه کاربردی دارد ؟
1 سال پیش - زمان مطالعه : 4 دقیقه