دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پرفروش ترین گوشی موبایل در بازار ایران

چاپ
پرفروش ترین گوشی موبایل در بازار ایران

گوشی سامسونگ  S21 5G

کمپانی سامسونگ در سال 2021 گوشی‌های سری S را زودتر از سایر گوشی‌های خود روانه بازار کرد. اولین نکته‌ای که در این گوشی توجه شما را جلب می‌کند، ظاهر خاص و منحصر به فرد آن است. رنگ مات و جذاب بدنه این گوشی همراه با لبه‌های خمیده ظاهری متفاوت و جذاب به آن داده است.

صفحه نمایش S21 در رقابت با گوشی‌های شرکت اپل امتیاز خوبی می‌گیرد. در ساخت این گوشی از باتری حجیم 5000 میلی آمپر استفاده شده است که پاسخگوی نیاز شما برای یک روز کاری خواهد بود.

نکته قابل توجه در مورد این گوشی پشتیبانی آن از S-Pen است که البته باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. در دوربین این گوشی از حسگر 108 مگاپیکسلی عریض در کنار حسگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده کرده‌اند که تصاویری با کیفیت فوق‌العاده برای شما ثبت می‌کند.

با خرید این گوشی متوجه می‌شوید که نه تنها هیچ خبری از شارژر در جعبه آن نیست، بلکه هیچ شیار کارت حافظه‌ای نیز در این گوشی مشاهده نمی‌شود.

سامسونگ A32

یکی از پرفروش ترین گوشی های ایران در رده قیمتی متوسط یا میان‌رده از برند سامسونگ A32 است.

ظاهر این گوشی شباهت زیادی به گوشی  S21 دارد، با این تفاوت که قاب برجسته دوربین‌های پشت را ندارد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است. اگرچه هیچ نوآوری در بدنه این گوشی مشاهده نمی‌کنید، اما پلاستیک استفاده شده در ساخت این گوشی مقاومت مطلوبی دارد.

در ساخت A32 از صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده کرده‌اند که کیفیت تصویر خوبی را به نمایش می‌گذارد. اما آن چیزی که این گوشی را از سایر گوشی‌های سری A برای خریداران متمایز می‌کند، دوربین آن است. وجود 4 حسگر دوربین با رزولوشن 64 مگاپیکسلی این گوشی میان‌رده را به بهترین گزینه برای خریداران تبدیل می‌کند.

A32 از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز عملکرد روان و قابل قبولی دارد. از دیگر نقاط قوت این گوشی به باتری 5000 میلی آمپری آن اشاره می‌کنیم. به این ترتیب اگر تنها به کارهای روزمره با گوشی خود می‌پردازید، باتری آن انرژی مورد نیاز برای 2 الی 3 روز را فراهم می‌کند.

با توجه به تمام نکات گفته شده، اگر به دنبال گوشی هستید که در دوربین، صفحه نمایش و باتری قدرتمند ظاهر شده باشد، A32 بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

شیائومی Poco X3 Pro

این گوشی یکی از میان‌رده‌های خوش ساخت و قدرتمند کمپانی شیائومی و از پرفروش ترین گوشی های 2021 به حساب می‌آید. در طراحی بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک استفاده کرده‌اند. اما پلاستیک استفاده شده در ساخت این گوشی براق است؛ از این رو ظاهر این گوشی شباهت زیادی به گوشی‌های پرچمدار و رده بالا دارد.

یکی از بخش‌های این گوشی که در اولین نگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند، صفحه نمایش آن است. Poco X3 با صفحه نمایش 6.67 اینچی بیش از 84 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد که از نقاط قوت این گوشی میان‌رده به شمار می‌آید.

دوربین این گوشی شامل 4 حسگر می‌شود که به همراه فوکوس خودکار عکس‌هایی با قابلیت تشخیص فاز بالا ثبت می‌کنند. در این گوشی از باتری 5160 میلی آمپری استفاده کرده‌اند که به شما اجازه وب‌گردی به مدت 17 ساعت را می‌دهد. به این ترتیب با یک بار شارژ به راحتی می‌توان از این گوشی در طول روز استفاده کرد.

آن چیزی که این گوشی میان‌رده را خاص می‌کند، وجود تراشه اسنپدراگون 860 با معماری 7 نانومتری است که برای اولین بار در این گوشی استفاده شده است. این تراشه قدرتمند سبب می‌شود که هر برنامه‌ای به سادگی روی این گوشی اجرا شود.

در نهایت باید بگوییم که این گوشی با داشتن سخت‌افزار نسبتا قدرتمند و قیمت مناسب به یکی از میان‌رده‌های خوب در بازار تبدیل شده است.

برای خرید گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به فروشگاه نورنگار مراجعه کنید. خیالتان هم از اصل بودن و خرید نسخه گلوبال راحت باشد.

شیائومی  Poco F3

مشخصات ظاهری این گوشی به صفحه نمایش بزرگ و کشیده آن در کنار دوربین‌های حفره‌ای سلفی محدود می‌شود. بدنه این گوشی شیشه‌ای و فریم آن پلاستیکی است. در ساخت این گوشی از صفحه نمایش 6.67 اینچ آمولد استفاده کرده‌اند که با نرخ نوسازی 120 هرتز یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌آید.

برگ برنده این گوشی که آن را به یکی از پرفروش ترین گوشی های 2021 تبدیل کرده، تراشه اسنپدراگون 870 است. این سخت‌افزار قدرتمند در بنچمارک‌های مختلف امتیاز بالایی برای Poco F3 به ارمغان آورده است.

در پشت این گوشی شاهد 3 دوربین هستیم که عکس‌های با کیفیتی برای شما ثبت می‌کند. از دیگر نقاط قوت Poco F3 به پشتیبانی آن از شارژ سریع اشاره می‌کنیم. این گوشی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت عالی محصول فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

شیائومی  Redmi Note 10 pro

اگرچه در طراحی این گوشی از صفحه تمام شیشه‌ای و فریم پلاستیکی استفاده کرده‌اند، اما ظاهر این گوشی همچنان جذابیت خود را دارد. نقطه قوت این گوشی ضخامت کم، وزن کم و در نهایت خوش‌دست بودن آن است. به این ترتیب اگر از گوشی به مدت طولانی استفاده می‌کنید، با انتخاب Redmi Note 10 pro از میان پرفروش ترین گوشی های 2021 دست شما خسته نخواهد شد.

صفحه نمایش 6.6 اینچی آمولد این گوشی نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار می‌آید که با رنگ‌های واقعی کیفیت تصویر خوبی را به نمایش می‌گذارد.

در این گوشی از تراشه اسنپدراگون 732G بهره برده‌اند که سخت‌افزار قابل قبولی برای این میان‌رده به شمار می‌آید. نکته قابل توجه این است که این گوشی برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که در اجرای بازی‌های سنگین مانند کال آف دیوتی نیز هیچ خبری از هنگی و لگ وجود ندارد.

اما متاسفانه این گوشی یک نقطه ضعف دارد و آن عدم پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است. البته کمپانی شیائومی برای دوربین‌های این گوشی سنگ تمام گذاشته است. در قاب پشتی این گوشی شاهد 4 حسگر دوربین هستیم که عکس‌های ثبت شده با این حسگرها کاربران را شگفت‌زده می‌کنند.

به جرات می‌توان گفت که Redmi Note 10 pro پرچمدار میان‌رده‌ها است نه تنها کیفیت بالایی دارد، بلکه قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

گوشی شیائومی  Redmi 9T

کمپانی شیائومی در تولید گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب بسیار خوب عمل کرده است؛ به گونه‌ای که نام بسیاری از گوشی‌های این شرکت را در میان پرفروش ترین گوشی های 2021 مشاهده می‌کنیم. یکی از این گوشی‌ها Redmi 9T است.

در طراحی این گوشی شاهد بدنه‌ای از جنس پلاستیک هستیم. بافت خاص بدنه پشتی این گوشی به گونه‌ای است که اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند.

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.53 اینچ از نوع IPS LCD است که تصویری با رزولوشن 2340 در 1080 در اختیار کاربر می‌گذارد. شما می‌توانید با دوربین این گوشی تصاویری با وضوح 12 مگاپیکسلی ثبت کنید. سنسورهای سه گانه قاب پشتی این گوشی تصاویر شفاف و قابل قبولی را برای شما ثبت می‌کنند.

در ساخت این گوشی از باتری 6 هزار میلی آمپری بهره برده‌اند که با قابلیت شارژ سریع 18 واتی از ویژگی‌های ممتاز در Redmi 9T به شمار می‌آید. از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این گوشی امکان استفاده از آن به مدت دو روز بدون نیاز به شارژ اشاره می‌کنیم. البته ضخامت این گوشی به واسطه حجم بالای باتری آن زیاد است که برای استفاده طولانی مدت کاربر را اذیت خواهد کرد.

در این گوشی از تراشه اسنپدراگون 662 استفاده کرده‌اند که برای استفاده روزمره و کاربران عادی گزینه خوبی به شمار می‌آید. در نهایت باید بگوییم که Redmi 9T از لحاظ سخت‌افزاری و کارایی روزانه شما را ناامید نمی‌کند.

گوشی سامسونگ  A02

یکی از گوشی‌های ارزان قیمت و خوب کمپانی سامسونگ A02 است که نام آن در لیست پرفروش ترین گوشی های 2021 مشاهده می‌شود. بدنه این گوشی کاملا از جنس پلاستیک است که قیمت این گوشی را تا حدود زیادی پایین می‌آورد. از آن جایی که از گواهی ضدآب برخوردار نیست، امکان استفاده از آن زیر باران را نخواهید داشت.

با توجه به قیمت پایین این گوشی پرفروش نباید انتظار نمایشگر آمولد را در آن داشته باشید. البته کمپانی سامسونگ با استفاده از نمایشگر 6.5 اینچی PLS-IPS صفحه نمایش قابل قبولی برای کاربران طراحی کرده است.

در A02 از پردازنده مدیاتک استفاده شده است که قیمت این گوشی را پایین نگه دارد. درنتیجه این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی توانایی بالایی ندارد و تنها مناسب وب‌گردی و انجام کارهای روزانه خواهد بود.

اما نقطه قوت این گوشی در باتری آن است. باتری 5000 میلی آمپری A02 امکان استفاده از این گوشی به مدت 3 روز بدون شارژ مجدد را به شما می‌دهد. البته اگر استفاده زیادی از اینترنت دارید، این زمان به یک و نیم الی دو روز کاهش می‌یابد، اما همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای از باتری این گوشی را مشاهده می‌کنیم.

یکی ازنقاط ضعف این گوشی عدم وجود حسگر اثر انگشت است. این نقطه ضعف با دوربین‌های پشتی این گوشی جبران می‌شود. در قاب پشتی این گوشی دو حسگر دوربین را مشاهده می‌کنیم که در یک ماژول بیضی شکل قرار گرفته‌اند و عکس‌های خوبی برای شما ثبت می‌کنند.

سامسونگ Galaxy A72

یکی از جدیدترین گوشی‌های کمپانی سامسونگ A72 است که در کمترین زمان به یکی از پرفروش ترین گوشی های 2021 تبدیل شده است. ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به خانواده سامسونگ S21 دارد و از جذابیت بالایی برخوردار است.

قاب پشتی این گوشی چهار حسگر دوربین را در خود جای داده است که با لبه‌های صیقل خورده آن زیبایی منحصر به فردی برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. دوربین‌های این گوشی تصاویر شما را با رزولوشن 16 مگاپیکسلی ثبت می‌کنند.

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی سوپرآمولد است که از نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. میزان روشنایی این گوشی 800 نیت است؛ به این ترتیب امکان استفاده از آن در فضای باز و حتی زیر نور خورشید نیز ممکن خواهد بود.

این گوشی با تراشه اسنپدراگون 720G در اجرای بازی‌های سنگین عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. در A72 از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بهره برده‌اند که شما امکان استفاده از آن در یک روز کاری را خواهید داشت.

در نهایت باید بگوییم که A72 با سخت‌افزار قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا، صفحه نمایش فوق‌العاده و دوربین کارآمد یکی از میان‌رده‌های خوب در بازار به شمار می‌آید.

گوشی اپل آیفون 12 Pro Max

پرچمدار جدید شرکت اپل با نام iPhone 12 Pro MAX با ویژگی‌های فوق‌العاده خود یکی از پرفروش ترین گوشی ها در بازار به شمار می‌آید. نمایشگر این گوشی به پنل Super Retina مجهز است که تصاویر را با کیفیت بسیار عالی به کاربر نمایش می‌دهند.

قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه است؛ به این ترتیب این مدل از آیفون هیچ مشکل آنتن‌دهی و شارژ بی‌سیم نخواهد داشت. البته قابی فلزی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد.

نقطه قابل توجه در مورد این گوشی این است که می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های ممتاز در این گوشی امکان تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلوی آن است.

در قاب پشتی این گوشی شاهد دوربین‌های چهارگانه‌ای هستیم که عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا به کاربر هدیه می‌کند.

این گوشی به تراشه جدید A14 مجهز شده است که امکان اجرای بازی‌های سنگین به همراه قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی را برای کاربر آسان می‌کند. کمپانی اپل ادعا دارد که سرعت این گوشی در مقایسه با نسخه 11 خود 80 برابر افزایش یافته است که ادعای بزرگی محسوب می‌شود. به طور کلی باید بگوییم که آیفون 12 پرومکس یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است.

خرید آیفون مدل pro max به ویژه به افرادی توصیه می‌شود که هدفشان از خرید گوشی فیلمبرداری با کیفیت بالا برای تولید محتوا است.

کد تخفیف نورنگار

گوشی سامسونگ  A52

A52 یکی دیگر از پرفروش ترین گوشی های 2021 است که رضایتمندی 99 تا 100 درصد را از میان کاربران کسب کرده است.

در ساخت بدنه A52 از ترکیب پلاستیک و شیشه استفاده کرده‌اند که قیمت این گوشی را پایین بیاورند؛ اما جنس بدنه نباید شما را نگران کند، زیرا بدنه این گوشی بسیار مقاوم است.

اگر به بدنه پشتی این گوشی نگاهی بیندازید، متوجه شباهت آن با گوشی‌های جدید سری S خواهید شد. در قاب پشتی چهار حسگر دوربین وجود دارد که چینش آن‌ها درست مانند گوشی‌های S21 است. عکس‌های ثبت شده با این دوربین‌ها با رنگ‌های طبیعی و جزئیات فراوان کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارند.

در طراحی این گوشی شاهد یکی از بزرگترین صفحه‌های نمایش هستیم که از نوع سوپرامولد است و تصاویر را با کیفیت خوب برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

همچنین در این گوشی از باتری 4500 میلی آمپری استفاده کرده‌اند که نیاز کاربر برای استفاده روزانه را پاسخ می‌دهد. عملکرد سریع، دوربین‌های باکیفیت و نسخه اندروید جدید محبوبیت زیادی برای این گوشی در میان کاربران رقم زده است.

نویسنده : حسین بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه