دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی بهترین تلویزیون های بازار

راهنمای انتخاب
معرفی بهترین تلویزیون های بازار

در هنگام خرید تلویزیون باید چه مواردی را بررسی کنیم؟

در یک توصیه‌ی کلی هنگام انتخاب و خرید تلویزیون، بهتر است به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

۱. بررسی ویژگی‌های تصویری: اندازه‌ی صفحه‌ی نمایشگر و نوع آن، کیفیت تصویر، تخت (flat) یا منحنی (cured) بودن و زاویه‌ی دید آن.

۲. بررسی ویژگی‌های صوتی: تعداد اسپیکر‌های بیرونی و توان هر کدام، دارا بودن حالت‌های صوتی ویژه و…

۳. بررسی نحوه‌ی اتصال‌های بیرونی: تعداد پورت‌های USB  و HDMI، بررسی قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث.

۴. بررسی نوع رابط کاربری: اندروید، لینوکس یا…

۵. بررسی ویژگی‌های دیگر: مانند قابلیت ضبط برنامه‌ها، مقدار رام و حافظه‌ي داخلی و…

۶. بررسی نوع گارانتی

۷. بررسی قیمت

بهترین تلویزیون بازار بر اساس قیمت

در ادامه برای شما لیستی از بهترین تلویزیون‌های بازار را آماده کردیم تا بتوانید بر اساس معیار‌هایی که گفتیم، آنها را به راحتی بررسی کنید. ابتدای معرفی هر تلویزیون درباره‌ ویژگی‌های تصویری و صوتی آن صحبت می‌کنیم و پس از آن، به بررسی قابلیت‌های دیگر می‌پردازیم.

در نظر داشته باشید که تمامی تلویزیون‌های معرفی شده، از نوع LED هستند و بر اساس قیمت مرتب شده‌اند تا شما بتوانید بسته به بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکته مهم: قیمت‌ها حدودی هستند و امکان دارد به دلیل نوسانات قیمت ارز و فروشگاهی که خرید می‌کنید متفاوت باشد.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT745 (قیمت: ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان)

تلویزیون ۴۳ اینچی 43XT745 یکی از مدل‌های بسیار معروف شرکت ایکس ویژن است که نسبت به امکانات فراوانی که دارد، با قیمت مناسبی نیز عرضه شده است. این تلویزیون هوشمند با صفحه‌ی نمایش فول‌اچ‌دی، قابلیت وصل شدن به وای‌فای و قابلیت نصب برنامه‌های اندرویدی را دارد، هم‌چنین سعی شده است تا استاندارد صوتی دالبی نیز در آن رعایت شود و در رده‌ي بالایی از کیفیت صوت و تصویر، قرار دارد.

شما می‌توانید وسایل الکترونیک دیگر خود را به کمک پورت‌های USB، HDMI و بلوتوث به تلویزیون  ایکس ویژن مدل 43XT745 وصل کنید. رده‌ی انرژی این تلویزیون A+  است و بنابرین با خرید آن می‌توانید در مصرف برق خانه‌ی خود صرفه جویی کنید.

تلویزیون سونی مدل 40R350 (قیمت: ۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان)

این تلویزیون 40 اینچی، با کیفیت فول‌ اچ دی، یکی از بهترین‌ تلویزیون‌های بازار است که قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد. نسبت تصویر در صفحه‌ نمایش آن ۱۶ به ۹ است تا تصاویر، در ابعاد و نسبت‌هایی درست به نظر بیایند. هم‌چنین نرخ حرکت XR100HZ  ، کمک می‌کند تا حرکت تصویر در این دستگاه بسیار نرم و روان باشد.

تقویت‌‌کننده‌های کنتراست و سیستم‌های ضد تاری نیز کیفیت تصویر نهایی را بسیار بالا برده‌اند. به علاوه انواع کاهنده‌های نویز صدا و فناوری دالبیِ موجود در دو اسپیکر، کمک می‌کند تا صدا‌ی برنامه‌ها و فیلم‌ها در این تلوزیون بسیار واضح باشند.

دیگر ويژگی‌های تلویزیون 40R350 سونی

  • زاویه دید ۱۷۸ درجه
  • دارای دو پورت اچ‌دی‌ام‌آی
  • دارای پایه‌ی رومیزی
  • قابلیت اتصال به گوشی‌های سونی

تلویزیون اولترا اچ دی پلاس مدل  GTV-50LU722S (قیمت: ۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان)

این تلویزیون که تولید شرکت گلدیران است به نام تجاری G+PLUS نیز شناخته می‌شود. سایز صفحه‌ی نمایش آن 50 اینچ بوده و کیفیت تصویر آن 4KUHD است. قابلیت نصب برنامه‌های اندروید، اتصال به بلوتوث و وای‌فای، افزودن زیرنویس به ویدیو‌ها و… از جمله‌ی امکانات جانبی این تلویزیون به شمار می‌آید.

هم‌چنین دو بلندگوی با قدرت این تلویزیون به شما اجازه می‌دهند تا حالت مخصوص به برنامه‌‌ای که در حال تماشا هستید را انتخاب کنید تا کیفیت صدای آن بالاتر نیز برود.

دیگر ویژگی‌های تلویزیون اولترا اچ دی پلاس مدل GTV-50LU722S

  • گرید انرژی A
  • پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ
  • پردازشگر ۴ هسته‌ای
  • دارای گالری عکس‌ها
  • قابلیت ضبط برنامه‌ها
  • دارای پورت USB و HDMI
  • حالت صرفه جویی در انرژی
  • زاویه دید گسترده

تلویزیون سونی مدل 50WW660F (قیمت ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان)

شرکت سونی در ساخت این تلویزیون، تلاش کرده است تا وضوح تصویر و واقعیت رنگ‌های آن را بسیار بالا ببرد. صفحه‌ نمایش۵۰ اینچی و Full HD  سبب شده است تا این تلوزیون در دسته‌ی ال‌ای‌دی‌های IPS  قرار بگیرد.

 

می‌توانید با خیال آسوده این تلویزیون را به وای‌فای خانه‌ي خود متصل کنید و در مرورگر آن به جست‌و‌جو بپردازید. این تلویزیون هوشمند، گیرنده‌ی دیجیتال نیز دارد و به راحتی به شبکه‌های متنوع تلویزیونی و رادیویی وصل خواهد شد.

این مدل تلویزیون سونی، ۲ اسپیکر قدرتمند دارد که در آن‌ها از استاندار‌های صدای دالبی استفاده شده است و به کمک فناوری Clear audio + تلاش شده تا صدای آن هرچه واضح‌تر شود. به علاوه تکنولوژی نیروی صدای s مانند، باعث می‌شود تا صدای برنامه‌ها، به طور فراگیر و یک‌سان در همه‌ی محیط پخش شود.

تلویزیون سونی مدل 49w800G (قیمت: ۱۵.۰۰۰.۰۰۰)

یکی دیگر از بهترین تلویزیون‌های هوشمند بازار، سونی 49w800G است. در صفحه‌ي نمایش 49 اینچی آن از تکنولوژی IPS  استفاده شده و پورت‌های متعدد فلش USB  و HDMI  نیز می‌تواند ارتباط دیگر وسایل الکترونیک شما با این تلویزیون را فراهم کند. هم‌چنین این تلویزیون می‌تواند از طریق بلوتوث نیز به سایر گجت‌ها متصل شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه، رابط هوشمند اندروید است و از همین رو، به شما امکان نصب انواع نرم‌افزار‌های موبایل بر روی تلویزیون را می‌دهد. حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز نصب و استفاده از برنامه‌ها را بسیار ساده می‌کند. پس شما تنها با وصل شدن به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل‌ پلی، می‌توانید تلویزیون خانه‌ي خود را تبدیل به موبایل دوم‌تان کنید.

تلویزیون سامسونگ مدل NU8900 (قیمت: ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان)

این تلویزیون هوشمند 55 اینچی است و کیفیت تصویری UltraHD دارد. توان خروجی کلی صدا در این دستگاه ۴۰ وات است و از این رو اگر کیفیت‌های صوتی برای شما اهمیت بالایی دارد می‌توانید با خیال راحت به سراغ انتخاب NU8900 بروید.

دیگر قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ مدل NU8900

  • دارای درگاه‌های فلش، HDMI و کامپوزیت
  • قابلیت اتصال به وا‌ی‌فای و نصب برنامه‌های اندرویدی
  • قابلیت ضبط برنامه‌ها
  • دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

تلویزیون سونی مدل 49X8000H (قیمت ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان)

با این که زمان زیادی از تولید X8000H نگذشته است اما این مدل توانسته به راحتی محبوبیت قابل توجهی در بازار کسب کند. ابعاد صفحه‌ی نمایش آن 49 اینچ بوده و از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای تصویر و استفاده از پردازنده‌های حرفه‌ای
  • سیستم صوتی دالبی
  • قابلیت اجرای برنامه‌های اندرویدی و اتصال به اینترنت و بلوتوث
  • 2 پورت USB و 4 پورت HDMI و یک پورت LAN
  • استفاده‌ از فناوری motiomflow برای حرکت روان در تصویر

تلویزیون سونی مدل  49X7500H (قیمت: ۱۷.۰۰۰.۰۰۰)

صفحه‌ی نمایشگر این دستگاه ۴۹ اینچ است و از تکنولوژی IPS LED بهره می‌برد. دو اسپیکر به کار رفته در مدل 49X7500H، ۲۰ وات توان دارد و به همین خاطر می‌تواند به خوبی از استادندارد صدای دالبی و دی‌تی‌اس پشتیبانی کند.

می‌توانید به راحتی این تلویزیون را به اینترنت کنید و از لذت دیدن ویدیو‌ و گوش دادن به موزیک محبوب‌تان به صورت آنلاین بهره ببرید. در واقع این دستگاه با حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگ به شما اجازه می‌دهد تا موارد دلخواه را بر روی آن دانلود کنید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دیگر این تلویزیون پشتیبانی از اندروید ۹.۰ است. به این طریق، علاوه بر استفاده از ۵۰۰۰ برنامه‌ی پیش‌فرض اندروید این تلویزیون، می‌توانید به سراغ گوگل پلی هم بروید و تلویزیون خانه‌ي خود را به یک دستگاه موبایل دیگر تبدیل کنید.

قابلیت‌های دیگر تلویزیون سونی مدل  49X7500H

  • دارای فناوری clear phases برای بهبود کیفیت صدا
  • توانایی ضبط صفحه به علت دارا بودن میکروفون‌های داخلی قوی
  • پشتیبانی از دستورات و جستجوی صوتی به کمک دستیار صوتی گوگل
  • طراحی باریک و بسیار زیبا
  • قابلیت قرارگیری روی میز و نصب بر روی دیوار

تلویزیون سامسونگ مدل N6950 (قیمت: ۱۷.۰۰۰.۰۰۰)

این نمونه‌ی 49 اینچی سامسونگ نیز توانسته محبوبیت بسیار خوبی را در رقابت با بهترین تلویزیون بازار کسب کند. صفحه‌ی خمیده‌ی این محصول به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ي متفاوتی از تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان داشته باشید. موتور قدرتمند HyperReal و چهار پردازنده‌ی قدرتمند، قلب تپنده‌ی این تلویزیون هستند و سرعت و کارآیی آن را بالاتر می‌برد.

تصاویر تلویزیون N6950 دارای طیف رنگی بسیار بالا و قابلیت Auto Motion Plus هستند تا حرکت روان و رنگ‌های واقعی را به چشمان شما هدیه کنند. کیفیت صدایی این تلویزیون با استاندارد‌های دالبی و DTS  به خوبی تضمین شده است.

ویژگی‌های دیگر تلویزیون سامسونگ مدل N6950

  • پورت‌های USB ،HDM  ، LAN  و کامپوزیت
  • اتصال به وای‌فای
  • خروجی صدای اپتیکال
  • قابلیت خاموش شدن خودکار

تلویزیون سونی مدل 55X7500H (قیمت: ۱۸.۰۰۰.۰۰۰)

این تلویزیون علاوه بر ویژگی‌هایی که برای تلویزیون‌های پیشین ارائه دادیم( برای مثال قابلیت وصل شدن به اینترنت، دارا بودن حافظه‌‌ی داخلی و پشتیبانی از اندروید) قابلیت‌های دیگری هم دارد که بدون شک شما را شگفت زده می‌کند. قابلیت صفحه‌ خوان در نمایشگر 55 اینچی آن، یکی از این موارد است.

شما می‌توانید به کمک این تلویزیون، جست و جوی صوتی را تجربه کنید.

کد تخفیف نورنگار

لیست قیمت تلویزیون‌های بازار

تا به اینجا به سراغ بررسی نمونه‌های مختلف از تلویزیون‌های شرکت‌های برتر دنیا رفتیم و آن‌ها را به طور کامل به شما معرفی کردیم. این موارد هر کدام ویژگی‌های مکمل یک‌دیگر را داشتند اما همگی در کیفیت حرف اول را در بازار می‌زدند.

اگر هنوز هم دوست دارید با نمونه‌های بیشتری از تلویزیون‌های قدرتمند بازار آشنا شوید، توصیه می‌کنیم صفحه‌ي هر کدام از محصولات زیر را نیز در نورنگار ببینید. این سری از تلویزیون‌ها قیمت کمی بالاتری دارند اما بدون شک شما را شگفت‌زده‌ خواهند کرد.

اکنون که به پایان این بررسی از بهترین تلویزیون بازار رسیدیم بسیار مشتاقیم بدانیم به نظرتان مهم‌ترین ویژگی یک تلویزیون در چیست؟ اندازه‌ي صفحه‌، کیفیت صدا یا قیمت آن؟ پیشنهاد شما از میان این لیست کدام است؟

این نکته را هم اضافه کنیم که پس از بررسی بازار، نوبت به مرحله‌ی جذاب خرید تلویزیون است. در این مقاله نمونه‌های مختلفی از تلویزیون‌های شرکت‌های مختلف را به شما معرفی کردیم که همگی در بازار ایران بسیار محبوب هستند و البته قیمتی مناسب دارند.

در شرکت نورنگار افتخار آن را نیز داریم که این تلویزیون‌ها را با گارانتی معتبر و کیفیت بالا به دست شما برسانیم. همکاران ما در بخش فروش کنار شما هستند و کمک می‌کنند تا به آسانی جادوی تکنولوژی را به خانه‌ی خود بیاورید. پس منتظر نمانید.

نویسنده : حسین بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *