دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

چرا باید تجهیزات عکاسی دست دوم بخریم؟

راهنمای انتخاب
چرا باید تجهیزات عکاسی دست دوم بخریم؟

آیا تا به حال به خرید تجهیزات عکاسی دست دوم فکر کرده‌اید؟ به نظرتان این کار ریسک است؟ آیا برایتان پیش آمده است که با خودتان فکر کنید بهتر است تجهیزات نو بخرم؟ اگر جواب مثبت است تا به حال به خرید ماشین دست دوم فکر کرده‌اید؟ مطمئنا خیلی‌ها هستند که ماشین دست دوم خریده‌اند و هیچوقت به اینکه این کار ممکن است خیلی ریسکی باشد فکر نکرده‌اند، زیرا معمولا از فروشنده‌های معتبر این کار را انجام داده‌اند و اغلب اوقات هم این ماشین‌ها به صورت تضمینی فروخته می‌شوند. خرید تجهیزات عکاسی دست دوم هم بدین شکل است زیرا معمولا خرید به صورت تضمینی انجام می‌شود و حتی می‌توانید چیزی را پیدا کنید که توقف تولید شده است و نسبت به مبلغی که پرداخت می‌کنید ارزش بیشتری دارد.

اکنون که متوجه شدیم خرید دوربین و لنز دست دوم فکر خوبی است، سوال اینجاست که باید مراقب چه مواردی باشیم؟

اطمینان از سلامت تجهیزات عکاسی دست دوم

خرید تجهیزات عکاسی

مسلماً شما می‌خواهید از سلامت تجهیزاتی که تهیه می‌کنید مطمئن باشید. ما در فروشگاه نورنگار با بیش از 18 سال تجربه در زمینه خرید و فروش دوربین، دقیقا می‌دانیم که چگونه باید تجهیزات عکاسی دست دوم را تست کنیم و مشکلات متداولی که برای هر دوربینی رخ می‌دهد را می‌شناسیم. در صورت خرید حضوری تست سلامت کالا در حضور شما انجام خواهد و در صورتی هم که قصد داشته باشید خرید تجهیزات عکاسی دست دوم به صورت اینترنتی را انخاب کنید هم مهلت تست 3 روزه برای بازگشت کالا و یک هفته‌ای را برای تعویض کالا خواهید داشت.

[relatedpost post=”90579″]

قیمت تجهیزات عکاسی دست دوم

در مورد قیمت دوربین، لنز یا تجهیزاتی که در حال حاضر در بازار وجود دارند شما می‌توانید تجهیزات دست دوم را حدودا 20 تا 30 درصد کمتر از نمونه‌ی نو تهیه کنید.

تجهیزاتی که می‌توان به صورت دست دوم تهیه کرد

خرید تجهیزات عکاسی

تقریبا هر وسیله‌ای را می‌توان به صورت دست دوم تهیه کرد. حتی برای برخی از دوربین‌ها و لنزها تنها گزینه‌ای که در اختیار شما قرار دارد نمونه‌ی دست دوم است زیرا خط تولید آن‌ها متوقف شده است و نمی‌توانید نمونه‌ی نو آن را از بازار تهیه کنید. برای مثال امروزه خیلی از مردم به عکاسی آنالوگ علاقه‌مند شده‌اند و ممکن است شما هم دوست داشته باشید، دوربین آنالوگی که قبلا داشته‌اید را دوباره امتحان کنید. برای خرید چنین دوربین‌هایی باید به سراغ بازار دست دوم بروید زیرا امروزه دیگر تولید کننده های خیلی کمی این نوع دوربین‌ها را تولید می‌کنند.

[relatedpost post=”119713″]

یکی دیگر از دلایلی هم که ممکن است به خاطر آن لازم باشد به خرید دوربین‌های دست دوم علاقه‌مند شوید، ممکن است این باشد که آخرین ورژن از یک دوربین خاص قابلیت‌هایی را دارد که شما نیازی به آن‌ها ندارید. در این شرایط نیز بهتر است به خرید نسخه‌ی قدیمی‌تر فکر کنید. برای مثال ممکن است هیچ نیازی به فیلمبرداری 4K نداشته باشید. در این شرایط خرید نسخه قدیمی‌تر همان دوربین که قابلیت 4K را ندارد گزینه خیلی بهتری است.

کد تخفیف نورنگار

چرا خرید تجهیزات دست دوم از نورنگار؟

خرید تجهیزات عکاسی

ما بیش از 18 سال است که در زمینه خرید و فروش دوربین فعالیت می‌کنیم. نورنگار به دلیل مواردی مثل گارانتی طلائی 15 ماهه و ضمانت‌نامه 36 ماهه شناخته شده است و همیشه تعداد زیادی لنز و دوربین دست دوم برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید تجهیزات عکاسی دست دوم از نورنگار ساده است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل تجهیزات دست دوم مورد نیاز خودتان را از ما تهیه کنید. ما تمامی تجهیزات دست دوم موجود در فروشگاه‌ها و وبسایت نورنگار را بررسی می‌کنیم و در صورتی که هر کدام از وسایل با استانداردهای ما تطبیق نداشته باشند، روی سایت قرار نمی‌گیرند. در صورتی که به صورت حضوری اقدام به خرید لنز و دوربین دست دوم کنید، وسیله در حضور شما تست خواهد شد و همچنین تمامی کالاهای دست دوم سه روز مهلت بازگشت و تا یک هفته مهلت تعویض دارند.

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *