دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

احتمال معرفی دوربین کانن EOS 6D Mark II تا هفته آینده

اخبار عکاسی
احتمال معرفی دوربین کانن EOS 6D Mark II تا هفته آینده

کانن بالاخره اعلام کرد که طی چند روز آینده به صورت رسمی دوربین کانن EOS 6D Mark II را معرفی خواهد کرد. وب‌سایت شایعات کانن تاریخ دقیق معرفی این دوربین را 29 ژوئن برابر با پنج شنبه هشتم تیرماه عنوان کرده است و احتمال داده است که طی ماه آینده نیز وارد بازار شود. ظاهراً قرار است این دوربین با یک حسگر بسیار پیشرفته‌تر با رزولوشن 26 مگاپیکسل ارائه شود که نسبت به حسگر 20.2 مگاپیکسلی دوربین کانن EOS 6D اصلی پیشرفت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. اما تصاویری که امروز از این دوربین منتشر شده است نشان می‌دهد که دوربین کانن EOS 6D Mark II به یک نمایشگر 3 اینچی بازشو مجهز شده است. بنابراین می‌توان گفت که این برای اولین بار است یک دوربین فول‌فریم نمایشگر بازشو خواهد داشت.

دوربین کانن EOS 6D Mark IIبه جز نمایشگر بازشو، ظاهر این دوربین با مدل قبلی خودش تفاوت‌های زیادی ندارد. در پشت دوربین، دکمه‌ AF-ON کمی از دکمه‌های Metering فاصله گرفته که احتمالاً کنترل آن را راحت می‌کند. در بالای دوربین نیز یک دکمه کوچک جدید در کنار دکمه شاتر دیده می‌شود که از روی علامت کنار آن می‌توان حدس زد برای نحوه انتخاب محدوده‌های فوکوس استفاده خواهد شد. ابعاد 144×110.5×74.8mm دوربین جدید در مقابل 145x112x71mm مدل قبلی و تفاوت 5 گرمی 765g در برابر 770 گرم نشان می‌دهد که بدنه دوربین کانن EOS 6D Mark II تنها کمی سبک‌تر از مدل قبلی خودش است.

سیستم فوکوس Dual Pixel AF، تعداد 45 نقطه فوکوس که همگی آن‌ها از نوع کراس یا ضربدری هستند، سرعت عکس‌برداری 6.5 فریم بر ثانیه و حداکثر حساسیت ISO 40000 (که در حالت اکستند به ISO 102400 می‌رسد)، فیلم‌برداری Full HD همراه با لرزشگیر دیجیتالی 5 محوره برای ویدئو‌ها، قابلیت WiFi و Bluetooth و GPS از امکانات این دوربین هستند. این‌ها تمام اطلاعاتی است که تاکنون درباره دوربین کانن EOS 6D Mark II داریم. برای اطلاعات بیشتر درباره این دوربین با نورنگار همراه باشید.

نویسنده : امیر یاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *