021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

کانن از دوربین سینمایی C70 رونمایی کرد

کانن از دوربین سینمایی C70 رونمایی کرد

دوربین کانن EOS C70 از یک سنسور Super35 با استفاده از تکنولوژی نسل جدید Dual Gain Output یا DGO بهره می‌برد. سنسور DGO اطلاعات هر سنسور را در دو سطح Gain مختلف می‌خواند که یکی از آن‌ها اشباع رنگ و محافظت از هایلایت‌ها را در اولویت قرار می‌دهد و دیگری نویز موجود در سایه‌ها را از بین می‌برد.

کانن C70

کانن ادعا می‌کند که این دو می‌توانند تا بیش از 16 گام محدوده داینامیک را در کیفیت DCI 4K/60p یا 2K/120p در اختیار کاربر قرار دهند. گزینه‌های ضبط نیز عبارتند از هر دو حالت All-I یا Intra-frame با استفاده از کدک‌های XF-AVC یا MP4 (H.265) خود کانن.

دیگر قابلیت‌هایی که ممکن است برای فیلمبردارها و علاقه‌مندان به فیلمبرداری جالب باشد عبارتند از اتوفوکوس Dual-Pixel، یک فیلتر 10-Stop موتوریزه، C-Log2/C-Log3، PQ و HLG gamma برای فیلمبرداری HDR، دو عدد ورودی میکروفون مینی XLR، 13 عدد کلید قابل برنامه‌ریزی و LUTهای اختصاصی داخل دوربین.

کانن C70

یک سیستم مکنده‌ی هوا وظیفه‌ی خنک‌سازی دوربین را برعهده دارد و اجازه می‌دهد دوربین برای مدت زمان طولانی‌تری به فیلمبرداری ادامه دهد. سیستم خنک کننده خارج از بخش آب‌بندی شده‌ی دوربین قرار گرفته است تا از ورود گرد و خاک یا رطوبت به قسمت‌های الکترونیکی دوربین جلوگیری کند.

کانن C70

در دوربین کانن EOS C70 از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی 2.76 میلیون رنگ LCD استفاده شده است ولی خبری از منظره‌یاب الکترونیکی نیست. احتمالا کانن انتظار دارد کاربران سینمایی این دوربین، از آن در کنار یک منظره‌یاب یا مانیتور جداگانه استفاده کنند.

در کنار این دوربین کانن از آداپتور مانت EF-EOS R 0.71x نیز رونمایی کرده است که امکان استفاده از لنزهای مانت EF روی C70 را به کاربران می‌دهد. برخلاف آداپتورهای فعلی EF به EOS R فعلی، این آداپتور یک آداپتور اپتیکال است که مثل یک تقویت‌کننده‌ی سرعت عمل می‌کند و امکان استفاده از لنزهای سریEF را روی سنسورهای کوچک‌تر Super35 و در فاصله کانونی مورد نظر فراهم می‌کند و در عین حال سرعت لنز را نیز یک گام افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *