دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

کانن به دلیل مشکلات تولید ، عرضه Speedlite EL-5 را به تاخیر انداخت

اخبار عکاسی
کانن به دلیل مشکلات تولید ، عرضه Speedlite EL-5 را به تاخیر انداخت

کانن عرضه Speedlite EL-5 را به دلیل مشکلات تولید به تعویق انداخته است که نتوانسته است به اندازه کافی از آنها بسازد.

 

کانن ژاپن که در ابتدا قرار بود Speedlite EL-5 را در ماه جاری به بازار عرضه کند ، تصمیم گرفته است تا آن را به حوالی تابستان ، یک دوره زمانی غیردقیق به بازار بفرستد تا به خود زمان کافی برای تولید بیشتر آنها بدهد.

 

در اطلاعیه کانن آمده است : در مورد Speedlite EL-5 که در 2 نوامبر 2022 معرفی شد و قرار بود در مارس 2023 عرضه شود ، به دلایل تولید ، ما نمی‌توانیم منبع کافی برای عرضه آماده کنیم . ما تصمیم گرفته‌ایم عرضه را تا تابستان ۲۰۲۳ به تعویق بیندازیم و صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

 

کانن به دلیل مشکلات تولید ، عرضه Speedlite EL-5 را به تابستان انداخته است

 

عرضه به بازار حداقل سه ماه به تعویق افتاده است ، زیرا کانن می گوید که قصد دارد زمان بندی دقیق تری را برای عرضه در اوایل ژوئن ارائه کند.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

اولین فلاش کانن برای EOS R بدون آینه

 

فلاش Speedlite EL-5 اولین فلاش دوربین کانن است که از هاتشوی چند منظوره موجود در جدیدترین دوربین های بدون آینه سری EOS R بهره می برد . این دستگاه با استفاده از بسته باتری لیتیوم یون قابل شارژ LP-EL قادر به تولید 350 فلاش با یک بار شارژ و همچنین به طور مداوم تا 95 فلاش پشت سر هم است . همچنین دارای یک لامپ مدل‌سازی ال‌ای‌دی داخلی بود و می‌توانست با گوشی هوشمندی که از برنامه Canon Camera Connect استفاده می‌کرد وصل شود تا امکان کنترل تنظیمات از راه دور را فراهم کند.

 

فلاش EL-5 کانن 399 دلار قیمت خواهد داشت که بسیار بیشتر از گزینه های ساده تر در بازاری بسیار شلوغ است . اسپیدلایت‌ها در سال‌های گذشته تقریباً به یک کالا تبدیل شده‌اند و شرکت‌های دوربین در تلاش برای یافتن راه‌هایی برای جذب عکاسان با این قیمت‌ها هستند. در سال 2021 ، به نظر می‌رسید که نیکون وقتی با نیسین برای تولید فلاش‌هایی که یکپارچه با دوربین‌هایش کار می‌کنند همکاری کرد ، کاملاً این موضوع را پذیرفت. سپس SB-500 را در اوایل سال جاری متوقف کرد و به نظر می رسد SB-5000 در همان مسیر است.

 

کانن هنوز حرکت مشابهی انجام نداده است و در عوض EL-5 که ویژگی‌های پیشرفته‌تری را به همراه داشت عرضه کرد که در کالاهای مشابه این ویژگی ها یافت نمیشد . اینکه آیا آنها به اندازه کافی فریبنده هستند که قیمت 399 دلار را تضمین کنند ، باید دید.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

کمپین روز دختر
هدایای جذاب روز دختر نورنگار
2 روز پیش - زمان مطالعه : 3 دقیقه