021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

C700 جدیدترین دوربین سینمایی کانن معرفی شد

C700 جدیدترین دوربین سینمایی کانن معرفی شد

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه IFA 2016 در حال برگزاری است. شرکت کانن یکی از شرکت‌های فعال در این نمایشگاه است و دیروز دوربین پرچم‌دار سینمایی EOS C700 را معرفی کرد. این دوربین Super 35mm گران‌قیمت کانن ۳۸ هزار دلار قیمت دارد و طبیعتا برای کاربران تازه‌کار چندان مناسب نیست. همان‌طور که در خبر‌های نورنگار خواندید هفته پیش این شرکت خبر عرضه دوربین Canon EOS 5D Mark IV را منتشر کرد. دوربین EOS C700 نیز همانند ۵D Mark IV می‌تواند با رزولوشن ۴K فیلم‌برداری کند و از سیستم فوکوس Dual Pixel AF استفاده می‌کند که سرعتی فوکوس بی‌نظیر در هنگام فیلم‌برداری دارد.

دوربین کانن C700

دوربین کانن EOS C700 مانند دوربین‌های عکاسی قطع متوسط به‌صورت ماژولار یا تکه‌تکه طراحی شده است و می‌توان ابزارهای جانبی این دوربین را در بالا یا پایین دوربین اضافه کرد. منظره‌یاب این دوربین از نوع الکترونیکی OLED EVP است و در ابعاد ۰٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p طراحی شده است. اگرچه این دوربین به ارتباط بی‌سیم WiFi مجهز شده است و می‌توان انواع تنظیمات آن را از راه دور کنترل کرد، اما برای کنترل تنظیمات اصلی دوربین مانند تنظیمات سرعت شاتر، دیافراگم، حساسیت، اسلوموشن و غیره می‌توان از دکمه‌های کناری دوربین هم استفاده کرد. در کنار این دوربین یک نمایشگر ۳ اینچی نیز قرار گرفته که تنظیمات دوربین را نشان می‌دهد.

Canon EOS C700 Noornegar (2)این دوربین برای ضبط ویدئو‌های ۴K خام با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، از یک وسیله جانبی به نام Canon Codex Digital Raw Recorder استفاده می‌کند که آن نیز دیروز همراه با خود این دوربین معرفی شده است. اما EOS C700 نیز مانند Canon 5D Mark IV می‌تواند فرمت خام را روی کارت حافظه CFast که روی خود دوربین قرار می‌گیرد هم ضبط کند. البته ویدئو‌های ۴K در این صورت تنها تا ۶۰ فریم سرعت خواهند داشت اما سرعت ویدئو‌های ۲K این دوربین تا ۲۴۰ فریم نیز می‌رسد که اسلوموشن فوق‌العاده‌ای است.

دوربین کانن C700در این دوربین از فیلتر‌های ND داخلی ۲، ۴ و ۶ استاپ استفاده شده و از آنجا که فیلتر‌های ND این دوربین از نوع دو موتوره است، می‌توانند در ترکیب با هم به فیلتر ND 8 و ۱۰ استاپ هم تبدیل شوند.

امکان ضبط ویدئو‌های خام با گستره دینامیکی ۱۵ گام و همچنین امکان کنترل انتخابی گاما و Log Curve در این دوربین، EOS C700 را به یکی از بهترین دوربین‌‌ها برای فیلم‌برداری سینمایی تبدیل می‌کند.

6 دیدگاه

  • SUKALEAT گفت:

    ضمنا از برخورد بد اظهار نظر کننده اول که با شما داشت تو خودم آب شدم. ای وای ای وااااای !!!!
    من با ایجنت های شما قبلا صحبت داشتم و واقعا دیدم که ترین ادب و احترام و البته تخصص و صدالبته تعهد بودند. خواهش می می کنم به دل نگیرید و به امثال ما هم نگاه کنید . .
    امیدوارم من بتونم جبران کنم ..

  • SUKALEAT گفت:

    با سلام و ادای ادب و احترام
    یک سوال خیلی مهم
    این دوربین رو می تونید بیارید. من خریدارش هستم. البته این دوربین دو مدل داره ؛
    1. EOS C700 FF
    2. EOS C700 GS LP
    مراد و مقصود من فقط و فقط مدل دوم یعنی C700 GS LP است که شاتر گلوبال داره. تمام تجهیزات جانبیش رو هم می خوام. فقط هم ساخت ژاپن.
    لطفا جواب دقیق بمن بدید. ضمنا اگر نمیارید، بفرمایید از کجا می تونم تهیه کنم.

    • نورنگار - آ.ف گفت:

      سلام لینک های منبع رو برای واتس اپ نورنگار ارسال کنید اگر بتونن دلاری براتون خرید می کنیم

  • alimohamadi گفت:

    عین این مطلب را چند روز قبل در سایت پیکسل خواندم . خیلی جالب بود
    به نظرم بهتر بود متن خود را با ذکر منبع مینوشتید
    از شما توقع نو اوری داشتم نه کپی

    • Amir گفت:

      خوشحالیم که مطلب برای‌تان جالب بوده.
      متاسفانه هیچیک از شرکت‌های تجاری مرتبط با تجهیزات تصویرگری، در نمایشگاه IFA خبرنگار اختصاصی نداشتند و همگان از اخبار منتشر شده در وب‌سایت‌های خبری ایرانی یا بین‌المللی به عنوان منبع استفاده می‌کنند. به همین دلیل اصلا بعید نیست اگر خبر یا مطلبی را به طور مشترک در چندین وب‌سایت مشاهده کنید. نورنگار سعی بر این دارد حداقل اگر نماینده اختصاصی در نمایشگاه‌ها ندارد، دست‌کم اخبار را به طور اختصاصی ترجمه و در اختیار مشتریانش قرار دهد. از دقت شما متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه