021-7356

دوربین عکاسی فول‌فریم بدون آینه Canon در سال 2018 احتمالاً از راه می‌رسد

دوربین عکاسی فول‌فریم بدون آینه Canon در سال 2018 احتمالاً از راه می‌رسد

نوریاتو: دوربین فول فریم بدون آینه کانن دارای یک سنسور CMOS جدید خواهد بود که با آنچه پیش از این بر روی مدل‌هایی مانند 6D و 5D Mark IV استفاده‌شده بود متفاوت است.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، به نظر می‌آید نیکون و کانن در حال رقابت برای معرفی دوربین عکاسی فول فریم بدون آینه به دنیای عکاسی هستند. نیکون در روزهای اخیر بیانیه‌هایی داده و طی آن‌ها تائید کرده است که در حال کار بر روی یک چنین دوربینی هستند و حالا خبرهای جدیدی منتشرشده است که نشان می‌دهد کانن نیز در فکر ساخت یک فول‌فریم بدون آینه است.

 

یک منبع معتبر با تائید این شایعات اعلام کرده است که دوربین فول فریم بدون آینه کانن دارای یک سنسور CMOS جدید است که با آنچه پیش‌ازاین بر روی مدل‌هایی مانند 6D و 5D Mark IV استفاده‌شده بود متفاوت است. این اطلاعات از پرزنتیشن «نقشه راه 2018 کانن» که در این شرکت مورد بحث قرارگرفته گزارش شده است.

 

شایعه دیگری که در این مورد از کانن شنیده شده و چندان قابل تائید نیست این است که کانن در حال کار بر روی سه دوربین بدون آینه است؛ یک دوربین فول فریم با مانت EF، یک دوربین کوچک‌تر با مانت جدید و یک دوربین با لنز ثابت.

 

طبق گزارش‌ها کنون تا پیش از نمایشگاه فتوکینا که در اوت 2018 در کلن آلمان برگزار می‌شود هیچ دوربین فول فریم بدون آینه‌ای معرفی نخواهد کرد. در سوی دیگر به نظر می‌رسد نیکون زودتر از کانن و در نیمه اول 2018 دوربین فول فریم بدون آینه خود را معرفی کند.

 

باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه میزان حقیقت داشته‌اند. بااین‌حال چیزی که نمی‌توان انکار کرد این است که دو غول دنیای دوربین عکاسی در فکر ساخت دوربین‌های بدون آینه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *