021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید

تابستان گذشته ، Canon با سازنده اسباب‌بازی ژاپنی Takara Tomy برای تولید دو اسباب‌بازی Transformer که به شکل دوربین بودند ، همکاری کرد اما آنها فقط در ژاپن موجود بودند .  این همکاری باعث ایجاد سومین گزینه ربات مبدل شده است.

 

دو ترانسفورماتور اصلی دارای رهبر Autobot Optimus Prime و همچنین Refractor of the Decepticons بودند. دومی با وجود این واقعیت که یک شخصیت نسبتاً مبهم است ، یک انتخاب کاملاً ساده بود ، زیرا طبق افسانه ترانسفورمرز ، ربات در واقع ترکیبی از سه ربات جداگانه به نام‌های Spectro، Spyglass و Viewfinder است ، که به خوبی با ایده مطابقت دارند و آن به عنوان دوربین کانن شناخته شده اند.

 

دو اسباب‌بازی ترانسفورمر در اصل فقط در ژاپن در دسترس بودند ، بنابراین کلکسیونرهای جهانی برای اولین بار با مشکل مواجه شدند . با این حال ، یک چیز تغییر کرده است و اسباب‌بازی‌ها را می‌توان با حمل و نقل بسیار گسترده‌تر از Hasbro Pulse خریداری کرد . در حالی که Optimus Prime در حال حاضر تمام شده است ، Refraktor هنوز در دسترس است.

 

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید معرفی شد

 

علاوه بر دو گزینه قبلی ، تاکارا تامی یک ترانسفورماتور جدید Canon R5 را به مجموعه اضافه می کند: ترانسفورماتور Nemesis Prime .

 

با اکشن فیگور تاکارا تامی ترانسفورماتور Nemesis Prime ، تجربه نهایی Transformers را به مجموعه خود بیاورید ! تاکارا تامی می‌گوید : این اکشن فیگور کلکسیونی Transformers G1 برای بزرگسالان دارای طراحی و دکور معتبر تاکارا تامی با همکاری Canon, Inc است.

 

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید رو نمایی شد

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید معرفی و رونمایی شد

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید رونمایی و معرفی شد

 

این شکل با دکور و جزئیات عالی به نمایش گذاشته شده است و در بسته بندی اصلی خود با دستورالعمل های ژاپنی ارائه می شود . فیگور به عنوان یک دوربین واقعی عمل نمی کند.

 

درست مانند گزینه‌های Optimus Prime و Refraktor، Nemesis Prime R5 Transformer می‌تواند به دوربین بدون آینه کانن تبدیل شود و توانایی حذف لنز 24-105 میلی‌متری از بدنه ، درست مانند نمونه واقعی ، را دارد و دارای مفصل کامل است . مفصل بندی و توانایی استفاده از کلاهک لنز به عنوان محافظ با دوربین کوچک خود که می تواند نگه دارد ارسال می شود.

 

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید به بازار آمد

ترانسفورماتور Nemesis Prime : محصول جدید Canon R5 در پوشش جدید عرضه شد

 

این شکل یک طراحی در مقیاس 80٪ از Canon EOS R5 است و در بسته بندی اصلی ژاپنی ارسال می شود . Transformers Takara Tomy Nemesis Prime R5 برای پیش‌سفارش با قیمت 132 دلار از Hasbro Pulse در دسترس است ، اگرچه انتظار ارسال سریع را نداشته باشید . دوره پیش‌سفارش در 6 آوریل 2023 به پایان می‌رسد و ربات مبدل تا 28 ژانویه 2024 ارسال نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *