دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پوشش اختصاصی نورنگار از نمایشگاه CES2017

اخبار عکاسی
پوشش اختصاصی نورنگار از نمایشگاه CES2017

سال جدید میلادی آغاز شده است و برای ما که شیفته تکنولوژی‌های روز هستیم، شروع سال جدید میلادی مترادف و هم معنی با برپایی نمایشگاه CES2017 است. نمایشگاه CES یا Consumer Electronics Show، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی و دستگاه‌های مدرن با کاربرد خانگی است. این نمایشگاه هر ساله از روز 5 تا 9 ماه اول میلادی، به مدت چهار روز در شهر لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود و بسیاری از شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی در آن، به ارائه محصولات جدید خود می‌پردازند. محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند، دقیقا کالا‌هایی هستند که برای کاربرد عمومی طراحی شده‌اند وتکنولوژی‌هایی مانند صنایع نظامی، فضایی یا پزشکی را شامل نمی‌شوند.

از آنجایی که کالاهایی با مصارف عمومی مانند دوربین‌ها، تلفن‌های همراه، تجهیزات واقعیت مجازی، پهپاد‌ها و بسیاری از گجت‌های مورد علاقه عکاسان در این نمایشگاه معرفی و رونمایی می‌شوند، CES 2017 می‌تواند محل خوبی برای اطلاع از آینده تصویرگری دیجیتال و روند حرکت این صنعت باشد.

نورنگار همانند نمایشگاه Photokina2016 امسال در نمایشگاه CES2017 هم یک نماینده دارد. آقای فروغی، رییس شرکت نورنگار امسال در این نمایشگاه حضور دارند تا علاوه بر عقد قرارداد و آشنایی با شرکت‌ها و خرید محصولات جدید، مستقیما جدیدترین اخبار و اتفاقات این نمایشگاه را به صورت مستقیم، از آنسوی دنیا در اختیار ما قرار دهند. ما هم در وب‌سایت نورنگار، اتفاقات مهم نمایشگاه CES2017 را پوشش خواهیم داد و به موازات وب‌سایت، سعی می‌کنیم در شبکه‌های اجتماعی نورنگار نیز این مطالب و مقالات را منتشر کنیم.

ما سعی می‌کنیم اخبار معرفی کالاها را به همان سرعتی که منتشر می‌شوند در این صفحه منتشر کرده و از غرفه‌ها و کالاهای جدید، ویدئو‌های اختصاصی تهیه کنیم. بنابراین فراموش نکنید که طی چند روز آینده به صفحه اختصاصی CES2017 روی وب‌سایت نورنگار سر بزنید و در صورت تمایل، کانال‌های ارتباطی ما را به دوستان علاقمند به حوزه تکنولوژی معرفی کنید. در طی این چند روز اخبار را از دست ندهید!

صفحه اختصاصی نمایشگاه CES2017

لینک دانلود نرم‌افزار نمایشگاه CES2017

نویسنده : گروه تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *