021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ترکیب تکنولوژی‌های آنالوگ و دیجیتال

ترکیب تکنولوژی‌های آنالوگ و دیجیتال

در نمايشگاه CES 2016، شرکت کداک از برنامه ای برای احیای دوربين Super8 كداك با ارائه‌ی یک دوربین Super8 جدید خبر داد. دوربینی که تکنولوژي‌های آنالوگ و دیجیتال را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، پیرو این خبر در CES 2017 صحبت‌هایی از دوربين Super8 كداك جدید بود، اما شروع تولید این محصول همچنان به آینده موکول شد.

 

آخرین به روزرسانی این پروژه توسط کداک نشان‌دهنده‌ی این است که به زمان عرضه‌ی آن نزدیک‌تر شده‌ایم. فیلم‌های ضبط شده توسط دوربين Super8 كداك در CES 2018 به نمایش درآمده است.

 

دوربین Super8 جدید کداک ترکیبی از یک منظره یاب 3.5LCD اینچی و یک کارتریج فیلم 8 میلی‌متر برای فراهم کردن تجربه ی همزمان دیجیتال و آنالوگ است.

 

یک دکمه چرخان کنترل به همراه یک صفحه نمایش لمسی برای کنترل لمسی یا دستی دوربین فراهم شده است.

 

به این دوربین یک لنز Ricoh 6mm F1.2 prime متصل است و دهانه ی C-mount، آن را با لنزهای دیگر نیز سازگار می کند.

 

با توجه به طبیعت ترکیبی دوربین، Super8 جدید دارای یک درگاه کارت حافظه‌ی SD است، صدا بر روی کارت رسانه ضبط می‌شود درحالی که حلقه فیلم بعد از اتمام ضبط شدن به کداک فرستاده می شود.

 

بعد از ساخت فیلم، کداک  آن را به مشتری باز می‌گرداند و همچنین محتویات آن را بر روی سرور ابری (cloud) قرار می‌دهد که مشتری می‌تواند نسخه‌ی دیجیتال را از آنجا دانلود کند.

 

همان‌طور که سایت Cinema5D اشاره کرده است، کداک حدود چند ماه پیش نیز یک فایل صوتی درباره‌ی به روزرسانی پروژه‌ی Spuer8 منتشر کرده بود.

 

تاریخ دقیق عرضه ی این محصول و قیمت آن هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود که دوربین Super 8 جدید کداک امسال به بازار عرضه شود و قیمتی حدود 2500 تا 3000 دلار داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *