دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین گمشده‌ شکارچی آهو بر روی شاخ های بزرگ گوزن پیدا شد

اخبار عکاسی
دوربین گمشده‌ شکارچی آهو بر روی شاخ های بزرگ گوزن پیدا شد

دوربین گمشده‌ شکارچی آهو وقتی که متوجه شد کجاست، شگفت زده شد. دور شاخ یک گوزن غول پیکر پیچیده شده بود.

مزرعه‌دار و کشاورز، جیک میچل، وقتی متوجه شد یکی از دوربین‌های ردیابی‌اش از ملکش در جنوب غربی کانزاس ناپدید شده است، جایی که او محصولات کشاورزی را نگه داری و گاوداری می‌کند و فکر نکرد که ممکن است کا دزد باشد.

این تا زمانی بود که پسر عموی میچل یک گوزن قاطر را با مجموعه ای از شاخ های غیرعادی مشاهده کرد.

دوربین گمشده‌ شکارچی آهو

 

میچل به Outdoor Life می گوید: «او فقط در زمین همسایه نشسته بود. “من واقعاً چیزی در مورد آن فکر نمی کردم، زیرا او آنقدر دور بود که واقعاً نمی توانستید تشخیص دهید که چه چیزی روی شاخ او است. فکر کردم شاید یک سر مرده یا شاخ دیگری است که او از دعوا گرفته است.»

بعداً در همان روز، میچل و پسر عمویش دوباره گوزن را دیدند. این بار خیلی نزدیک‌تر بود و این بار نمی‌توانستند آنچه را که می‌دیدند، باور کنند.

میچل می‌گوید: «من دامنه تشخیص خود را به پسر عمویم دادم و او می‌گوید: «به خدا، این دوربین است!» 

دوربین گمشده‌ شکارچی آهو بر روی شاخ های بزرگ گوزن

 

مزرعه میچل در کانزاس برای آن بخش از کشور معمولی است، این مزرعه کاملاً باز و بادگیر با درختان بسیار کم است. بنابراین تنها جایی که این دامدار 22 ساله می تواند دوربین های ردپای خود را نصب کند، روی ستون های حصار است.

همانطور که توسط Outdoor Life ذکر شده است، جمعیت آهوهای محلی از این حصارها به عنوان وسیله خارش استفاده می‌کنند که احتمالاً همان چیزی است که باعث شده دوربین روی شاخ‌های جک هشت نقطه‌ای قرار بگیرد.

میچل 22 ساله هنوز اجازه تیراندازی به گوزن داشت، بنابراین پس از اینکه متوجه شد دوربین گم شده اش روی مجموعه ای از شاخ های زگوزن قرار دارد، شروع به تعقیب او کرد.

بعد از اینکه گوزن را به زمین زد، میچل بالا رفت و دوربین ردیابی خود را که دور پرتو اصلی سمت راستش پیچیده شده بود، پیدا کرد.

دوربین گمشده‌ شکارچی آهو شکسته بود و کارت sd در شیار خود نبود، بنابراین میچل نمی‌توانست به فیلم‌هایی که گوزن‌ها گرفته بودند دسترسی داشته باشد.

پیدا شدن دوربین گمشده‌ شکارچی آهو بر روی شاخ های بزرگ گوزن

میچل بعداً با همسایه خود تماس گرفت تا آنچه را که اتفاق افتاده است توضیح دهد. جالب اینجاست که همسایه همه چیز را می دانست.

“همسایه در مورد آن می خندید. گفت ما همین الان او را با دوربین جلوی در دیدیم و گفتیم: این کیست و لعنتی آن را از کجا برداشت؟

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *