021-7356

همکاری DJI و هاسلبلاد در قوی‌ترین سیستم عکاسی هوایی

همکاری DJI و هاسلبلاد در قوی‌ترین سیستم عکاسی هوایی

شرکت DJI بزرگ‌ترین سازنده تجهیزات فیلم‌برداری هوایی در کنار هاسلبلاد، یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌های فیلم‌برداری و عکاسی هوایی را معرفی کرده است. DJI و Hasselblad امروز اعلام کردند که مجموعه MATRICE 600 یا همان DJI M600 که یک درون پیشرفته برای دوربین‌های DSLR است، همراه با دوربین A5D هاسلبلاد ارائه می‌شود.

ترکیب پهپاد M600 و دوربین A5D، قوی‌ترین مجموعه عکاسی هوایی است که تاکنون عرضه شده است. درون DJI M600 هماهنگ با گیمبال یا لرزشگیر Ronin MX این شرکت ساخته شده و ۴۶۰۰ دلار قیمت دارد. این درون، از ۶ باطری استفاده می‌کند و توسط کنترلر A3 و سیستم ناوبری Lightbridge 2 کنترل می‌شود. اگرچه قیمت این مجموعه هنوز اعلام نشده است، اما می‌توان حدس زد که قیمت آن، ارزان‌تر از قیمت خرید این دوربین و درون، به صورت جداگانه است.

حدود یک سال پیش، شرکت DJI توانست با طی یک معامله بسیار پرسود، یک کرسی در هیئت‌مدیره هاسلبلاد به دست آورد و اکنون یکی از سهامداران این شرکت به شمار می‌آید. از آنجا که هاسلبلاد به تازگی یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های مدیوم فرمت جهان را معرفی کرده است، انتظار می‌رود به زودی ترکیبی مانند سیستم پهپاد M600 و دوربین A5D نیز برای دوربین هاسلبلاد X1D نیز عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *