021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پهپاد DJI Mavic Pro کوچکترین پرنده با رزولوشن ۴K در جهان

پهپاد DJI Mavic Pro کوچکترین پرنده با رزولوشن ۴K در جهان

شرکت DJI پهپاد پرتابل Mavic Pro را معرفی کرد. این پهپاد که برای استفاده کاربران عمومی طراحی شده است به‌عنوان رقیب GoPro Karma که در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ معرفی شد، دارای امکاناتی به‌مراتب بهتر از همتای آمریکایی خودش است. به‌عنوان مثال Mavic Pro می‌تواند روی سوژه قفل کرده و در حین فیلم‌برداری سوژه را دنبال کند، درحالی‌که GoPro Karma فاقد چنین قابلیت مهمی است. همچنین Mavic Pro مانند پهپاد پیشرفته Phantom 4، امکان تشخیص و توقف در برابر موانع را دارد که متاسفانه این قابلیت نیز در GoPro Karma دیده نمی‌شود.

پهپاد پرتابل Mavic Proپهپاد پرتابل Mavic Pro می‌تواند در مود حرکتی Sport تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند و همچنین می‌تواند در برابر باد با سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت در هوا ثابت بماند. رزولوشن فیلم‌برداری Mavic Pro برابر ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه یا Full HD با سرعت ۹۶ فریم بر ثانیه است و به گفته سازنده، باتری آن نیز می‌تواند تا ۲۷ دقیقه پرواز پیوسته دوام بیاورد.

dji-mavic-pro-noornegar-3دوربین Mavic Pro 12 مگاپیکسلی است و می‌تواند تا ۴۸ سانتی‌متری سوژه فوکوس کند. البته بهتر است سعی نکنید دوربین پهپاد در حال پرواز را تا نیم متری سوژه جلو ببرید! این دوربین می‌تواند با فایل خام فرمت DNG عکاسی کند و به گفته DJI، به دلیل استفاده از لرزشگیر فوق‌العاده سه محوره که روی این پهپاد نصب شده، می‌تواند در حالت پایدار در آسمان، با سرعت شاتر ۲ ثانیه نیز عکس بدون لرزش ثبت کند. این پهپاد یک مود پرواز ثابت به نام Tripod Mode یا وضعیت سه‌پایه نیز دارد که به شما امکان می‌دهد زاویه و موقعیت دوربین را به دقت تنظیم کنید و از خودتان عکس سلفی بگیرید!

همان‌طور که گفته شد، وضعیت ActiveTrack در پهپاد پرتابل Mavic Pro می‌تواند سوژه را تشخیص داده و دنبال کند که در آپدیت جدید این وضعیت، امکان تشخیص بسیاری از سوژه‌ها مانند انسان، ماشین‌ها و حیوانات در این پهپاد تقویت شده است.

پهپاد پرتابل Mavic Proریموت کنترل Mavic Pro نسبت به ریموت کنترل Phantomها تغییرات مهمی پیدا کرده است. هم کوچک‌تر و سبک‌تر شده است و هم به جای اینکه تلفن همراه در بالای دستگاه نصب شود، در زیر جویستیک قرار می‌گیرد. ضمنا می‌توانید تمامی کنترل دستگاه را از طریق نمایشگر تصویر روی دسته جویستیک هم پهپاد را کنترل کنید.

[porto_content_box]بررسی GoPro Karma را در وب‌سایت نورنگار بخوانید.[/porto_content_box]

dji-mavic-pro-noornegar-5اما DJI به جز پهپاد Mavic Pro یک گجت (وسیله تکنولوژیک) جدید به نام DJI Goggles را نیز معرفی کرد که می‌تواند تجربه پرواز واقعی با یک پرنده را شبیه‌سازی کند. عینک واقعیت مجازی DJI Goggles تجربه دیدن نمای پرواز با پهپاد‌ها را به صورت نمای اول شخص برایتان شبیه‌سازی می‌کند. تفاوت این عینک با عینک‌هایی که تابه‌حال عرضه شده‌اند این است که DJI Goggles می‌‌تواند در کسری از ثانیه بین نمای اول شخص و سوم شخص جابجا شود. طراحی این عینک به گونه‌ای است که می‌توانید بدون اینکه عینک را از روی سرتان بردارید، تنها بخش جلویی عینک را بالا بزنید تا بلافاصله از حالت اول شخص خارج شوید.

عینک DJI Goggles می‌تواند زاویه دید ۸۵ درجه از موقعیتی که پهپاد در آن قرار دارد را با رزولوشن Full HD 1080p به شما نمایش دهد تا دقیقا حسی شبیه به حس پرواز داشته باشید. خصوصا اینکه این عینک‌ها با داشتن قابلیتی به نام OcuSync، ویدئو‌های در حال پخش را به جای کنترلر دستگاه،  مستقیما از خود پهپاد Mavic Pro دریافت کند. به این ترتیب ویدئو‌ها بدون وقفه و کامل واقعی به چشم می‌رسد و ضمنا می‌توانید این ویدئو‌ها را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

پهپاد Mavic Pro همراه با ریموت کنترل مخصوص آن ۹۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و باطری یدکی آن نیز ۸۹ دلار قیمت دارد.

2 دیدگاه

  • حمید گفت:

    قیمت پهپاد DJI Mavic Pro به ریال یا دلار میشه اعلام کنید؟

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      سلام وقت بخیر
      حدود قیمت 17 میلیون است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *