021-7356

DJI از عرضه‌ی Osmo Pocket 2 خبر داد

DJI از عرضه‌ی Osmo Pocket 2 خبر داد

این دوربین جدید، به شکل خیلی ساده DJI Pocket 2 نام دارد و از زوایای متعددی نسبت به نسل قبلی پیشرفت داشته است. بزرگترین پیشرفتی که این محصول داشته است، استفاده از سنسور بزرگتر، لنز وایدتر و تجهیزات جانبی متعدد بوده است.

Osmo Pocket ارجینال که در اواخر 2018 عرضه شد یکی از نوآورترین دوربین‌هایی بود که در طول دهه‌ی گذشته مشاهده کرده بودیم. DJI در واقع یک دوربین را داخل یک گیمبال موتوریزه‌ی کوچک قرار داده بود تا یک دوربین اکشن بسازد و کاربر بتواند با استفاده از آن تصاویر ویدیویی بدون لرزشی را تهیه کند. با استفاده از این محصول، دیگر نیازی به اتصال گوشی یا دوربین گوپرو به گیمبال اضافه ندارید زیرا این دوربین تمام تجهیزاتی که ممکن است نیاز داشته باشید را در خود دارد.

دوربین DJI Pocket 2

چند روز قبل از عرضه DJI در مورد عرضه‌ی این محصول صحبت کرده بود و حتی قبل از عرضه نیز تصاویر آن هم به بیرون درز پیدا کرده بود. اما اکنون که شرکت‌‎های رقیب هم محصولات مشابهی در این زمینه عرضه می‌کنند، DJI Pocket 2 چه قابلیت‌هایی برای عرضه دارد؟

1- سنسور جدید

در مدل اورجینال این دوربین از یک سنسور 1/2.3 اینچی با رزولوشن 12 مگاپیکسل استفاده شده است که توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را دارد. سنسور DJI Pocket 2 پیشرفت چشمگیری داشته است و از یک سنسور با ابعاد 1/1.7 اینچی با رزولوشن پیشفرض 16 مگاپیکسل در آن استفاده شده است. البته این دوربین توانایی ثبت تصویر با رزولوشن 64 مگاپیکسل را هم دارد. ماکزیمم کیفیت فیلمبرداری نیز هنوز همان 4K 60fps است.

2- لنز جدید

در این مدل جدید از یک لنز جدید التراواید 20 میلیمتر f/1.8 استفاده شده است که دید خیلی عریض‌تری نسبت به لنز 26 میلیمتری Osmo Pocket دارد. یکی از تجهیزاتی که به صورت اختیاری می‌توانید برای این محصول تهیه کنید، مبدل زاویه بازی است که زاویه دید لنز را از 96 درجه به 100 درجه افزایش خواهد داد. همچنین این دوربین در حالت 64 مگاپیکسل از زوم 8x نیز پشتیبانی می‌کند. در حالت 1080p یا 16 مگاپیکسل هم می‌توانید از زوم 4x Lossless بهره ببرید.

3- کنترلر جوی‌استیک

دوربین DJI Pocket 2

کنترلر جوی‌استیک جدید این محصول یکی از مهم‌ترین تغییرات آن نسبت به نسخه‌ی اصلی Osmo Pocket است. به همراه مدل جدید تعدادی تجهیزات جانبی مثل جوی‌استیک کنترل مینی دارد که در نسخه جدید به صورت استاندارد روی محصول قرار دارد. اکسسوری استاندارد دیگر هم مانت سه پایه است.

4- امکان استفاده از میکروفون بی‌سیم

DJI Pocket 2 در 2 مدل مختلف عرضه می‌شود. کیت حرفه‌ای Creator Combo تجهیزات جانبی خیلی بیشتری را به همراعه خود دارد.

یکی از تجهیزات اضافی خیلی مهم در کیت حرفه‌ای میکروفون بیسیم است که برای کیفیت صدا در زمان تهیه ولاگ و یا ضبط مصاحبه خیلی کاربردی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *