021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عذرخواهی DJI از مشتریان به دلیل کاهش سرعت INSPIRE 2

عذرخواهی DJI از مشتریان به دلیل کاهش سرعت INSPIRE 2

آیا شما می‌توانید با استفاده از آخرین پهپاد ساخته شده توسط شرکت DJI که دارای سرعت 67 مایل در ساعت است، عکس‌های خوبی بگیرید؟ پاسخ این سوال احتمالا خیر است. در جدیدترین اخبار منتشر شده، این شرکت اعلام کرده است که در ویژگی‌های Inspire 2 تجدیدنظر کرده و سرعت آن را از 67 مایل در ساعت با حدود 10 کیلومتر کاهش، به 58 مایل در ساعت تغییر داده است و برای این کاهش سرعت INSPIRE 2 از مشتریان خود عذرخواهی کرده است.


در این خبر کاهش سرعت INSPIRE 2 ، شرکت DJI برای این تغییر سرعت از مشتریان خود عذرخواهی کرده و گفته است که “این پهپاد جدید قادر خواهد بود با سرعت شگفت‌انگیزی در عرض 5 ثانیه به سرعتی بالای 50 مایل در ساعت برسد”.
شرکت DJI در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این تغییرات صورت گرفته در طراحی پهپاد INSPIRE 2 برای حفظ کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری این تجهیزات لازم و ضروری است. لازم به ذکر است که شرکت DJI با آزمایش و تست تنظیمات دقیق پهپاد‌هایش به این اصول مهم دست پیدا کرده‌ است.

کاهش سرعت INSPIRE 2
شرکت DJI قبل از عرضه کامل INSPIRE 2 و اعلام تغییرات صورت گرفته، اقدام به پیش‌فروش این کالا کرده بود، اما پس از انتشار این خبر اعلام کرده است که هر شخصی که از این تغییرات صورت گرفته در پهپاد INSPIRE 2 ناراضی است می‌تواند به طور کامل وجه پرداختی خود را دریافت نماید. طبق اخبار منتشر شده از این شرکت، انتظار می‌رود که این پهپاد در ماه آینده وارد بازار شده و عرضه شود.
اما این پهپاد همچنان حدود 8 مایل بر ساعت سریع‌تر از مدل قبلی خود است. شرکت DJI می‌گوید “برتری inspire 2 تنها به سرعت بیشتر آن برنمی‌گردد بلکه پردازشگر CineCore به کار رفته در آن، سرعت پردازش فایل‌های ویدیویی را فوق‌العاده افزایش می‌دهد” که این پردازشگر در این محصول DJI موجود است. در طراحی نسل جدید INSPIRE 2 بهینه‌سازی صورت گرفته است و وزن آن سبک‌تر شده است.همچنین در آن از یک سیستم افزایش نیروی محرکه برای حفظ تعادل در حرکت عمودی و یک مد پرواز هوشمند استفاده شده است.
طبق اخباری که دو هفته گذشته منتشر شد قیمت این پهپاد بدون دوربین 2,999 دلار است.

[porto_content_box border_top_color=”blue”]

معرفی پهپادهای Phantom 4 Pro و Inspire 2.0

[/porto_content_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *