021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

اکنون شرکت DJI مالک اصلی هاسلبلاد است

اکنون شرکت DJI مالک اصلی هاسلبلاد است

سال پیش اخباری منتشر شد که نشان می‌داد شرکت DJI یک کرسی از هیئت‌مدیره شرکت معظم هاسلبلاد را در اختیار گرفته است. به این ترتیب شرکت تازه تأسیس و چینی DJI توانست با خرید بخشی از سهام هاسلبلاد وارد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه تصویرگری جهان از سوئد شود و موج خبری بزرگی را در دنیای عکاسی به راه اندازد. اما اخبار جدیدی که توسط وب‌سایت‌های Luminous Landscape و DPreview هم تایید شده نشان می‌دهد هم‌اکنون DJI با خرید بخش عمده سهام هاسلبلاد، مالک اصلی این شرکت به شمار می‌آید و اکنون شرکت DJI مالک اصلی هاسلبلاد است.

نورنگار چند روز پیش درباره اتفاق‌های جدید در دنیای دوربین‌های مدیوم فرمت گزارشی را منتشر کرد که در آن درباره تکنولوژی‌های جدید در این دوربین‌ها توضیح داده شده است. ظاهراً هزینه‌های تولید دوربین‌های مدیوم فرمت بدون آیینه مانند Hasselblad X1D خرج زیادی روی دست این شرکت گذاشته است. تا جایی که حاضر شده نام و تکنولوژی که بیش از نیم قرن است به‌عنوان یکی از بهترین برند‌های جهان و مظهر صنعت عکاسی سوئد است را به یک شرکت نوپا بفروشد.

dji-hasselbladخرید سهام هاسلبلاد توسط DJI از سویی دیگر افتخاری بزرگ برای صنایع تصویر چین به شمار می‌آید و نشان می‌دهد که اگرچه بسیاری از کاربران این کشور را با محصولاتی نازل و بی‌کیفیت می‌شناسند، اما در صنایع باکیفیت و رده بالا، می‌بایست منتظر ظهور یک ژاپن جدید در سطح جهانی باشیم. چین هم‌اکنون به عنوان کارخانه جهان شناخته می‌شود و با سرمایه عظیمی که در اختیار دارد، می‌تواند برند‌هایی مانند هاسلبلاد را از معرض ورشکستگی نجات دهد تا به سرنوشت برند‌های معتبری مانند کداک دچار نشوند.

ما خرید هاسلبلاد و این موضوع که شرکت DJI مالک اصلی هاسلبلاد است را به فال نیک می‌گیریم. در سال گذشته، خرید بخشی از سهام هاسلبلاد توسط DJI منجر به عرضه دوربین مدیوم فرمت X1D هاسلبلاد شد و اکنون که شرکت DJI مالک اصلی هاسلبلاد به شمار می‌رود، احتمالاً می‌توانیم منتظر نوآوری‌های فوق‌العاده‌ای در دنیای عکاسی و فیلم‌برداری باشیم.

لینک:

[porto_content_box border_top_color=”blue”]اتفاق‌های جدید در دنیای دوربین‌های مدیوم‌فرمت[/porto_content_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *