دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

هشت پیشنهاد عالی برای هدیه دادن به یک عکاس در زندگی تان

چاپ
هشت پیشنهاد عالی برای هدیه دادن به یک عکاس در زندگی تان

در ادامه ما بدون در نظر گرفتن محدودیت های مالی، یکسری پیشنهاد برای تان خواهیم داشت. بعلاوه ، سعی کردیم که این راهنما خیلی دقیق و مفید باشد تا عکاس مورد علاقه شما در حالی که تمام سال از این هدایای عکاسی استفاده می کند ، به فکر شما نیز باشد.

 

کیف های دوربین برای هر عکاس که می خواهد وسایل و تجهیزات خود را ایمن نگه دارد، ضمن اینکه در سفر و اکتشاف نیز راحت باشد و نگران آسیب دیدن آنها نباشد، ضروری است. بهترین قسمت در مورد خرید یک کیف دوربین برای عکاس مورد علاقه شما این است که آنها در هر شکل ، اندازه و طرح هایی به بازار عرضه می شوند و شما گزینه های زیادی پیش رو دارید تا با توجه به علاقه وی و هم چنین تجهیزاتی که دارد، مناسب ترین را انتخاب کنید.

اگر برای انتخاب یک کیف مناسب کمک می خواهید حتما به سایت مجموعه ما سر بزنید و گزینه های ما را ببینید.

  • برچسب میانبرهای صفحه کلید Adobe

اگر باز هم به دنبال یک هدیه کاربردی و مفید هستید، این برچسب های کیبورد که برای مدلهای مختلف لپ تاپ های MacBook طراحی شده است می تواند ایده خوبی برای هدیه باشد. شاید بهتراست بدانید که میانبرهای صفحه کلید چقدر می توانند بر ساعتی که برای ویرایش یک عکس در برنامه Photoshop صرف می کنید، تأثیر بگذارد ، اما فراموش نکنید که تعدا میانبر ها آنقدر زیاد است که به یاد آوردن آن ها نیز کار آسانی نیست.

اینجاست که این برچسبهای صفحه کلید وارد می شوند! به راحتی از با ساختار صفحه کلید متناسب می شود و به خاطر راهنمای روی برچسب های رنگی، به محبوب ترین میانبرهای صفحه کلید که توسط عکاسان برای ویرایش در برنامه Photoshop  استفاده می شود ، تبدیل شده است. روی کمک مجموعه ما حساب کنید.

دوربین یک عکاس همیشه با اوست، به این معنی که دوربین ها نیز به حمام احتیاج دارند! اگر شوخی را کنار بگذاریم، یک کیت کامل کاربردی و مفید، شامل تمام تجهیزات لازم برای این کار، نیاز است تا یک عکاس بتواند مثل آب خوردن آنها را تمیز کند. عکاسی که در زندگی شماست،  مطمئناً از شما بابت خرید کیت نگهداری و تمیز کننده تجهیزاتش قدر دانی خواهد کرد.

می توانید یک کیت تمیز کننده کامل شده از قبل را تهیه کنید و یا چند مورد را بطور جداگانه ، مانند Rocket Air Blaster و LensPen بخرید. به سایت ما حتما سر بزنید!

این کتاب توسط Michael Freeman در لیست کتابهای ضروری برای هر عکاس گنجانده شده است ، و آن هم به دلایل خوبی! مهم نیست که یک عکاس به چه سبکی عکاسی می کند یا از چه دوربینی برای کارش استفاده می کند؟!، این کتاب می تواند به آنها کمک کند تا با یکی از قدرتمندترین قابلیت های عکاسی – هنر داستان گویی- آشنا شوند.

عکاسی یعنی انعطاف پذیری نسبت به سبکی که یک عکاس کار می کند و استفاده از یک ریموت برای کنترل از راه دور، یکی از بهترین راهها برای دستیابی به انعطاف پذیری بیشتر در این زمینه است. اگر به دنبال هدیه ای برای یک عکاس با تجربه یا هر شخصی در این زمینه هستید، این ابزار در محدوده قیمت های مختلفی در سایت ما موجود است و می تواند هدیه ای مناسب باشد.

فقط مطمئن باشید که هر کدام را که انتخاب می کنید با دوربین دوست داشتنی عکاس تان سازگار باشد، و یک نکته دیگر این که ریموت ها در سایز های مختلفی عرضه می شوند! نمونه های مختلف در سایت ما موجود هست.

ممکن است این پیشنهاد ما را اصلا جدی نگیرید و یا حتی به آن فکر هم نکنید و بگوئید ” لنزهای دوربین بسیار گران هستند!” درست است! شما اشتباه نمی کنید، اما اکثر تولید کنندگان لنزهای 50 میلی متری را برای دوربین های DSLR خود عرضه می کنند که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

بسیاری از عکاسان به دلیل همه کاره بودن شان، دیافراگم گسترده و سرعت زیاد، لنزهای 50 میلی متری را دوست دارند، بنابراین اگر می خواهید کمی بیشتر هزینه کنید ، گزینه مناسبی برای هدیه دادن می تواند باشد. بهتر است لیست سایت ما را نیز چک کنید.

اکثر عکاسان وقتی در یک موقعیت خاص قرار می گیرند یا با یک پروژه بزرگ رو به رو هستند تمام تلاش شان را می کنند تا بهترین عکس ها را ثبت کنند و به همین دلیل ممکن است حتی صد ها عکس بگیرند، اما در طول این کار، وحشت تمام شدن حافظه کارت sd خود را دارند. پس شما می توانید به دوست عکاس تان این امکان را بدهید تا با آرامش خاطر و فضای ذخیره سازی دیجیتالی بیشتری کار کند، آن هم با هدیه دادن یک کیف ضد آب کارت های SD.

یک گزینه کاملا ایده آل برای حمل کارت های SD اضافی در سفر و… ویا حتی برای ذخیره طولانی مدت کارتهای حافظه. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از داشتن فضای بیشتر برای یک عکاس نیست!

سه پایه ها در هر شکلی ، اندازه و قیمتی در بازار عرضه می شوند، اما هرکدام یک چیز مشترک دارند و آن هم ارزشی است که برای عکاسان دارد! از گزینه های گران قیمت تر تا سه پایه هایی با قیمت مناسب می توانید پیدا کنید، گزینه ای که هم گیرنده هدیه راضی باشد و هم دهنده هدیه!

البته ، گزینه های جدیدتر و بامزه تر هم موجود هست مانند این سه پایه bottlecap یا GorillaPod.

امیدواریم که این ایده ها به شما کمک کنند تا بتوانید یک هدیه مناسب را برای دوست عکاس تان بخرید،  و توانسته باشیم یکی از دل مشغولی های شما را کم کرده باشیم!

نویسنده : طاها اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه