دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

هارد درایوهای Extreme و Extreme Pro Portable V2 رونمایی شدند

اخبار عکاسی
هارد درایوهای Extreme و Extreme Pro Portable V2  رونمایی شدند

مارک SanDisk با دو برابر کردن سرعت انتقال داده نسبت به مدل‌های نسل گذشته، SSD‌های Extreme و Extreme Pro Portable V2 را به روز می‌کند.

Extreme Portable SSD اکنون می‌تواند به سرعت خواندن 1050 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن به 1000 مگابایت در ثانیه برسد. در همین حال، مدل Extreme Pro می‌تواند نرخ انتقال 2000 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و نوشتن داشته باشد. فروش هر دو محصول امروز از طریق فروشگاه وسترن دیجیتال آغاز می‌شود.

منبعSanDisk ، Western Digital، درایوهای NVMe را به عکاسان، فیلمبرداران و کاربرانی که دائماً تصاویر یا محتوای ویدئویی 4K/8K می‌گیرند و به فضای اضافی برای بارگیری داده‌ها نیاز دارند، ارائه می‌کند.

Extreme Pro Portable V2

برای فعال کردن سرعت انتقال 2000 مگابایت در ثانیه در Extreme Pro، درایو مجهز به پورتUSB 3.2 Gen 2×2 است. سرعت انتقال بالاتر در Extreme Pro ممکن است به معنای گرم شدن درایوهای SSD هنگام انتقال داده ها باشد. با این حال، Western Digital می‌گوید این محصول درون یک شاسی آلومینیومی قرار دارد که می‌تواند گرما را از بین ببرد.

Extreme و Extreme Pro Portable V2 هر دو به اندازه کافی کوچک هستند که در جیب جا می‌شوند. آنها مجهز به درگاه USB-C هستند تا امکان دسترسی به لپ تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند را فراهم کنند. اما اگر از رایانه شخصی یا Mac قدیمی استفاده می‌کنید، محصولات به همراه کابل USB-C به USB-A ارائه می‌شوند.

پوشش سیلیکونی خارجی درایوها نیز برای مقابله با سقوط تا دو متر طراحی شده است. هر دو درایو دارای گواهینامه IP55 هستند، به این معنی که از هر جهت در برابر فشار کم آب مقاومت می‌کنند.

Extreme Pro Portable V2

ما تا حد زیادی به آخرین مدل‌های Extreme و Extreme Pro مثبت دادیم. با این وجود هر دو محصول گران بودند. متأسفانه، مدل‌های جدید تا حدودی گران باقی مانده‌اند.

نسخه Extreme Portable V2 با قیمت 139.99 دلار برای مدل 500 گیگابایتی شروع می‌شود و سپس برای نسخه 1 ترابایتی به 239.99 دلار می‌رسد. برای دریافت 2 ترابایت باید 449.99 دلار بپردازید.

از طرف دیگر، Extreme Pro Portable V2 با قیمت 299 دلار برای مدل 1 ترابایتی شروع می‌شود و سپس 2 ترابایت با قیمت 499.99 دلار به فروش می‌رسد. Western Digital قصد دارد این مدل‌ها را بعداً در فصل تعطیلات ارسال کند. (اگر به دنبال یک مدل با هزینه کمتر هستید، این شرکت قیمت مدل‌های نسل گذشته را کاهش داده است.)

درایوهای قابل حمل هم برای استفاده در منزل و هم بیرون طراحی شده‌اند. اما اگر به دنبال طراحی زیباتر هستید، می توانید SSD های My Digital Passport Western Digital را در نظر بگیرید که دارای یک قاب فلزی هستند. در ماه آگوست، این شرکت همچنین محصولات را با سرعت انتقال سریعتر ارتقا داد.

 

 

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *