دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ساخت عینک هوشمند ؛ همکاری عینک ریبن با فیس بوک

اخبار عکاسی
ساخت عینک هوشمند ؛ همکاری عینک ریبن با فیس بوک

ما می خواستیم چیزی بسازیم که به شما این امکان را بدهد که به راحتی تجربیات را از دید خودتان ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید و ما فکر کردیم اگر بخواهیم بهترین نوع عینک را بسازیم یک مکان عالی برای شروع با قاب های برجسته Ray-ban است که از قاب های مورد علاقه مردم است.

بنابراین مفتخرم که ویژگی های Ray-Ban را به شما معرفی کنم:

 

با ویژگی هایی که عینک های Ray-ban دارند می توانید عکس بگیرید و فیلم ضبط کنید ، به موسیقی یا پادکست گوش دهید یا تلفن کنید ، در هر حالی که هستید و حتی نیازی نیست تا تلفن همراه خود را بیرون بیاورید. وقتی در حال پیاده روی هستید ، آشپزی می کنید یا در حال وقت گذراندن با فرزندانتان هستید و یا برای تفریح بیرون میروید.

در صورت تمایل می توانید تجربه هایتان را ثبت کرده و به اشتراک بگذارید. و این تازه شروع کار است ، عینک Ray-ban یک گام مهم به سوی آینده است ، زمانی که تلفن های همراه دیگر بخش مهمی از زندگی ما نیستند.

در جلوی این عینک دو دوربین پنج مگاپیکسلی تعبیه شده است. با فشار یک دکمه در کنار قاب می توانید دوربین ها را فعال کنید.

با یک ضربه دوربین ها شروع به ضبط ویدئو می کنند و یا می توانید دکمه را لمس کرده و نگه دارید تا عکس بگیرید یا فقط می توانید بگویید: سلام فیس بوک تا سنسور های صوتی عینک فعال شوند و بدون نیاز به استفاده از دست ویدئو ضبط کنید و عکس بگیرید. ما همچنین بلندگوهایی در حالت ” گوش باز” طراحی کرده ایم و آن ها را در کنار فریم ها برای تماس ، گوش دادن به موسیقی یا پادکست قرار داده ایم.

ما یک چراغ LED را نیز در جلوی عینک قرار داده ایم تا دیگران متوجه عکس برداری و یا فیلمبرداری شما بشوند. وقتی شما عکس یا فیلم می گیرید چراغ  LEDدوربین روشن می شود و این چیزی فراتر از قابلیت تلفن های هوشمند است، همچنین این قابلیت نیز وجود داردتا هر زمان که می خواهید عینک خود را خاموش کنید مثلا زمانی که در یک فضای خصوصی هستید. وقتی عینک خود را خاموش کنید تمامی قابلیت های آن نیز غیر فعال و کاملاً خاموش میشوند. میکروفن ها خاموش هستند و نمی توانید عکس بگیرید یا فیلم ضبط کنید.

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *