دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکس‌های تائید شده در جشنواره نورنگار داوری شدند.

اخبار عکاسی
عکس‌های تائید شده در جشنواره نورنگار داوری شدند.

همان‌طور که حدس می‌زدیم، کار داوری عکس‌های ارسال شده به سومین دوره جشنواره عکس نورنگار بسیار سخت‌ و طاقت‌فرسا بود. کیفیت بالای عکس‌های دریافتی، تعداد فوق‌العاده زیاد و دسته‌بندی در سه گروه مختلف عکاسی با موبایل، چهره‌های ایرانی و آزاد، موجب شد تا کار داوری این دوره از جشنواره نورنگار بیش از پیش طولانی شود. خوشبختانه داوران جشنواره، انتخاب و داوری عکس‌ها را کاملا سر موقع انجام دادند و نتیجه این داوری اولیه، انتخاب 105 عکس برتر از میان تمامی عکس‌های رسیده بود.

امروز آقایان صمد‌یان، کیانیان و محمدخانی، داوران سومین دوره جشنواره عکس نورنگار، با حضور در دفتر وب‌سایت نورنگار، عکس‌های مورد نظرشان را معرفی کردند.

فردا اسامی نفرات راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، در وب‌سایت نورنگار منتشر می‌گردد تا نهایتا چند روز باقی‌مانده به جشن اختتامیه جشنواره عکس نورنگار، از سوی مجموعه نورنگار با برندگان اصلی هر بخش تماس گرفته شود. برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره عکس نورنگار و معرفی برندگان این دوره از جشنواره، در فرم خبرنامه نورنگار ثبت‌نام کنید، تا این اخبار زودتر از دیگران به دستتان برسد.

دقت داشته باشید، تنها مرجع رسمی اعلام نفرات برگزیده و همچنین اخبار و حواشی جشنواره، صفحه جشنواره در وب‌سایت نورنگار و خبرنامه نورنگار می‌باشند.

برای ثبت‌نام در خبرنامه رایگان نورنگار، از فرم ثبت‌نام زیر استفاده کنید.

نویسنده : امیر یاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *