دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی X-A10 دوربین جدید سری X شرکت فوجی فیلم

اخبار عکاسی
معرفی X-A10 دوربین جدید سری X شرکت فوجی فیلم

شرکت فوجی فیلم اخیراً محصول جدیدی از سری دوربین‌های کامپکت بدون آینه خود را با عنوان دوربین X-A10 معرفی کرده است. سنسور 16 مگاپیکسلی این دوربین از نوع APS-C (با یک فیلتر رنگ Bayer بجای X-Trans) است، همچنین با داشتن صفحه نمایش تاشو می‌توانید عکس‌های سلفی را هرچه راحت‌تر و مورد دلخواه‌تر ثبت کنید.

دوربین X-A10شرکت فوجی فیلم اعلام کرده است دستگیره‌ی این دوربین بسیار خوش‌دست طراحی‌شده است، اگر می‌خواهید عکس سلفی خوبی داشته باشید به‌راحتی توسط این دستگیره می‌توانید دوربین را جلوی صورت خود گرفته، سپس با تنظیم شاتر و فوکوس دلخواهتان با تایمر عکاسی کنید.

دوربین X-A10صفحه نمایش قابل چرخش 180 درجه‌ای این دوربین دارای قابلیت اتوفوکوس تشخیص چشم است که همین ویژگی باعث شده تا به‌راحتی چهره فرد در تصویر هنگام عکس‌برداری تشخیص داده شود.

دوربین X-A10دوربین X-A10 حاوی شش حالت شبیه سازی برای فیلم است که یکی از آن‌ها با مجموعه‌ای از افکت‌ها و فیلتر‌ها همراه شده است، از جمله می‌توان به فیلتر تقویت‌کننده عکس پرتره برای ثبت پوست بهتر و درخشان‌تر در تصویر اشاره کرد.

با توجه طراحی کارآمد باتری این دوربین قابلیت گرفتن 410 عکس را دارد. فیلم‌برداری فول اچ دی با امکان ثبت 30،25،24 فریم بر ثانیه تا 17 دقیقه از قابلیت‌های این دوربین است. لازم به ذکر است که سرعت شاتر این دوربین در حالت شاتر الکترونیکی 1/32000 ثانیه است.

دوربین X-A10این دوربین در اواخر بهمن‌ماه همراه لنز XC16-50mm f/3.5-5.6 OIS II به بازار عرضه خواهد شد و قیمت جهانی آن حدود 499 دلار می‌باشد.

دوربین X-A10

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فوجی‌فیلم مراجعه کنید.

[porto_content_box border_top_color=”blue”]همه آنچه باید درباره دوربین مدیوم فرمت فوجی GFX 50S بدانید[/porto_content_box]

نویسنده : مهتاب حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *