021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

فلاش تریگر Godox XPRO-C با امکانات جالب معرفی شد

فلاش تریگر Godox XPRO-C با امکانات جالب معرفی شد

شرکت Godox یک تریگر پیشرفته جدید برای فلاش‌های اکسترنال خودش را معرفی کرد که XPRO-C نام دارد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، این تریگر جدید با فلاش‌های اکسترنال سری X1 که می‌توانند روی موج رادیویی 2.4GHz کار کنند هماهنگ است  می‌تواند از راه دور تمامی فلاش‌های اکسترنال و آتلیه‌ای سری X1 این شرکت را که برای کانن ساخته شده‌اند کنترل کند. ظاهرا این فلاش جدید برای رقابت با تریگر فلاش‌های ساخت Canon و Nissin که با همین امکانات و با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند، طراحی شده است.

برخلاف تریگر Godox XT32 که امکان پشتیبانی از TTL را نداشت، فلاش تریگر Godox XPRO-C علاوه بر امکان کنترل از راه دور فلاش‌ها به صورت دستی، می‌تواند با نورسنجی TTL، High Speed Sync و همچنین یک قابلیت جدید به نام TTL-Convert-Manual یا TCM کار کند که این گزینه آخر امکان فوق‌العاده‌ای برای نوردهی دقیق‌تر به صورت دستی است. روش کار TCM به این صورت است که فلاش روی حالت TTL نوردهی کرده و مقدار صحیح نور را انتخاب می‌کند و بلافاصله روی حالت دستی می‌رود تا بتوانید دقیقا همان مقدار را برای نوردهی به صورت دستی استفاده کنید.

روی فلاش تریگر Godox XPRO-C یک نمایشگر تک رنگ وجود دارد که برای هر یک از 5 گروه قابل کنترل توسط این تریگر، یک دکمه جداگانه در کنار ردیف آن گروه طراحی شده است. به این ترتیب می‌توانید با فشردن هر دکمه، مستقیما تنظیمات بیشتر برای آن گروه ظاهر شده و می‌توانید آنها را تغییر دهید. امکان سینک به صورت High Speed تا سرعت 1/8000، امکان تابش نور از 1/1 تا 1/256 قدرت فلاش و همچنین پشتیبانی از تمامی گیرنده‌های X1/R2 تا 16 گروه، از امکانات مهم این تریگر است.

فلاش تریگر Godox XPRO-C که در برخی از کشور‌ها با نام Flashpoint R2 Pro عرضه می‌شود تنها برای دوربین‌های کانن ساخته شده و هنوز نسخه نیکونی آن به بازار نیامده است. این فلاش قرار است با قیمت 80 دلار عرضه شود و هم اکنون می‌توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *