دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

رونمایی گوگل از دو دوربین با فرمت VR180

اخبار عکاسی
رونمایی گوگل از دو دوربین با فرمت VR180

دوربین های جدید گوگل

 

فرمت VR180 دارای دید 360 درجه کامل نمی‌باشد اما در عوض یک میدان دید بسیار وسیعی را ارائه می‌دهد. این ویژگی امکان تصویرسازی با کیفیت بسیار بالایی را می‌دهد که بیننده، درحالی که از یک هدست اختصاصی استفاده می‌کند، می‌تواند به درون نواحی ای که دوربین در آن جهت گرفته شده است، نگاه کند.

 

دوربین Lenovo Mirage دارای یک جفت لنز fisheye 13 مگاپیکسل است که یک میدان دید 180*180 را فراهم می کنند. دوربین های جدید گوگل به راحتی می‌تواند از ویژگی point-and-shoot استفاده کند.

 

دوربین های جدید گوگل

 

 

 

Lenovo دوربین را تا حد ممکن، ساده ساخته است. دوربین های جدید گوگل تنها دارای سه دکمه است که عبارتند از دکمه روشن/خاموش، شاتر و دکمه عملکردها. دوربین دارای سه وضعیت متفاوت است که عبارتند از عکس، ویدئو و پخش زنده.

 

دوربین های جدید گوگل تنها 139 گرم وزن دارد و بسیار فشرده است به طوری که برای سفرهای شما بسیار مناسب است.

دوربین های جدید گوگل

 

دوربین Lenovo از پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 626 SoC استفاده می‌کند تا توانایی کافی برای کنترل تصاویر با وضوح بالا و فراهم نمودن توان مناسب برای ضبط ویدئو تا دو ساعت را داشته باشد. شما می توانید فایل های خود را درون حافظه ی داخلی 16GB دوربین ذخیره نمایید یا از کارت حافظه ی microSD با حداکثر ظرفیت 128GB استفاده نمایید. همچنین امکان استفاده از Wi-Fi و Bluetooth نیز وجود دارد.

 

دوربین Yi Horizon VR180 توانایی ضبط فایل های ویدئویی با وضوح 5.7K در 30 fps را دارد.

 

 

دوربین های جدید گوگل

 

دوربین های جدید گوگل در پشت خود دارای یک صفحه نمایش LCD لمسی 2.2 اینچی است. این صفحه نمایش را می توان برای گرفتن سلفی بالا و پایین کرد و یا آن را چرخاند. این ویژگی دوربین های جدید گوگل امکان دید حرفه ای و انعطاف پذیری بیشتری برای تصویربرداری VR فراهم می کند.

 

دوربین های جدید گوگل

 

 

Yi Horizon VR180 مطابق با ZDNet دارای 4 میکروفون شبکه بندی شده ی حرفه ای می باشد که به گونه ای طراحی شده اند که نویزهای خارجی را کاهش دهند.

 

گوگل می گوید: “ما در حال سرمایه گذاری در زمینه ی تجربیات واقعیت مجازی هستیم که قانع کننده و مناسب برای همه هستند”

 

دوربین های جدید گوگل

 

هر دو دوربین با اپلیکیشن VR180 که توسط گوگل ارائه می شود کار خواهند کرد که این امکان را فراهم می‌کند که تصاویر و ویدئوها به سادگی به اشتراک گذاری و سازمان دهی شوند. این اپلیکیشن برای دوربین Lenovo نیز به عنوان یک صفحه نمایش LCD کار خواهد کرد.

 

دوربین های جدید گوگل

 

انتظار می رود که هر دو دوربین در سال 2018 به بازار عرضه شوند. انتظار می رود که Yi Horizn VR180 در بهار 2018 و Levovo در فصل بعد ارائه شود. با آنکه هنوز قیمت این دوربین ها مشخص نشده است اما Lenovo می گوید که دوربین آنها قیمتی زیر 400 دلار خواهد داشت.

نویسنده : یاسین زرین کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
18 ساعت پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
5 روز پیش - زمان مطالعه : 7 دقیقه