021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

گوپرو در ازای کارما، Hero5 می‌دهد

گوپرو در ازای کارما، Hero5 می‌دهد

قبلا هم شرکت GoPro اعلام کرده بود که پهپاد‌های کارما دچار مشکل‌ شده‌اند و خواستار جمع‌آوری این محصولات از بازار جهانی شد. حال اگر شما هم یکی از افراد بدشانسی هستید که پهپاد GoPro Karma را خریده‌اید و حالا به خاطر اینکه امکان دارد از آسمان سقوط کند مجبور به پس دادنش هستید، برایتان خبر خوبی داریم: پهپاد GoPro برایتان پیشنهادی دارد، آن هم اینکه به جای پهپادتان به شما یک دوربین Hero5 می‌دهد.

[porto_content_box border_top_color=”Blue”]

دلیل جمع‌آوری گوپرو کارما از بازار چه بود؟

[/porto_content_box]

حتما این سوال در ذهنتان پیش می‌آید که: “ آیا می‌توانیم پولی که بابت خرید کارما داده‌ایم را پس ‌بگیریم؟” جواب کامل در زیر آمده:

بله. شما پولتان را پس خواهید گرفت. تمام قطعات بسته‌ی پهپاد کارما که شامل یک HERO5 مشکی و دسته‌ی کارما هم می‌شود باید به صورت کامل برگردد تا همه‌ی پولتان را پس بگیرید. همچنین می‌توانید زمانی که همه‌ی وسایل را فرستادی به جای بازپرداخت از شرکت GoPro، HERO5 مشکی بگیرید. مشتریانی که می‌خواهند HERO5 مشکی بگیرند، می‌توانند به صورت مستقیم با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند و شماره‌ی محصول خود را اعلام کنند.”

screenshot-petapixel-com-2016-11-22-15-37-29

این دست و دلبازی شرکت GoPro دو هدف دارد. اول اینکه باعث می‌شود حسن نیتشان به کسانی که با اشتیاق این محصول را خریده بودند نشان داده شود؛ و دوم بعضی از کاربران را که به خاطر خطر این محصول آن را خریده بودند تشویق می‌کنند تا محصول دیگری دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *