دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عرضه مجدد دسته گریپ کارما به صورت جداگانه توسط گوپرو

اخبار عکاسی
عرضه مجدد دسته گریپ کارما به صورت جداگانه توسط گوپرو

وقتی Nick Woodman رییس شرکت گوپرو، در ماه سپتامبر امسال هنگام معرفی پهپاد کارما با افتخار اعلام کرد که “این چیزی بیش از یک پهپاد است”، دقیقا به دسته گریپ کارما اشاره می‌کرد که در کیت این محصول قرار گرفته بود. این کیت که یک دسته لرزشگیر است می‌تواند با اتصال به گیمبال یا لرزشگیر 3 محوره این پهپاد متصل شده و تصاویری نرم و بدون لرزش را ایجاد کند.

دسته گریپ کارما

هواپیماهای بدون سرنشین گوپرو در ماه گذشته دچار مشکلاتی بود که در حین پرواز قدرت خود را از دست داده و سقوط می‌کرد.
شرکت گوپرو به تازگی با اعلام خبر عرضه مجدد دسته لرزشگیر خود دوباره به بازار بازگشت این شرکت می‌خواهد این دسته لرزشگیر را با عنوان دسته گریپ کارما به طور جداگانه عرضه کرده و به فروش برساند.
قیمت این دسته لرزشگیر در محصول قبلی شرکت گوپرو که با شکست مواجه شد، به طور جداگانه 300 دلار مطرح شد.

[porto_content_box border_top_color=”blue”]بررسی پهپاد Gopro Karma[/porto_content_box]

این دسته گریپ کارما با دوربین‌های‌ جدید Hero5 و Hero4 سازگار است. گوپرو روی این دسته لرزشگیر خود یک دستگیره اضافی به قیمت 30 دلار هم ارائه کرده است که برای اسکی‌بازان، کوهنوردان، دوچرخه سواران و هر فعالیت اکشن دیگر مناسب بوده و باعث تثبیت تصویر و حذف حرکات ناخواسته می‌شود.

دسته گریپ کارما
این دسته گریپ کارما 4 دکمه روی خود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا دوربین خود را خاموش و روشن کنید، شروع به ضبط ویدیو کرده و یا آن را متوقف کنید، و همچنین برای لحظات خاص برچسب بگذارید یا توضیحی بنویسید. از قابلیت‌های جالب این دسته لرزشگیر می‌توان به این موارد اشاره کرد که در حین پرواز امکان تنظیم زاویه، تعویض شیب دوربین، قفل کردن در همان حالت و بازگشت به حالت قبل را فراهم کرده است.
به غیر از دوربین Hero5، که دارای لرزشگیر تصاویر الکترونیکی است، مدل قبلی دوربین گوپرو هیچ نوع راه‌حلی برای گرفتن تصاویر نرم و بدون لرزش نداشت. بسیاری از کاربران گوپرو مشتاق بودند که این دستگاه چیزی شبیه به Steadicam را داشته باشد اما اکنون دسته گریپ کارما دارای یک دستگاه گیمبال است که لرزشگیر فوق‌العاده‌ای بوده و باعث تثبیت تصویر این دوربین‌ها نیز می‌شود.

[porto_blog post_layout=”medium” columns=”3″ post_in=”9744″ number=”1″]

نویسنده : M Nareshchi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *