021-7356

شارژر دوبل هنل Hahnel ProCUBE2 Charger

شارژر دوبل هنل Hahnel ProCUBE2 Charger

شرکت هنل از شارژر دوبل Hahnel ProCUBE2 Charger رونمایی کرد.

شرکت هنل ایرلند تولید کننده حرفه ای تجهیزات جانبی عکاسی، شارژر دوبل Hahnel ProCUBE2 Charger را بدنبال مدل موفق ProCUBE معرفی نمود.

 

بسیاری از عکاسان دنیای دیجیتال بدلیل فضای کافی ذخیره سازی با کارت های حافظه پر ظرفیت، معمولاً در یک پروژه عکاسی تعداد زیادی عکس می گیرند تا در فرصت مناسب عکس های بهتر را انتخاب نمایند. در این مواقع مسئله تامین انرژی برای دوربین همیشه یکی از مشکلات عکاسان بخصوص هنگام سفر بوده است. یکی از بهترین راه حل ها به همراه داشتن باتری یدکی می باشد اما همانگونه که می دانید شارژر همراه دوربین فقط می تواند یک باتری را در یک زمان شارژ نماید.

 

شارژر دوبل هنل Hahnel ProCUBE2 Charger  یکی از بهترین شارژرهایی است که می تواند نگرانی شما را برطرف نماید. این شارژر نسخه بهینه شده مدل قبلی ProCUBE بوده و امتیازات ویژه ای دارد. این شارژر علاوه بر شارژ همزمان و مستقل دو باتری لیتیوم، می تواند برای شارژ 4 عدد باتری قلمی AA نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در مدل جدید شارژر دوبل هنل Hahnel ProCUBE2 Charger  دیگر از اتصال سیمی صفحات شارژ (پلیت ها) خبری نیست و اتصال آن ها بصورت کنتاکت صورت میگیرد. این امر تعویض پلیت ها را بسیار ساده نموده است. همچنین وضعیت نمایشگر LCD این شارژرها بهینه شده و علاوه بر خوانایی بهتر اطلاعات بیشتری نسبت به مدل قبلی ارائه می شود. بعنوان مثال هم اکنون می توانید میزان شارژ اضافه شده به باتری را برحسب میلی آمپر ساعت (mAh) مشاهده کنید. طراحی آداپتور برق شارژر نیز تغییر کرده و از نظر ابعاد کوچکتر اما از نظر جریان افزایش یافته است.

 

شارژر دوبل هنل Hahnel ProCUBE2 Charger را می توانید برای شارژ باتری های کانن LP-E6 , LP-E8 و LP-E17 استفاده نمایید. این شارژر دارای استانداردهای اروپایی بوده و مانند سایر محصولات شرکت هنل در رده کیفی بالا تولید و توسط نورنگار نماینده رسمی شرکت هنل ایرلند در ایران عرضه می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه