021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

مبدل جدید لنزهای هاسلبلاد

مبدل جدید لنزهای هاسلبلاد

ترجمه اختصاصی نوریاتو: شرکت هاسلبلاد از مبدل جدید لنز های Xpan برای دوربین های سری X خود خبر می دهد. این شرکت در حال گسترش تنوع لوازم جانبی برای دوربین های سری X خود است و در این راستا مبدلی طراحی کرده است که به کاربران امکان استفاده از لنز های افسانه ای سری XPan بر دوربین های درخشان سری Xرا می دهد.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، لنر های Xpan شرکت هاسلبلاد در سال 1998 معرفی شدند که از همان زمان در میان کاربران دوربین های هاسلبلاد بسیار پرطرفدار بودند. اکنون این شرکت این امکان را فراهم کرده است که با این مبدل ها امکانات اپتیکی این لنز ها با سیستم پیشرفت دوربین های بدون آینه سری X این شرکت ترکیب شود. این مبدل بسیار سبک و کم حجم است و به راحتی نصب می شود و عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

مبدل لنز مبدل لنز هاسبلاد

 

شرکت هاسلبلاد اذعان می کند که همواره تلاش دارد سیستم های پیشرفته ای عرضه کند و دنیای دوربین های قطع متوسط را گسترش دهد؛ برای همین به این فکر افتاده است تا لنز های محبوب این شرکت که کاربران سال ها به آنها اعتماد داشتند را بار دیگر قابل استفاده کند.

 

برای استفاده از این مبدل ابتدا توصیه می شود که میان افزار دوربین X1D بروز رسانی شود. در این نسخه بروز رسانی شده یک گزینه ابعاد تصویر تازه ای افزوده شده است که با تناسبات لنز های XPan کلاسیک همخوانی دارد. شرکت هاسلبلاد تلاش دارد علاوه بر پیشرفت سیستم های دوربین های عکاسی خود از تکنولوژی هایی که سال ها بسیاری از عکاسان به آنها پایبند بودند غافل نباشد و آنها را با سیستم های جدید خود سازگار کند. برای همین علاوه بر طراحی این مبدل، در حال طراحی مبدل دیگری از سیستم های V به سیستم X و پک باطری دوگانه برای دوربین X1D است.

 

مبدل XPan از اواسط ژانویه با قیمت 179 دلار قابل دسترس است و قابل سازگار با لنز های 30mm f/5.6 و 45mm f/4  و 90 mm f/4 از سری لنز های XPan است. این مبدل به قطر 73 میلی متر و طول 21/4 میلی متر است و 112 گرم وزن دارد. عملکرد این مبدل کاملا مکانیکی است و هیچ اطلاعات الکترونیکی به دوربین منتقل نمی کند و تنظیمات فوکوس و دیافراگم کاملا به صورت دستی صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *