021-7356

رادیو فلاش جدید سونی؛ بهبودیافته و قدرتمند

رادیو فلاش جدید سونی؛ بهبودیافته و قدرتمند

سونی از رادیوفلاش بی‌سیم خود برای دوربین‌های بدون‌آینه‌ی E ماونت خود رونمایی کرد. رادیو فلاش سونی HVL-F60RM از یک گیرنده‌ی رادیویی درون خود بهره می‌گیرد، به این معنا که شما به سادگی با استفاده از یک فرستنده‌ی بی‌سیم FA-WRC1M که به دوربین متصل است امکان کنترل فلاش را خواهید داشت.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، رادیو فلاش سونی از Guide number برابر با 60m در فاصله کانونی 200mm و حساسیت 100 بهره‌ می‌برد. زوم فلاش بازه‌ی گسترده ای از 20 تا 200 میلی‌متر دارد و براساس گفته‌ی سازنده پوشش یکسانی در تمامی این بازه و حین عکاسی پیاپی تا 220 فلاش را می‌دهد.

 

رادیو فلاش سونی HVL-F60RM جایگزینی برای HVL-F60M که برای دوربین‌های سری A مانت سونی ساخته‌ شده‌ است نمی‌باشد. ورژن RM منحصرا برای مانت E طراحی شده است هرچند امکان استفاده برروی دوربینهای سری آلفا بدون AF Assist را دارد.

 

 

یکی دیگر از مزیت های استفاده از این فلاش روی سری آلفا عدم نیاز به تهیه گیرنده‌ی جداگانه می‌باشد.

 

بهبودهایی در ورژن RM صورت گرفته تا ارزش مبلغی که پرداخت می‌کنید را داشته باشد. شما نیازی به گیرنده‌ی مجزا ندارید، مقاومت گرمایی 4 برابر افزایش پیدا کرده است. زمان بازیابی به 1.7 ثانیه رسیده است که با کمک باتری خارجی FA-EBA1 به عدد 0.6 ثانیه می‌رسد.

 

ویژگی‌های دیگری که میتوان به آن اشاره کرد شامل ارتباط رادیویی غیرمستقیم تا 30 متر، امکان کنترل 15 فلاش در 5 گروه زمانی که فلاش برروی دوربین مناسب به عنوان فرستنده قرار گیرد، نور LED و نشانگر AF، مقومت در برابر گرد و غبار و امکان استفاده در شرایط سخت می‌باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *