دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

بهبود کوله پشتی های Shimoda Action X V2 به عنوان پادشاه ماجراجویی

اخبار عکاسی
بهبود کوله پشتی های Shimoda Action X V2 به عنوان پادشاه ماجراجویی

شرکت معروف کوله‌پشتی عکاسی شیمودا نسل جدیدی از کوله پشتی های Action X V2 ماجراجویی خود را معرفی کرده است.

 

کوله‌پشتی اولین نسل Action X70 در راهنمای “بهترین کوله‌پشتی ماجراجویی برای عکاسان” سایت PetaPixel به عنوان بهترین کوله‌پشتی ماجراجویی برای عکاسان برگزیده شد به دلیل استحکام کلی ، بند های شانه قابل تنظیم ارتفاع، چارچوب داخلی فلزی که وزن بارهای سنگین را به طور یکنواخت توزیع می کند و وزن کوله‌پشتی که در حالت خالی نسبتاً سبک است.

 

مدل‌های نسخه 2 از سری Action X ویژگی‌هایی که PetaPixel در آن دوست داشت ، را حفظ می‌کنند اما با اضافه شدن چندین ویژگی جدید بر اساس درخواست‌های مشتریان ارتقا یافته‌اند.

 

ویژگی های جدید و ارتقاء

 

به طور کلی ، سری جدید کوله‌پشتی Action X V2 از سری Explore V2 که دو سال پیش عرضه شده بود ، چندین ویژگی محبوب را به ارث برده است . این ویژگی‌ها شامل یک پاس‌ترو پد بر روی یکی از لبه‌های کوله‌پشتی و یک دسته در پایین کوله‌پشتی است که برای برداشتن آسان‌تر آن با دو دست استفاده می‌شود.

 

همچنین تعداد زیادی ارتقاء اصلی نیز وجود دارد . در هر دو طرف کوله‌پشتی ، جیب‌های تریپاد قابل جدا شدن وجود دارند که می‌توانند همچنین بطری‌های آب و اشیاء با اندازه مشابه را نیز جا دهند. پس از جدا شدن از کوله‌پشتی ، شیمودا مثال آورده است که می‌توان این جیب‌ها را روی کمربند کمر قرار داد تا به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

بهبود کوله پشتی های Shimoda Action X V2

Shimoda Action X40 با سه پایه متصل.

 

کمربند سینه قابل جدا شدن در این نسخه‌های جدید دارای یک تغییر طراحی است . در کنارهای کمربند سینه ، قسمت‌های پدیده به وسیله‌ی یک حلقه قابل تنظیم جدا شده‌اند که می‌تواند به میزان نیاز کوتاهتر یا بلندتر شود. بنابراین ، اگر فردی دور کمر کوچکتری دارد ، بخش پدیده را می‌توان بیشتر باریک کرد و برعکس برای کمرهای بزرگتر ان را گشاد کرد.

 

تغییر طراحی دیگری که در شیمودا وجود دارد  افزایش اندازه جیب تلفن همراه در سمت چپ بند شانه است . شرکت می‌گوید که این جیب می‌توان آیفون 14 Pro Max را جای داد . به احتمال زیاد این شامل تلفن‌هایی با اندازه‌های مشابه است . تجربه PetaPixel با این جیب در طراحی قبلی ، نشان داد که با قرار دادن فقط یک آیفون 12 مینی در کوله‌پشتی نسل اول Action X70 ، احساس تنگی می‌کرد بنابراین این بهبود برای همه ، بدون توجه به اندازه تلفن ، بهتر است.

 

معرفی کوله پشتی های Shimoda Action X V2 به عنوان پادشاه ماجراجویی

Shimoda Action X25 در رنگ زرد.

 

در جلوی کوله‌پشتی همچنین یک جیب نگهدارنده لپ‌تاپ اضافه شده است . همچنان یک جیب لپ‌تاپ در داخل بخش اصلی کوله‌پشتی وجود دارد ، همانطور که در نسخه اولیه بو د. طبق ادعای شیمودا ، جیب جلویی برای اکثر اندازه‌های کوله‌پشتی Action X قادر به نگهداری لپ‌تاپ MacBook Pro با اندازه 16 اینچ است.

 

جزئیات دیگری که اضافه شده است ، یک جیب کوچک برای قرار دادن AirTag با بسته بندی ساده است تا آن را پنهان کند . تا به حال من AirTagهای خود را در جیب‌های ناکاربرد و عمیق درون کوله‌پشتی قرار می‌دادم و اغلب فراموش می‌کردم که دقیقاً در کجا هستند . این جزئیات کوچک می‌تواند در آینده مشکلاتی را جلوگیری کند.

 

معرفی کوله پشتی های Shimoda Action X V2

جیب داخلی AirTag سری Shimoda Action X.

 

در نهایت ، کوله‌پشتی‌های Action X V2 حالا با یک پوشش ضد باران همراه هستند که این درخواستی است که کاربران داشته‌اند . در زمان عرضه کوله‌پشتی‌های قبلی ، شیمودا پاسخ داده بود که بیشتر افراد از این پوشش‌ها استفاده نمی‌کنند ، اما اگر آن را میخواهند باید هزینه اضافی آن را پرداخت کنند . این شاید مورد دیگری از شنیده شدن مشتریان توسط شرکت باشد.

 

آموزش عکاسی اقساطی

اندازه‌ها و رنگ‌ها

 

کوله‌پشتی‌های جدید رنگ زرد گرم جدیدی به علاوه رنگ‌های کلاسیک سیاه و سبز نظامی دارند ، به علاوه یک رنگ نفیس برای “مجموعه زنان” به نام “تیل” اضافه شده است . از درک من ، تنها تفاوت در این مجموعه رنگ و وجود “بندهای تکنولوژی زنان” و “کمربند قابل تنظیم زنان” به طور پیش‌فرض است.

 

رونمایی از بهبود کوله پشتی های Shimoda Action X V2 به عنوان پادشاه ماجراجویی

کوله پشتی طوسی رنگ شیمودا “مجموعه زنانه”.

 

دو اندازه جدید از کوله‌پشتی‌های 25 لیتری (X25) و 40 لیتری (X40) به کمپانی مجموعه Action X V2 اضافه شده‌اند تا مجموعه X30، X50 و X70 نسخه 2 را کامل کنند . کوله‌پشتی X25 V2 به عنوان کوچک‌ترین کوله‌پشتی از مجموعه Action X به خوبی با دوربین های بیدون آینه همخوانی دارد . کوله‌پشتی X40 V2 همچنین کوچک‌ترین کوله‌پشتی است که این شرکت ارائه می‌دهد و هنوز هم می‌تواند یک دوربین dslr با دسته‌ی نگهدارنده مانند Canon EOS R3 و Nikon Z9  را جای دهد.

 

نسخه جدید مدل 70 لیتری ، حالا با نام X70 HD (“Heavy Duty”) ، نیز بیشتر از ویژگی‌های جدیدی که در کوله‌پشتی‌های V2 یافت می‌شود ، برخوردار است. به گفته شرکت ، دستگیره حالا تقویت شده است ، همچنین نقاط ” بحرانی” در سراسر کوله‌پشتی نیز تقویت شده‌اند . یک کمربند سفت‌تر جدید نیز در بسته شامل شده است . این تغییرات باید پایداری بیشتری را به کوله‌پشتی هنگام بارگذاری با تعداد زیادی از تجهیزات که در آن جا قرار می‌گیرند ، بیاورد.

 

رونمایی از بهبود کوله پشتی های Shimoda Action X V2 پ

 

کوله پشتی های Shimoda Action X V2

 

علاوه بر کوله پشتی های Action X V2 ، شیمودا همچنین کوله ای برای دوربین بزرگ DSLR V3 را عرضه می‌کند که طول بیشتری دارد تا لنزهای تله فوتو مانند سونی 200-600 میلیمتر را جا بدهد . همچنین یک دوربین XXL DV هم به بازار عرضه شده است که فقط در کوله‌های اکشن X70 و DV Roller قابل نصب است و می‌تواند لنزهای 600 میلیمتری f/4 را روی بدنه دوربین دارای دسته نصب کند.

 

برای مشاهده مشخصات فنی ، جزئیات و قیمت کوله پشتی های Action X V2 و لوازم جانبی ، به وب‌سایت شیمودا مراجعه کنید.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

کوله پشتی SpeedTop : دارای درب مغناطیسی بالایی برای دسترسی سریع به وسایل

معرفی لوازم جانبی موبایل

از کجا دوربین عکاسی بخریم؟ معرفی مراکز خرید دوربین

برنامه ریزی در عکاسی از منظره
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط