021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

با این مبدل می‌توانید لنز‌های گران‌قیمت را روی گوشی‌های هوشمند نصب کنید

با این مبدل می‌توانید لنز‌های گران‌قیمت را روی گوشی‌های هوشمند نصب کنید

اگر تا امروز لنزهای گران‌قیمتی را خریده‌اید و دوست دارید از کیفیت فوق‌العاده آن‌ها روی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند هم استفاده کنید، شنیدن این خبر برایتان جذاب خواهد بود. یک شرکت چینی به نام   Cinematic International Company Limited به تازگی یک آداپتور یا مبدل چند منظوره را برای همین کار معرفی کرده است. این مبدل لنز، درواقع یک مانت چند کاره است که به شما امکان می‌دهد تا انواع لنز‌های حرفه‌ای دوربین‌های DSLR و سینمایی را روی گوشی‌های هوشمند نصب و استفاده کنید. ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده از این مبدل، روش کار با آن را نمایش می‌دهد.

دفتر کمپانی Cinematics International Company Limited در شهر شنزن چین قرار دارد. این شرکت که بیش از یک دهه است به تولید و طراحی قطعات و تجهیزات عکاسی برای شرکت‌های بزرگ دنیا مشغول است، این مبدل لنز به موبایل را در نمایشگاه NAB 2018 در شهر لاس‌وگاس آمریکا به نمایش گذاشته است. این شرکت اعلام کرده است، این مبدل می‌تواند برای اتصال لنز‌های مانت Canon EF، Nikon F، Sony E و بسیاری دیگر از لنز‌های موجود در بازار پشتیبانی کند.

شاید فکر کنید که استفاده از لنز‌های حرفه‌ای، روی تلفن‌های همراه چندان پرکاربرد و حرفه‌ای نیست و این مبدل، احتمالاً چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. اما استفاده از تلفن‌های همراه در صنعت فیلم‌سازی، کم کم رو به گسترش و پیشرفت است. فراموش نکردیم که مدتی پیش، استیون سودربرگ، کارگردان معتبر آمریکایی، فیلم Unsane خود را به طور کامل توسط یک گوشی آیفون، فیلم‌برداری کرد. این روز‌ها کیفیت این دوربین‌ها آن‌قدر بالا رفته است که بسیاری از مرز‌های فنی عکاسی، در حال تغییر است. به همین دلیل اصلاً بعید نیست که بسیاری از عکاسان حرفه‌ای، با استفاده از مبدل‌های این‌چنینی، دوباره استفاده از لنز‌های قدیمی خودشان را احیا کنند یا از لنزهای جدیدشان در کنار امکانات تلفن‌های همراه در عکاسی سود ببرند.

البته قیمت عرضه این محصول در نمایشگاه اعلام نشد، اما می‌توانید با سر زدن به فروشگاه وب‌سایت این شرکت، از زمان و قیمت عرضه آن اطلاع پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *