دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی فلاش‌ Hahnel Modus 600RT از شرکت هنل

اخبار عکاسی
معرفی فلاش‌ Hahnel Modus 600RT از شرکت هنل

شرکت ایرلندی Hahnel که به ساخت باطری‌های پرقدرت برای دوربین‌ها و تجهیزات جانبی نورپردازی شهرت دارد، اطلاعات جدیدی را درباره فلاش‌های اکسترنال جدید و ریموت تریگر بی‌سیم Viper خودش منتشر کرد. این محصول که نخستین فلاش اکسترنال ساخت هنل است، بازار جدیدی را برای محصولات این شرکت اضافه خواهد کرد. البته این شرکت پیش از این با معرفی محصولات جانبی فلاش‌های اکسترنال مانند Viper و Tuff، امکان برقراری ارتباط TTL بین دوربین و فلاش‌های اکسترنال را برای فلاش‌های کانن، نیکون، سونی و … ارائه کرده بود. بنابراین تصمیم این شرکت برای ارائه راه‌کار اختصاصی خودش برای نورپردازی چندان دور از ذهن نبود. Hahnel Modus 600RT نام نخستین فلاش این شرکت است.

فلاش‌ Hahnel Modus 600RT می‌تواند از باطری‌های پرقدرت لیتیوم-یون سری Extreme استفاده کند که اگرچه از همان تکنولوژی استفاده می‌کند، اما از انواع استاندارد باطری های Extreme موجود در بازار نیست. استفاده از این باطری‌ها، به علت قدرت بسیار بالاتر (حتی نسبت به باطری‌های اصلی خود دوربین‌ها) نسبت به باطری‌های آلکالاین یا شارژی، سرعت و قدرت این فلاش‌ها را افزایش می‌دهد. عدد راهنمای این فلاش برابر 60 است که با بالاترین عدد راهنما در فلاش‌های کانن و نیکون، برابری می‌کند. با هر بار شارژ باطری این فلاش، می‌توانید 550 شات (با قدرت کامل) با آن بزنید و زمان شارژ مجدد شارژ در هنگام تابش نور با قدرت کامل، برابر 1.5 ثانیه است.

امکانات استاندارد فلاش های پیشرفته، مانند تابش Multi، تنظیمات دستی، HighSpeed Sync با سرعت 1/8000 ثانیه نیز در این فلاش دیده می‌شود. نکته مهم درباره فلاش‌ Hahnel Modus 600RT این است که در داخل آن یک گیرنده بی‌سیم طراحی شده است و برای ایجاد ارتباط بی‌سیم TTL با فرستنده Viper TTL خودش، نیازی به گیرنده ندارد.

همراه با این فلاش یک فرستنده به نام Viper TTL نیز معرفی شده است که نسخه جدیدی از فرستنده معروف Viper این شرکت است و می‌تواند با 3 گروه جداگانه فلاش Hahnel Modus 600RT به صورت TTL یا دستی از فاصله 100 متری ارتباط برقرار کند.

نمایندگی شرکت Hahnel در ایران، با شرکت نورنگار است. برای اطلاع از مشخصات بیشتر یا زمان عرضه جهانی این محصول، می‌توانید به وب‌سایت نورنگار مراجعه کنید.

 [porto_blog post_layout=”medium” columns=”3″ post_in=”14926″ number=”1″]

نویسنده : امیر یاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *