021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی لنز 75-28 میلیمتری جدید تامرون

معرفی لنز 75-28 میلیمتری جدید تامرون

 

تامرون به طور رسمی لنز 75-28 میلیمتر F2.8 Di III RXD  را دیروز به نمایش گذاشت. این دفعه مشخصات، تاریخ عرضه و اطلاعات قیمت برای این لنز ارائه شد. این محصول، اولین لنز از طرف یکی از شرکت‌های سه گانه‌ی مستقل (تامرون، سیگما و توکینا) برای مانت Sony FE است.

 

مهندسان شرکت تامرون در طراحی لنز 75-28 میلیمتر F2.8 Di III RXD بر روی سه فاکتور تمرکز کرده‌اند: کیفیت اپتیک، حمل آسان و فوکوس خودکار بی‌صدا. وزن این لنز، 550 گرم و طول آن تنها 11.6 سانتی‌متر و جنس بدنه‌ی آن به جای فلز از پلی کربنات است. استفاده از پلی کربنات باعث شده که این لنز وزن کمی داشته باشد. همچنین این لنز در برابر رطوبت مقاوم است و می‌توانید در وضعیت‌های جوی نامناسب از آن به راحتی استفاده کنید.

 

از نظر اپتیکی، لنز 75-28 میلیمتر F2.8 Di III RXD دارای 15 المان در 12 گروه است. این عدسی‌ها شامل XLD (پراکندگی نوری خیلی کم)، LD (پراکندگی نوری کم)، GM (عدسی‌ قالبی غیرکروی) و دو عدسی غیرکروی ترکیبی (hybrid aspherical ) هستند که طبق گفته‌ی تامرون، طوری چیدمان شده‌اند که انحراف رنگی و اندازه‌ی لنز را به حداقل برسانند.

 

 

همانطور که در نام لنز 75-28 میلیمتر F2.8 Di III RXD ذکر شده، این شرکت از استپ موتور برای فوکوس خودکار بسیار سریع و بی‌صدا (Rapid eXtra-silent stepping Drive) در این لنز استفاده کرده است. این استپ موتور، فوکوسی دقیق، سریع و بی‌نهایت آرام را به ارمغان می‌آورد که تامرون ادعا کرده است که در هنگام ضبط ویدئو عملا هیچ صدایی از این موتور شنیده نخواهد شد.

 

لنز 75-28 میلیمتر F2.8 Di III RXD (مدل A036) در تاریخ 3 خرداد 97 با قیمت 800 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

مترجم: آرمان دیداران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *