021-7356

معرفی دو دوربین S1R و S1 از پاناسونیک

معرفی دو دوربین S1R و S1 از پاناسونیک

پاناسونیک ساخت اولین دوربین‌های بدون آینه خودش را آغاز کرده‌است. این دو دوربین که با نام‌های دوربین S1R و S1 معرفی شده‌اند، تحت اتحاد جدید L-Mount می‌باشند و از پایه لنز Leica L پشتیبانی می‌کنند.

 

دوربین S1R و S1

 

در داخل هر دو دوربین از سنسور 35 میلی‌متری فول‌فریم استفاده شده است و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عرصه ویدئو نیز حرفی برای گفتن داشته باشند. از همین‌رو این دو دوربین اولین دوربین‌های بدون آینه‌ای هستند که از فیلم‌برداری 4k با سرعت 60p پشتیبانی می‌کنند.

 

دوربین S1R و S1

 

هم‌چنین هر دو دوربین از سیستم لرزشگیر داخلی Dual I.S.، جایگاه کارت حافظه دوگانه XQD/SD و نمایشگر LCD سه‌محوره پشتیبانی می‌کنند.

 

در حاشیه معرفی دو دوربین S1R و S1 پاناسونیک گفت: “در سال‌های اخیر اشتراک‌گذاری ویدئو در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده‌است و در نتیجه کاربران زیادی به داشتن فیلم و عکس درکنار هم علاقه‌مند شده اند که باعث شده‌است قلم‌رو تولیدمحتوا گسترش چشمگیری داشته باشد. این گسترش باعث شده نیاز به یک دوربین که بتواند فراتر از مرزهای قدیمی عکس و فیلم قدم بگذارد بیشتر حس می‌شد.”

 

دوربین S1R و S1

 

بدین ترتیب دوربین S1R و S1 به گونه‌ای طراحی شدند که بتوانند نیازهای عکاس‌ها و فیلم‌بردارها را به طور هم‌زمان برآورده کنند. با اینکه مشخصات کامل این دوربین‌ها هنوز اعلام نشده است، احتمال می‌رود S1R یک دوربین 47 مگاپیکسلی و S1 یک دوربین 24 مگاپیکسلی باشد.

 

دوربین S1R و S1

 

همچنین پاناسونیک اعلام کرده قصد دارد تا سال 2020 ده عدد لنز از سری Lumix S را به بازار عرضه کند. از جمله این لنزها می توان به یک لنز 50 میلی‌متر f/1.4 با فوکوس ثابت، یک لنز زوم استاندارد 105-24 میلی‌متر و یک لنز زوم تله‌فوتو 200-70 میلی‌متر اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *